Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps

Data: 2010-01-26 17:04:58
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
I to w wersji offline.

I dzięki temu działa całkiem sprawnie, po zjechaniu z trasy (500km)
rekalkulował mi trasę w 4-9 sekund, na Polskę tylko dobrej mapy brak.

Gyby ktoś chciał zobaczyć jak się OM prezentuje, a nie ma żadnego z 'jedynie słusznych' modeli telefonów, to porobiłem trochę screenów:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Data: 2010-01-26 18:13:31
Autor: Michal Jankowski
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

Gyby ktoś chciał zobaczyć jak się OM prezentuje, a nie ma żadnego z 'jedynie słusznych' modeli telefonów, to porobiłem trochę screenów:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

  MJ

Data: 2010-01-26 17:21:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 26 Jan 2010 18:13:31 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

Są, całkiem sporo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-26 19:48:20
Autor: Michal Jankowski
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> writes:

Dnia Tue, 26 Jan 2010 18:13:31 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

Są, całkiem sporo.

"Dla swoich". Czyli nie ma.

  MJ

Data: 2010-01-26 18:54:57
Autor: Waldek Godel
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Dnia Tue, 26 Jan 2010 19:48:20 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Są, całkiem sporo.

"Dla swoich". Czyli nie ma.

Dla każdego kto nie jest zbyt leniwy żeby sie zarejestrować

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-27 11:01:48
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> writes:

Dla każdego kto nie jest zbyt leniwy żeby sie zarejestrować

Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

  MJ

Data: 2010-01-27 03:54:13
Autor: Janeo
On 27 Sty, 11:01, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> writes:
> [...]

tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.
Też tak uważam.
Pozdr. - v

Data: 2010-01-27 10:29:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 27 Jan 2010 11:01:48 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

One są dostępne dla każdego. A to, że forum usiłuje zmniejszyć rachunki za
generowany ruch - takie czasy, ich prawo. Ja się cieszę, że mogę korzystać,
to jedno z niewielu miejsc w Polsce na takim poziomie, mimo, że sama strona
już ledwie zipie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-27 11:31:08
Autor: Jan Strybyszewski
Michal Jankowski pisze:
[...]

Nie wymagaj od Godela logiki... on na zmywaku ma widac za duzo czasu.

Data: 2010-01-26 19:41:39
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
> ... porobiłem trochę screenów:
> http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

Są, tylko nie wiedziałem, że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

Data: 2010-01-26 19:53:11
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzaĹ ‚ Nokii - darmo we OVI maps
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

Są, tylko nie wiedziałem, że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

To wrzuć w jakieś normalne miejsce...

  MJ

Data: 2010-01-26 22:51:13
Autor: nocnyMarek
Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
> Są, tylko nie wiedziałem, > że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

To wrzuć w jakieś normalne miejsce...

Wiesz, aż tak mi nie zależy żebyś też obejrzał, to tyle samo roboty, jeśli nie więcej niż zarejestrowaniem na PDAClubie, a nie wiem czy gdzie można zrobić upload bez rejestracji.
Jak mi wskażesz takie 'normalne miejsce' to wrzucę,
jak nie, to po prostu zapomnij o tamtym linku :)

Data: 2010-01-27 11:03:52
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzaĹ ‚ Nokii - darmo we OVI maps
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

a nie wiem czy gdzie można zrobić upload bez rejestracji.
Jak mi wskażesz takie 'normalne miejsce' to wrzucę,

imageshack chociażby.

  MJ

Data: 2010-01-27 22:09:51
Autor: nocnyMarek

to masz: http://yfrog.com/5vwydarzeniapx

Data: 2010-01-27 23:59:26
Autor: Michal Jankowski
Sprytny strzaĹ ‚ Nokii - darmo we OVI maps
"nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

to masz: http://yfrog.com/5vwydarzeniapx

Dzięki.

  MJ