Sprytny przekombinowal

Data: 2013-02-04 13:55:55
Autor: neoniusz
Sprytny przekombinowal
"Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące
główne kwotowe limity transakcji:
1. Limit 1000 zł na jeden numer rachunku z niezweryfikowanej listy numerów (limit
dwutygodniowy).
2. Limit 2000 zł (limit miesięczny). Limit ten zostanie zwiększony do 4000 zł. dla
osób aktywnie korzystających z aplikacji od minimum 2 miesięcy oraz opłacających
nie mniej niż 3 rachunki do różnych odbiorców."

No i swiene limity.

Dodatkowe pytanie - czy w obliczu nowej promocji (gdzie trzeba wysylac im dane i skan rachunku) mozna placic czyjes rachunki? Tzn. np. rachunki brata itp? Czyje imie i nazwisko podac wtedy w mailu weryfikujacym? Osoby z karty czy tej na rachunku?

Data: 2013-02-04 15:30:31
Autor: Andrzej Kubiak
Sprytny przekombinowal
Dnia Mon, 04 Feb 2013 13:55:55 +0100, neoniusz napisa³(a):

[...]

Siê sprawdzi :) Jako ¿e swoje rachunki, przez ostatnie promocje, mam
nadp³acone na jakie¶ pó³ roku, ostatnio p³aci³em rachunki rodziców. W mailu
poda³em swoje dane i zobaczymy, co z tego wyniknie.

AK

Data: 2013-02-05 22:44:04
Autor: neoniusz
Sprytny przekombinowal
On 04.02.2013 15:30, Andrzej Kubiak wrote:
[...]

Ok, daj prosze znac jak przyjdzie zwrot. Ja porobilem dzis oplaty i tez czekam te 7 dni roboczych. Moze robiles wczesniej to bede krocej zyl w stresie ;)

W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

Data: 2013-02-06 07:05:58
Autor: neoniusz
Sprytny przekombinowal
On 05.02.2013 22:44, neoniusz wrote:
W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem
zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

Szybko im poszlo:

"witam

nr IBAN odbiorcy zosta³ odblokowany.

Pozdrawiamy
Zespó³ uPaid"

Podoba mi sie ich styl, bardzo profesjonalnie taki e-mail wyglada.

Data: 2013-02-06 07:44:08
Autor: Andrzej Kubiak
Sprytny przekombinowal
Dnia Wed, 06 Feb 2013 07:05:58 +0100, neoniusz napisa³(a):

nr IBAN odbiorcy zosta³ odblokowany.
Pozdrawiamy
Zespó³ uPaid"
Podoba mi sie ich styl, bardzo profesjonalnie taki e-mail wyglada.

Faktycznie wygl±da to na robione na kolanie, ale ja ich ca³kiem lubiê,
zw³aszcza ¿e sponsorowali mi internet na pocz±tku swojej dzia³alno¶ci :> AK

Data: 2013-02-06 07:39:31
Autor: Andrzej Kubiak
Sprytny przekombinowal
Dnia Tue, 05 Feb 2013 22:44:04 +0100, neoniusz napisa³(a):

[...]

Niewiele krócej poczekasz, bo rachunki p³aci³em pierwszego lutego, ale
zawsze to kilka dni stresu mniej :) Na razie Energa twierdzi, ¿e ¿adnej
kasiory nie dosta³a, ale zachowujê pow¶ci±g, bo poprzednio te¿ przez kilka
dni pokazywali saldo ujemne, a pó¼niej siê okaza³o, ¿e wp³ata dosz³a w
terminie.

W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

Mnie rêczne poprzechodzi³y bez problemu, ale to by³y p³atno¶ci do du¿ych,
znanych instytucji, wiêc pewnie by³y na li¶cie b³ogos³awionych.

AK

Data: 2013-02-06 08:03:53
Autor: neoniusz
Sprytny przekombinowal
On 2013-02-06 07:39, Andrzej Kubiak wrote:
Mnie rêczne poprzechodzi³y bez problemu, ale to by³y p³atno¶ci do du¿ych,
znanych instytucji, wiêc pewnie by³y na li¶cie b³ogos³awionych.

No u mnie to bylo PGE wiec tez nie taka mala firemka ;)

Data: 2013-02-14 14:11:48
Autor: Andrzej Kubiak
Sprytny przekombinowal
Dnia Tue, 05 Feb 2013 22:44:04 +0100, neoniusz napisa³(a):

Ok, daj prosze znac jak przyjdzie zwrot. Ja porobilem dzis oplaty i tez czekam te 7 dni roboczych. Moze robiles wczesniej to bede krocej zyl w stresie ;)

No to dajê znaæ - Bill bezproblemowo odda³ kasiorê za zap³acone przeze mnie
rachunki rodziców :)

AK

Data: 2013-02-14 21:31:38
Autor: neoniusz
Sprytny przekombinowal
On 14.02.2013 14:11, Andrzej Kubiak wrote:
[...]

Ja tez dzis dostalem. Szybko sie uwineli od 5 lutego.

Data: 2013-02-14 22:52:21
Autor: Waldek
Sprytny przekombinowal
W dniu 2013-02-14 21:31, neoniusz pisze:

Ja tez dzis dostalem. Szybko sie uwineli od 5 lutego.

I mnie postawili jutrzejszy obiad ;)
- tez z 5.02

Data: 2013-02-16 12:37:48
Autor: boa
Sprytny przekombinowal
I mnie postawili jutrzejszy obiad ;)
- tez z 5.02
ja nie dostałem ani z 4.02 ani z 6.02, mam nadzieje ze chociaz rachunki zaplacone...

Sprytny przekombinowal