Sprywatyzować wszystko!

Data: 2009-03-27 10:30:59
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzować wszystko!
Ogłaszam Wielki Manifest Kapitalistyczny.

Należy sprywatyzować wszystko oprócz dróg, torów, mostów i przepraw promowych, wojska, policji i sądów.

Należy sprywatyzować Sejm, zlikwidować senat, więzienia, fabryki, zakłady wytwórcze, szpitale, hospicja, szkoły, pływalnie i boiska do gry. Należy własność przekazać prawowitym właścicielom, ktokolwiek by nim nie był.

Należy znieść wszelkie zakazy poza zakazem magazynowania ładunków wybuchowych. Należy zalegalizować spożywanie dowolnych substancji oraz zlikwidować koncesje na handel czymkolwiek poza ładunkami wybuchowymi.

Należy zlikwidować wszystkie ministerstwa poza ministerstwem wojny, sprawiedliwości i infrastruktury. W pierwszym rzędzie należy zlikwidować ministerstwo pracy!

Należy zamknąć większość urzędów takich jak urząd pracy, pomocy społecznej i inne temu podobne dyrdymały. Jedynymi urzędami jakie powinny pozostać to urzędy miejskie.

Zlikwidować leninowski obowiązek posiadania dowodu osobistego i przymus szkolny.

To tylko część naszego Manifestu. Komuszki drżyjcie, zobaczycie, że jesteśmy w większości i że kiedyś będziemy u władzy!

Data: 2009-03-27 10:54:52
Autor: Piotr
Sprywatyzować wszystko!
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:30:59 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

To tylko część naszego Manifestu. Komuszki drżyjcie, zobaczycie, że jesteśmy w większości i że kiedyś będziemy u władzy!

Ja bym wziął w ajencję policyjne radary. Jak już bedziemy u władzy.
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 10:57:04
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzować wszystko!
Piotr wrote:
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:30:59 +0100, Bad Behaviour napisał(a):
Ja bym wziął w ajencję policyjne radary. Jak już bedziemy u władzy.
pz

A dlaczegoby nie?

Data: 2009-03-27 11:51:38
Autor: Alex
Sprywatyzować wszystko!

Użytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisał w wiadomości news:49cca2d2news.home.net.pl...
Piotr wrote:
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:30:59 +0100, Bad Behaviour napisał(a):
Ja bym wziął w ajencję policyjne radary. Jak już bedziemy u władzy.
pz

A dlaczegoby nie?

Bez sensu. To ograniczenia predkosci chcecie zostawic??
Jak wolnosc to wolnosc.

Alex

Data: 2009-03-27 11:57:44
Autor: Piotr
Sprywatyzować wszystko!
Dnia Fri, 27 Mar 2009 11:51:38 +0100, Alex napisał(a):

Bez sensu. To ograniczenia predkosci chcecie zostawic??
Jak wolnosc to wolnosc.

Wolność w predkości, to właśnie będę mierzył swoim ajencyjnym radarem.
A takim bubkom, co zadajo gupie pytania, to dowalę ekstra 15%.
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 11:58:15
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzować wszystko!
Piotr wrote:
[...]

Oczywiscie ze zniesc ograniczenia predkosci. Czy obecne ograniczenia cokolwiek daja? Czy ktokolwiek ich przestrzega? Mysle, ze mniej niz 1% kierowcow.

Wprowadzimy predkosci zalecane, tak jak na autostradach w Niemczech. Kazdy odpowiedzialny czlowiek i tak wie z jaka predkoscia bezpiecznie mozna jechac i zadne znaki go nie interesuja.

A co do fotoradarow w ajencje - to oczywiscie nalezy to zrobic. Jezeli ktokolwiek uzna, ze to to sie do czegokolwiek przyda to moze sobie to wynajac. A jesli nie to nikt nie wynajmie i sprzedamy na zlom.

Data: 2009-03-27 13:17:36
Autor: jadrys
SprywatyzowaĂŚ wszystko!
Bad Behaviour pisze:
Alex wrote:
UÂżytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisaÂł w wiadomoÂści news:49cca2d2news.home.net.pl...
Piotr wrote:
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:30:59 +0100, Bad Behaviour napisaÂł(a):
Ja bym wzi¹³ w ajencjê policyjne radary. Jak ju¿ bedziemy u w³adzy.
[...]

Jakbyś zniósł ograniczenia, to po co radary?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-03-27 13:33:06
Autor: Bad Behaviour
SprywatyzowaĂŚ wszystko!
jadrys wrote:
Piotr wrote:
[...]

No wlasnie? Sprzedac na zlom i kase przeznaczyc na cos pozytecznego.

Data: 2009-03-27 13:47:56
Autor: jadrys
SprywatyzowaĂŚ wszystko!
Bad Behaviour pisze:
jadrys wrote:
Piotr wrote:
[...]

Czyli reanimację zdychającego kapitalizmu? Nawet to mu  nie pomoĹźe, jego dni są policzone..

Data: 2009-03-27 15:00:14
Autor: Bad Behaviour
SprywatyzowaĂŚ wszystko!
jadrys wrote:
No wlasnie? Sprzedac na zlom i kase przeznaczyc na cos pozytecznego.
Czyli reanimację zdychającego kapitalizmu? Nawet to mu  nie pomoĹźe, jego dni są policzone..

Nie. Na utylizacje komuchow.

Data: 2009-03-27 14:47:09
Autor: xcihy
Sprywatyzowaa wszystko!

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqig4s$sjd$1news.task.gda.pl...
[...]

W razie spowodowania wypadku/stłuczki jadąc ponad prędkośc zalecaną.
xc

Data: 2009-03-27 15:11:38
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
xcihy pisze:
[...]

Stłuczka, akurat pod radarem? Eee tam,

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-27 15:47:33
Autor: xcihy
Sprywatyzowaa wszystko!

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqimqm$kaj$2news.task.gda.pl...
[...]

Jeżeli będą stały w newralgicznych punktach ,to czemu nie?
xc

Data: 2009-03-27 15:21:47
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzowaa wszystko!
xcihy wrote:
Jakbyś zniósł ograniczenia, to po co radary?

W razie spowodowania wypadku/stłuczki jadąc ponad prędkośc zalecaną.

Ludzie sa tak bardzo przyzwyczajeni do totalitarnego ucisku, ze nie potrafia sobie wyobrazic zycia bez dowodu osobistego i fotoradaru. Komunistyczna ideologia poczynila duze straty w umyslach wielu narodow, ale my to zmienimy!

Zlikwidowac dowody osobiste i fotoradary natychmiast! Precz z komunistyczno-totalniackim panstwem!

Data: 2009-03-27 15:25:39
Autor: Piotr
Sprywatyzowaa wszystko!
Dnia Fri, 27 Mar 2009 15:21:47 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

Zlikwidowac dowody osobiste i fotoradary natychmiast! Precz z komunistyczno-totalniackim panstwem!

Nie no, moment! Sobie likwiduj swoją ajencję. Ja tam jakoś to ludziom
wytłumaczę, ten mój posterunek... Na przykład, że to jest
zabezpieczenie przed terroryzmem Osramy ibn Lidera.
 pz
Piotr

Data: 2009-03-27 15:30:36
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzowaa wszystko!
Piotr wrote:
[...]

Ależ ja nie postuluję likwidacji policji. Wręcz przeciwnie. Posterunki muszą zostać.

Data: 2009-03-27 15:51:09
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
Bad Behaviour pisze:
Piotr wrote:
[...]

No pewnie, policja tak, kto będzie w ryzach trzymał klasę robotniczą. Jeszcze byliby gotowi zbuntować przeciw wyzyskiwaczom..

Data: 2009-03-27 15:57:38
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzowaa wszystko!
jadrys wrote:
No pewnie, policja tak, kto będzie w ryzach trzymał klasę robotniczą. Jeszcze byliby gotowi zbuntować przeciw wyzyskiwaczom..

Raczej przeciwko prawu.

Data: 2009-03-27 16:16:43
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
Bad Behaviour pisze:
jadrys wrote:
No pewnie, policja tak, kto będzie w ryzach trzymał klasę robotniczą. Jeszcze byliby gotowi zbuntować przeciw wyzyskiwaczom..

Raczej przeciwko prawu.
  :-D   A jak to jaśnie państwo mówili? Prawo to ja!!!

Data: 2009-03-27 16:54:28
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzowaa wszystko!
jadrys wrote:
 :-D   A jak to jaśnie państwo mówili? Prawo to ja!!!

Czytanki ci sie pojebaly.

Data: 2009-03-29 22:24:34
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqiqkm$slf$1news.task.gda.pl...
Bad Behaviour pisze:
jadrys wrote:
No pewnie, policja tak, kto będzie w ryzach trzymał klasę robotniczą. Jeszcze byliby gotowi zbuntować przeciw wyzyskiwaczom..
Raczej przeciwko prawu.
 :-D   A jak to jaśnie państwo mówili? Prawo to ja!!!

Eee, Stalin tego nie mówił tylko to robił.

Stalin nikogo nie wyzyskiwał..

Data: 2009-03-30 05:35:32
Autor: cirrus
Sprywatyzowaa wszystko!
Bad Behaviour pisze:
jadrys wrote:
[...]

Jasne, choć sam żył w luksusach, a głupi naród głodował, ale to mały Pikuś, on po prostu tepił swój naród znacznie gorzej od carów.

--
stevep

Data: 2009-03-30 08:34:24
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!

Bad Behaviour pisze:

jadrys wrote:

[...]

A skąd wiesz że w luksusach?  A tępił tylko wrogów..

Data: 2009-03-30 08:39:56
Autor: cirrus
Sprywatyzowaa wszystko!
Bad Behaviour pisze:
jadrys wrote:
[...]

Co prawda i tak nie uwierzysz:
# Polityczny fanatyk i obsesyjny sadysta - tyle o Stalinie wiedziano zawsze.
Ojciec Narodów stworzył na Kremlu dwór na własne podobieństwo. Angielski historyk, korzystając z nieznanych dotychczas archiwów, odtwarza codzienność bolszewickiej elity.
To był ostatni przejaw czarnego humoru Stalina. Umierający dyktator pokazuje palcem kliszę, na której dziewczynka karmi baranka. Potem sprawca śmierci milionów ludzi z uśmiechem wskazuje na siebie.
Angielski historyk Simon Sebag Montefiore opowiada tę anegdotę w swojej opasłej kronice "dworu czerwonego cara" ("Staline. La cour du tsar rouge"). Korzystając z nieznanych dotychczas archiwów, niepublikowanej korespondencji i wywiadów, autor skrupulatnie rekonstruuje codzienne życie stalinowskiej kliki - od kremlowskiego dworu po wakacje nad Morzem Czarnym w czasie strasznego głodu lat 30. #
Ze strony:
http://tnij.org/c5gd

--
stevep

Data: 2009-03-30 10:39:03
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
Bad Behaviour pisze:
jadrys wrote:
[...]

Dlaczego miałbym nie uwierzyć? Stalin był łotrem i to jednym z większych , jednak w odróżnieniu od oszołomów widzę parę pozytywów w jego działalności.

Data: 2009-03-30 14:13:04
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
cirrus pisze:

Dlaczego miałbym nie uwierzyć? Stalin był łotrem i to jednym z większych , jednak w odróżnieniu od oszołomów widzę parę pozytywów w jego działalności.

Ja też, wymordować tyle milionów nie każdy potrafi.

Może dla Ciebie to był pozytyw. Natomiast ja z tego właśnie powodu nazywam go łotrem..

Data: 2009-03-30 17:09:24
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
cirrus pisze:
..
Może dla Ciebie to był pozytyw. Natomiast ja z tego właśnie powodu nazywam go łotrem..

Ja go dlatego nazywam zbrodniarzem.

I słusznie. Szkoda tylko że nie zauważasz że poza zabijaniem robił również rzeczy pozytywne..

Data: 2009-03-29 22:26:07
Autor: jadrys
Sprywatyzowaa wszystko!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqip4o$pkt$2news.task.gda.pl...
Bad Behaviour pisze:
Piotr wrote:
[...]

A kto cię wyzyskuje jadrysiu?

A chociażby PKO BP, Przeżarli mi sporą sumkę oszczędności..

Data: 2009-03-27 10:58:04
Autor: jadrys
Sprywatyzować wszystko!
Bad Behaviour pisze:

Najlepiej sam się sprywatyzuj, tj oddaj się we władanie jakiemuś panu (kapitaliście)..

Data: 2009-03-27 11:03:14
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzować wszystko!
jadrys wrote:
Najlepiej sam się sprywatyzuj, tj oddaj się we władanie jakiemuś panu (kapitaliście)..

A ty najlepiej sie znacjonalizuj i popros Komitet Centralny o zaplanowanie twojego zycia za ciebie. Gwarantuje, ze bedziesz szczesliwym czlowiekiem.

Data: 2009-03-27 11:50:16
Autor: Alex
Sprywatyzować wszystko!

Użytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisał w wiadomości news:49cc9cb4$1news.home.net.pl...
[...]

No co Pan chcesz, zeby Polska stala sie mocarstwem w 10 lat i podila swiat?

Alex

Data: 2009-03-27 11:52:02
Autor: Bad Behaviour
Sprywatyzować wszystko!
Alex wrote:
To tylko część naszego Manifestu. Komuszki drżyjcie, zobaczycie, że jesteśmy w większości i że kiedyś będziemy u władzy!

No co Pan chcesz, zeby Polska stala sie mocarstwem w 10 lat i podila swiat?

Nie ma potrzeby podbijac swiata. Wystarczy, ze u nas bedzie dobrze sie zylo. Ale do tego trzeba pokonac Komuszkow. Pomozecie?

Data: 2009-03-28 23:54:06
Autor: matusm
Sprywatyzować wszystko!

[...]

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze
na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,
luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Pozdrowienia
matusm

Sprywatyzować wszystko!