SprzÄ?t ciemniowy sprzedajÄ?

Data: 2011-02-09 13:25:28
Autor: antenat
SprzÄ?t ciemniowy sprzedajÄ?
łącznie z kilkumetrowym mokrym stołem, stołami pod powiekszlniku, powiekszalniki, zegary itp itd. pzdr. antenatbegin:vcard
org:TEN "Pro Studio"
note;quoted-printable:Korespondencyjne liceum og=C3=B3lnokszta=C5=82c=C4=85ce. Uczysz si=C4=99k=
iedy chcesz, jak chcesz, gdzie chcesz. Materia=C5=82y przesy=C5=82amywka=C5=
=BCde miejsce na =C5=9Bwiecie. Uprawnienia szko=C5=82y publicznej.<www.ml=
o.profesornet.pl>
version:2.1
end:vcard

Data: 2011-02-09 13:47:09
Autor: Jakub Jewuła
SprzÄ?t ciemniowy sprzedajÄ?
WOW! ;)

Data: 2011-02-09 17:33:05
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 09 Feb 2011 13:25:28 +0100, antenat napisał(a):

łącznie z kilkumetrowym mokrym stołem, stołami pod powiekszlniku, powiekszalniki, zegary itp itd. pzdr. antenat

A ja zamówiłem pizzę. I tortillę.

Masz sumienie sprzedawać rupiecie? Oddałbyś komuś za darmo...

Pozdrawiam,
                    Henry

Data: 2011-02-09 17:39:12
Autor: Jakub Jewuła
Sprz?t ciemniowy sprzedaj?
łącznie z kilkumetrowym mokrym stołem, stołami pod powiekszlniku,
powiekszalniki, zegary itp itd. pzdr. antenat

A ja zamówiłem pizzę. I tortillę.

Szczesciasz ;)
U nas pizza na wynos nie nadaje sie do jedzenia :)

Wyjsc nie moge bo roboty w cholere...

Ps. Dzisiaj ponoc "swiatowy dzien pizzy" ;)

Data: 2011-02-09 19:58:27
Autor: Henry(k)
Sprz?t ciemniowy sprzedaj?
Dnia Wed, 9 Feb 2011 17:39:12 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

Szczesciasz ;)
U nas pizza na wynos nie nadaje sie do jedzenia :)

W domu robię sam, ale na wyjeździe idę na łatwiznę.

Wyjsc nie moge bo roboty w cholere...

Przejdź na etat ;-)

Ps. Dzisiaj ponoc "swiatowy dzien pizzy" ;)

O... to ja dzisiaj uczciwie świętowałem, bo na śniadanie też miałem pizzę
:-)

Pozdrawiam,
                   Henry

SprzÄ?t ciemniowy sprzedajÄ?