Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps

Data: 2010-01-21 10:53:00
Autor: Waldek Godel
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps

I to w wersji offline.
Co w tym sprytnego? - bo są tylko dla nowych telefonów - E72, E52, 5800,
N97mini itp.
Nie ma nawet starszych modeli wciąż będących w sprzedaży - E71, N97
Tak czy owak, Google będzie miał niezły problem - Nokie, zwłaszcza prostsze
jak 5800 czy 5230 są zdecydowanie tańsze niż Nexus czy wszelkie inne
Androidy, w dodatku Google navigation wciąz oficjalnie tylko w USA
Plus fakt, że Google Navigation działa wyłącznie w wersji online, co w
czasie jazdy potrafi być niezłym bólem w dupie.

http://maps.nokia.com/explore-services/ovi-maps
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-21 14:20:36
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
I to w wersji offline.
Co w tym sprytnego? - bo są tylko dla nowych telefonów - E72, E52, 5800,
N97mini itp.

Bzdura sa na kazdym telefon S60v5 z GPSem (poza 5530 bo nie ma GPS) ba jest nawet na lowendowega Nokie 5230.

Do tego jest na nowe S60v3 jak E52, E55, E72 6710 i 6730

Nie ma nawet starszych modeli wciąż będących w sprzedaży - E71, N97

Przciez na N97 jest

Tak czy owak, Google będzie miał niezły problem - Nokie, zwłaszcza prostsze
jak 5800 czy 5230 są zdecydowanie tańsze niż Nexus czy wszelkie inne
Androidy,

Taaa napewno a ale widziales cene Samsunga Spica ? HTC Tatoo ?
Owszem dobry ruch Nokii troche rozpaczliwy (tyle kasy.... poszlo)
Nokia zeby podskoczyc google musialby udostepnic Ovi mail (wlasnie zostal platny) Ovi Storage czy jak to sie tam zwie itd.

Data: 2010-01-21 18:18:59
Autor: Grzegorz S
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

Ovi Mail również jest darmowy dla wybranych telefonów Nokii np e72.

--
gs

Data: 2010-01-22 08:32:39
Autor: Jan Strybyszewski
Grzegorz S pisze:
[...]

Napewno to stanowi jakas zalete, ale interes Nokii sie psuje bo "Ovi" to miala byc maszynka do pieniedzy a taka nie bedzie dy wszystko za free.

Napewno gdy rok temu startowali z tym Ovi nie bylo takich planow i to raczej rozpaczliwy ruch. Mysle ze na jakis czas pomoze.

Z punktu widzenia klienta cudownie.

Data: 2010-01-22 19:44:32
Autor: Qtec

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

[...]

Przepraszam, ale w tym momencie musze powiedziec: KURWA MAC !
Ja rozumiem literowki w postach, czeskie bledy, pisanie bez diakrytykow,
czy nawet efekty dysleksji. To jest odczytywalne i nie razi nawet.
Ale zdradz z laski swojej, gdzie trzeba konczyc szkoly, zeby pisac nagminnie
"napewno" lub "na prawde" ?

pzdr
Qtec

Data: 2010-02-02 17:03:51
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Z punktu widzenia klienta cudownie.

Zależy którego, z pewnością wiekszość z >27mln dotychczasowych
użytkowników też darmowego Nav4All nie podzieli Twojego entuzjazmu:
http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/enguk/index.php
Nokia pozbyła się właśnie bezpośredniej konkurencji.

Data: 2010-02-03 00:41:02
Autor: Janeo
On 2 Lut, 17:03, "nocnyMarek" <nocny_mWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> Z punktu widzenia klienta cudownie.

Zale y kt rego, z pewno ci wiekszo z >27mln dotychczasowych
u ytkownik w te darmowego Nav4All nie podzieli Twojego entuzjazmu:http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/enguk/index.php
Nokia pozby a si w a nie bezpo redniej konkurencji.
Te litery są nie do odczytania, ale jeśli masz na myśli, że Nav4All o
była konkurencja dla JAKIEJKOLWIEK darmowej na rynku aplikacji, to
niestety ale to był dinozaur, który musiał umrzeć.
Niedługo i tak by to się stało, bez dobijania przez Nokię...
Pozdr. - J

Data: 2010-01-21 16:46:26
Autor: lux
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
i to spowoduje, że jednak kupie Nokie :)

;ux

Data: 2010-01-21 17:40:31
Autor: Aga R
[...]

W Koncu będzie poprawnie działająca Navigacja na E52
Garmin sie sypie i muli i drogi jest, Ndrive nie pozwala wpisac z klawiatury nazwy
miejscowosci

W najblizszych dniach potestujemy

Data: 2010-01-21 16:48:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 21 Jan 2010 17:40:31 -0800, Aga R napisał(a):

W Koncu będzie poprawnie działająca Navigacja na E52
Garmin sie sypie i muli i drogi jest, Ndrive nie pozwala wpisac z klawiatury

Poprawne działanie i OVI Maps to dosyć odważne stwierdzenie. Zastanów się -
dlaczego to dają za darmo?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-21 21:33:09
Autor: Aga R
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps

Poprawne działanie i OVI Maps to dosyć odważne stwierdzenie. Zastanów się -
dlaczego to dają za darmo?

Narazie przejechanie kilku przecznic w mieście nie sprawiło problemu.
pewnie nie jest tak dokładna jak inne nawigacje, i ma sporo błedów

ale to się okarze, myślę jednak ze czasem pewnie urośnie w siłę

pozdrawiam
AR

Data: 2010-01-21 20:46:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 21 Jan 2010 21:33:09 -0800, Aga R napisał(a):

Narazie przejechanie kilku przecznic w mieście nie sprawiło problemu.
pewnie nie jest tak dokładna jak inne nawigacje, i ma sporo błedów

ale to się okarze, myślę jednak ze czasem pewnie urośnie w siłę

Dokładna to ona jest, bo program nic do tego nie ma, tylko odbiornik.
Pytania będą, jak stabilna będzie nawigacja, jak się będzie zachowywała z
większą ilością POI, jak się zachowuje po zjechaniu z trasy (nagania na
starą trasę/przelicza nową natychmiast), ile można punktów pośrednich dać,
jak się będzie zachowywac obiecany dostęp online do informacji o ruchu,
jaka będzie jakość przeliczania tras (a to jest związane z jakością
kategoryzacji dróg w mapach) i wiele innych pytań.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 08:34:31
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Ratuja siadajaca sprzedaz telefonów to oczywiste. I bez przesady Nokia DAJE NAJLEPSZA bezplatna nawigacje poki co.  Jak MS dorzuci ratis Automape czy Tomtoma do kazdego WMa gratis to pogadamy

Data: 2010-01-22 02:55:20
Autor: Janeo
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
On 22 Sty, 08:34, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
[Nokia] Ratuja siadajaca sprzedaz telefonów to oczywiste.
Niekoniecznie "ratują", żaden "rozpaczliwy ruch", przecież Nokia nie
upada :-).
Natomiast w sposób oczywisty chcą odzyskać już utracony rynek i TA
darmowa nawigacja (na pewno o klasę lepsza od innych darmowych typu
amAze etc.., bo hybrydowa no i firmowana logiem Nokii) wpisuje się w
całą ich strategię na 2010r. Ta nawigacja to nie tylko sprytny strzał,
ale strzał kapitalny bo jest prawdopodobnie elementem tej strategii, a
przypomnę, że Nokia na ten rok chce ZWIĘKSZYĆ sprzedaż tzw. tanich
smartfonów 2,2 - 2,4" + klawiatura, może będzie też dotyk (o ile wiem
póki co nikt takich nie produkuje). Z nowych to Nokia 7630 Classic -
tyle, że bez WiFi, ale poczekajmy.
Też potwierdzam pewną wcześniejszą uwagę świadczącą o zwiększeniu
konkurencyjności, osobiście teraz zacząłem właściwie myśleć tylko o
zmianie na właśnie małą, smarfonową Nokię.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://strony.aster.pl/janeo/GPS_Java/GPS_start.htm

Data: 2010-01-22 19:32:16
Autor: Qtec

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hjbkgp$lc7$2inews.gazeta.pl...
Waldek Godel pisze:
[...]

Mylisz sie jak zwykle. Darmowe OVI to dolaczenie dodatkowej funkcjonalnosci telefonow w ramach realizacji systemu sprzedazy i tak doskonale schodzacych na rynku modeli. Bardzo sprytne posunecie IMO, bo slupek zyskow podskoczy firmie Nokia niewatpliwie.  Wiedza co robia.

pzdr
Qtec

Data: 2010-01-21 21:10:17
Autor: kranu
Waldek Godel pisze:
[...]

Włączyłem na chwilkę i zeżarł mi tyle transferu co NaviExpert przez miesiąc.. taaaa, wektorowe hybrydowe mało zajmujące mapy.. Co z tego, że program bezpłatny skoro będę musiał zainwestować w płatne pakiety danych (teraz mi starcza darmowy mBanku). Wiem, że można sobie powgrywać mapki ale jakoś nie chce mi się bawić później w aktualizacje i po co zawalać telefon miejscami które nie wiadomo czy się przydadzą.. Ale ogólnie na plus - większy wybór i konkurencja to zawsze korzyść dla nas :)

Data: 2010-01-21 21:34:06
Autor: Aga R
[...]

A Mapę wczytałeś map loaderem? bo mi nie wziął ani 1KB

Data: 2010-01-21 21:47:41
Autor: kranu
Aga R pisze:

[...]

Nie wczytałem map loaderem - napisałem, że wolę mapki wczytywane online - zawsze aktualne i te akurat potrzebne.

Data: 2010-01-21 20:54:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 21 Jan 2010 21:47:41 +0100, kranu napisał(a):

Nie wczytałem map loaderem - napisałem, że wolę mapki wczytywane online - zawsze aktualne i te akurat potrzebne.

A ten map loader to wysyła służącego do magazynu, czy jak?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 08:35:57
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Mapy mozna wrac z komputera tak w skrocie wtedy jest offline.

Data: 2010-01-22 07:40:31
Autor: Jeremiasz
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Włączyłem na chwilkę i zeżarł mi tyle transferu co NaviExpert przez

Zaoszczedzasz na transferze, ale musisz bulic abonament NaviExpertowi.

Data: 2010-01-22 00:15:00
Autor: Lolek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
NIKT MADRY NIE UZYWA TYCH BADZIEWNYCH MAP !

Data: 2010-01-21 23:47:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:15:00 +0100, Lolek napisał(a):

NIKT MADRY NIE UZYWA TYCH BADZIEWNYCH MAP !

To podziel się opinią, jak Ci się tego używa?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 10:27:44
Autor: tl

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:ntu48dety8s2.dlglepper.institute.com...
Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:15:00 +0100, Lolek napisał(a):

NIKT MADRY NIE UZYWA TYCH BADZIEWNYCH MAP !

To podziel się opinią, jak Ci się tego używa?

Ma jedną wadę - prowadzi najkrótszą trasą do wybranej ulicy, a potem po tej ulicy. Jeśli ulica jest długa i ma
fatalną nawierzchnię to bez znajomości miasta zawieszenie dostaje niźle w d..e. Nie wspominając o tramwajach - w Łodzi np. ul Kilińskiego. Jedziesz z północy nie znając miasta np. pod numer 231 i masz pewnosć dostania białej gorączki w przeciągu 30 min.

Data: 2010-01-22 02:12:32
Autor: ks
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Mi taka nawigacja spokojnie by wystarczyla, ot zeby miec na wszelki
wypadek. Szkoda, ze na razie nawigacja Google jest tylko na Stany, no
i ze chyba nie ma wersji offline (a dla mnie jednak lepszym
rozwiazaniem jest zaladowanie map na telefon).

Ale mam pytanie - ktora z tanich Nokii byscie bardziej polecali -
takze do nawigacji - E52 czy 5800? Obie maja mniej wiecej to czego
potrzebuje (gps, wi-fi), ale roznia sie dosc drastycznie obsluga
(standardowa klawiatura numeryczna vs dotykowy ekran). Jak sie
sprawdza nieduzy ekran E52 przy przegladaniu stron czy map, i ile
wytrzymuje bateria 5800?

Przykladowe zastosowanie (poza oczywistym dzwonieniem), to np.
uzywanie "chodzonej" nawigacji i sprawdzanie poczty/newsow w jakims
hotspocie w czasie wyjazdow.

Data: 2010-01-22 19:38:25
Autor: Piotr KUCHARSKI
ks <strzalkowski@gmail.com> wrote:
Mi taka nawigacja spokojnie by wystarczyla, ot zeby miec na wszelki
wypadek. Szkoda, ze na razie nawigacja Google jest tylko na Stany, no
i ze chyba nie ma wersji offline

Jak zrobisz trasę, to będzie działać nawet bez zasięgu (jak zjedziesz
za daleko to juĹź nie, rzecz jasna).

(a dla mnie jednak lepszym
rozwiazaniem jest zaladowanie map na telefon).

Prawda, prawda. Niby jest jakaś aplikacja, która pozwala keszować
kawałek map Google, ale...

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2010-01-22 20:00:08
Autor: tl
Sprytny strzal Nokii - darmowe OVI maps

Uzytkownik "ks" <strzalkowski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b8cb44d2-34e2-495a-a1e8-ad6215bfb478q4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ja kupilem sobie 5800 dla wiekszego ekaranu . Bateria na gps i wifi ? Nie mialem jeszcze okazji
sprawdzic ale nie dadze aby dzien wytrzymala.

Data: 2010-01-22 21:54:26
Autor: kranu
ks pisze:
[...]

Bateria przy nawigacji? Nie ma szans, musi być ładowarka samochodowa.
Nokia 5800 podczas nawigacji NaviExpertem nie dała rady nawet godzinę - ciągłe podświetlenie i połączenie 3G/EDGE/GPRS + dźwięk + GPS ciągną strasznie.

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-01-26 16:58:33
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Nokia 5800 podczas nawigacji NaviExpertem nie dała rady nawet godzinę - ciągłe podświetlenie i połączenie 3G/EDGE/GPRS + dźwięk + GPS ciągną strasznie.

Jak się przeprosisz z mapami offline, to Ci ciągłe 3G/EDGE/GPRS nie będzie potrzebne.

Data: 2010-01-26 22:53:36
Autor: MaREK
W dniu 2010-01-26 16:58, nocnyMarek pisze:
Jak się przeprosisz z mapami offline, to Ci ciągłe 3G/EDGE/GPRS
nie będzie potrzebne.

A jest możliwość dogrania radarów/fotoradarów.
Są co prawda punkty POI ale typu restauracje, kina itp a mi chodzi o uwaga RADAR :)

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2010-01-26 23:54:13
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
A jest możliwość dogrania radarów/fotoradarów.
Są co prawda punkty POI ale typu restauracje, kina itp a mi chodzi o uwaga RADAR :)

Nie mam pojęcia, raczej nie, bo ilość opcji programu jest nader skromna
i nic takiego nie widać, ale jakieś radary są i ostrzeganie też działa.
Trafiłem 2 szt. na DTŚce, ale zupełnie nie wiem na ile ta baza jest aktualna i kompletna.

W Ustawieniach jest pozycja 'Uprz.o kontr. drogowej'
i do wyboru  włączone, wyłączone i tylko wzrokowe.
Jest też 'Ostrz. o ogr prędkości', a w nim 2 pozycje
'Ograniczenie prędkości...' (więcej nie widać, a Ovi nie działa w poziomie)
a w nich możliwość regulacji 'Ostrzegaj gdy dozwolo...'
i zakres 1-30 km/h.

Data: 2010-01-27 20:21:36
Autor: MaREK
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
W dniu 2010-01-26 23:54, nocnyMarek pisze:
A jest moşliwo�� dogrania radarów/fotoradarów.
S� co prawda punkty POI ale typu restauracje, kina itp a mi chodzi o
uwaga RADAR :)

[...]

Ano jest pewnie jechałem przepisowo :)
lub instynktownie omijałem fotoradary, dlatego automapa nie ostrzegała.

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2010-01-24 23:57:27
Autor: MaREK
W dniu 2010-01-22 11:12, ks pisze:
[...]

Ja używam i polecam 5800, kupiłem ten telefon ponieważ chciałem mieć wszystko w jednym i spełnił moje oczekiwania. Do nawigacji duży dotykowy ekran jest wręcz niezbędny. Co do baterii to ładuję go średnio co 3-4 dni. Chyba że używam GPS wtedy bateria pada po kilku godzinach. No ale to normalna rzecz.
Jeżeli chodzi o strony www to polecam przeglądarkę Opera Mobil v.10. Świetnie się obsługuje z palca, więc rysik niepotrzebny. Poza tym jak to w Operze: 9 skrótów do stron jako strona startowa, karty, zakładki itp.

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2010-01-24 22:27:53
Autor: Janeo
On 24 Sty, 23:57, MaREK <mar...@odwa.pl> wrote:
Do nawigacji duży dotykowy ekran jest wręcz niezbędny.
Gó...o prawda :-P

Data: 2010-01-25 11:51:40
Autor: J.F.
On Sun, 24 Jan 2010 22:27:53 -0800 (PST),  Janeo wrote:
On 24 Sty, 23:57, MaREK <mar...@odwa.pl> wrote:
Do nawigacji duży dotykowy ekran jest wręcz niezbędny.
Gó...o prawda :-P

Im ekran wiekszy tym lepiej. Im ekran wiekszy, tym mniej miejsca zostaje na klawiature.

Wiekszosc nawigacji jest z zalozenia oprogramowana pod dotykowy ekran,
choc akurat w nokii moze byc inaczej.

No i czasem sie przydaje pokazanie konkretnego punktu na mapie ..

J.

Data: 2010-01-25 10:56:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:51:40 +0100, J.F. napisał(a):

No i czasem sie przydaje pokazanie konkretnego punktu na mapie ..

noo... na ten przykład w tomtomie....

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-26 22:54:41
Autor: MaREK
W dniu 2010-01-25 07:27, Janeo pisze:
On 24 Sty, 23:57, MaREK<mar...@odwa.pl>  wrote:
Do nawigacji duży dotykowy ekran jest wręcz niezbędny.
GĂł...o prawda :-P
Aś mądry!

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2010-01-22 13:43:17
Autor: J.F.
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał
[...]

A taki sam zarzut nie dotyczy tez innych nawigacji ?

Jeszcze troche wody w Wisle uplynie zanim bedzie mozna inteligentnie trasy wyznaczac.

J.

Data: 2010-01-22 19:56:36
Autor: tl

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjc6h0$dth$1news.onet.pl...
[...]

Jeździłem z PC Navigatorem po Holandii i nie pamiętam żeby w ten sposób prowadził.

Data: 2010-01-23 13:26:36
Autor: J.F.
On Fri, 22 Jan 2010 19:56:36 +0100,  tl wrote:
[...]

Moze dlatego ze tam nie dziurawych ulic ? :-)

dlugo jeszcze chyba minie czasu zanim nawigacje beda mialy zapamietane
w mapie "na tym odcinku predkosc wynosi 50km/h miedzy 22 a 6, 5km/h
miedzy 7:20 a 8:40 i 15:30 a 17:00 za wyjatkiem wakacji, i 20km/h w
pozostalym okresie"

Sensowne wydaje sie ustawienie preferencji drog : autostrady,
ekspresowki, krajowe, wojewodzkie, gminne. Szczegolnie w miastach
preferowanie krajowek wydaje sie sensowne - zamiast bladzic po
osiedlach poprowadzi cie ulica na ktorej zarzad powinien dbac o jakosc
i przepustowosc. I o oznakowanie i o objazdy.
Choc oczywiscie mozna wpakowac klienta w wielki korek, a kazdy remont
zmienia precyzyjne pomiary :-)

W Holandii byc moze krajowki ida obwodnica wiec wszystkie ulice w
miescie sa rownouprawnione :-)

Oczywiscie to wszystko znacznie lepiej zrealizuje wyznaczanie
przepustowosci on-line, i w tym kierunku chyba to wszystko pojdzie.

J.

Data: 2010-01-26 17:04:58
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
I to w wersji offline.

I dzięki temu działa całkiem sprawnie, po zjechaniu z trasy (500km)
rekalkulował mi trasę w 4-9 sekund, na Polskę tylko dobrej mapy brak.

Gyby ktoś chciał zobaczyć jak się OM prezentuje, a nie ma żadnego z 'jedynie słusznych' modeli telefonów, to porobiłem trochę screenów:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Data: 2010-01-26 18:13:31
Autor: Michal Jankowski
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

Gyby ktoś chciał zobaczyć jak się OM prezentuje, a nie ma żadnego z 'jedynie słusznych' modeli telefonów, to porobiłem trochę screenów:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

  MJ

Data: 2010-01-26 17:21:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 26 Jan 2010 18:13:31 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

Są, całkiem sporo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-26 19:48:20
Autor: Michal Jankowski
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> writes:

Dnia Tue, 26 Jan 2010 18:13:31 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

Są, całkiem sporo.

"Dla swoich". Czyli nie ma.

  MJ

Data: 2010-01-26 18:54:57
Autor: Waldek Godel
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Dnia Tue, 26 Jan 2010 19:48:20 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Są, całkiem sporo.

"Dla swoich". Czyli nie ma.

Dla każdego kto nie jest zbyt leniwy żeby sie zarejestrować

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-27 11:01:48
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> writes:

Dla każdego kto nie jest zbyt leniwy żeby sie zarejestrować

Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

  MJ

Data: 2010-01-27 03:54:13
Autor: Janeo
On 27 Sty, 11:01, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> writes:
> [...]

tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.
Też tak uważam.
Pozdr. - v

Data: 2010-01-27 10:29:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 27 Jan 2010 11:01:48 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

One są dostępne dla każdego. A to, że forum usiłuje zmniejszyć rachunki za
generowany ruch - takie czasy, ich prawo. Ja się cieszę, że mogę korzystać,
to jedno z niewielu miejsc w Polsce na takim poziomie, mimo, że sama strona
już ledwie zipie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-27 11:31:08
Autor: Jan Strybyszewski
Michal Jankowski pisze:
[...]

Nie wymagaj od Godela logiki... on na zmywaku ma widac za duzo czasu.

Data: 2010-01-26 19:41:39
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
> ... porobiłem trochę screenów:
> http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

Są, tylko nie wiedziałem, że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

Data: 2010-01-26 19:53:11
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzaĹ ‚ Nokii - darmo we OVI maps
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

Są, tylko nie wiedziałem, że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

To wrzuć w jakieś normalne miejsce...

  MJ

Data: 2010-01-26 22:51:13
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
> Są, tylko nie wiedziałem, > że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

To wrzuć w jakieś normalne miejsce...

Wiesz, aż tak mi nie zależy żebyś też obejrzał, to tyle samo roboty, jeśli nie więcej niż zarejestrowaniem na PDAClubie, a nie wiem czy gdzie można zrobić upload bez rejestracji.
Jak mi wskażesz takie 'normalne miejsce' to wrzucę,
jak nie, to po prostu zapomnij o tamtym linku :)

Data: 2010-01-27 11:03:52
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzaĹ ‚ Nokii - darmo we OVI maps
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

a nie wiem czy gdzie można zrobić upload bez rejestracji.
Jak mi wskażesz takie 'normalne miejsce' to wrzucę,

imageshack chociażby.

  MJ

Data: 2010-01-27 22:09:51
Autor: nocnyMarek

to masz: http://yfrog.com/5vwydarzeniapx

Data: 2010-01-27 23:59:26
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzaĹ ‚ Nokii - darmo we OVI maps
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

to masz: http://yfrog.com/5vwydarzeniapx

Dzięki.

  MJ