Sprzątanie w Lechu

Data: 2010-08-11 14:12:11
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
Właśnie zakończyło się w Lechu sprzątanie po byłych transferowych niewypałach, od maja kontrakty rozwiązano z Cueto, Golikiem i ostatnio Handzicem.
Pozostaje jeszcze kwestia wywalenia totalnie nieprzydatnych Zapotoki, czy Henriqueza.

Może w ten sposób zwolniła się kasa na jeszcze jakieś wzmocnienie, proponuję środek pomocy i boki obrony.

Data: 2010-08-11 06:46:52
Autor: Roberto
Sprzątanie w Lechu
On 11 Sie, 14:12, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
[...]

Wichniarek powinien być pierwszy przy sprzątaniu. Te obecne transfery
to totalna pomyłka. Dniepr zakończy udział Lecha w LE

Data: 2010-08-11 15:52:04
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Od razu czuć znawcę....
Widział zawodnika przez 30 minut i już wie że jest pomyłką.
Nie to co śmieci piłkarskie w rodzaju Dudziców i innych Wasiluków, którzy podobno dobrze rokują....

Dniepr zakończy udział Lecha w LE

No i co w związku z tym?

Data: 2010-08-11 07:05:59
Autor: Roberto
Sprzątanie w Lechu
On 11 Sie, 15:52, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

Widział zawodnika przez 30 minut i już wie że jest pomyłką.
Nie to co śmieci piłkarskie w rodzaju Dudziców i innych Wasiluków, którzy

Widzę go od początku kariery. Gwiazdka co na emeryturkę do Lecha sobie
przyjechała. Jest taka piosenka ... jak zarobim parę groszy... A nie
chciał go ktoś z II ligi niemieckiej:) A może mu się jakimś psim
swędem LM przyśniła:) Pogra jak Franek i jeszcze trochę grosza wpadnie
do kieszonki. I tylko tyle. A co do tych Dudziców i Wasiluków to
zobaczymy. Oni przynajmniej karierę mają jeszcze przed sobą a nie za.
Sprzedać napastnika, nabyć emeryta. To się nazywa interes. Zaraz
napiszesz o Radomskim i ok. Tylko że Radomski to defensywny pomocnik
lub obrońca a Wichniarek to napastnik. I to jest spora różnica.
Wichniarek największą karierę zrobił w Berlinie:) Gwiazda:)

Data: 2010-08-11 16:18:22
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Te obecne transfery
> [...]

Widział zawodnika przez 30 minut i już wie że jest pomyłką.
Nie to co śmieci piłkarskie w rodzaju Dudziców i innych Wasiluków, którzy

Kogo?
Bo ostanio Lech dokonał 3 transferów, wszystkie wrzuciłeś do jednego worka, a ja akurat pisałem o Rudnevsie.
Jeśli chodziło Ci tylko o Wichniarka, to myśl co piszesz.

Data: 2010-08-11 14:01:42
Autor: Roberto
Sprzątanie w Lechu
On 11 Sie, 16:18, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

a ja akurat pisałem o Rudnevsie.
Jeśli chodziło Ci tylko o Wichniarka, to myśl co piszesz.

Piszę co myślę. Tak pisze o wichniarku. Dniepr i koniec LE

Data: 2010-08-11 23:04:40
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
[...]

Więc nie bardzo Ci ta pisanina wychodzi, coś a la budyń.
Może to taka krakowska szkoła?

W każdym razie, warto przed napisaniem pomyśleć bardziej.

Data: 2010-08-13 09:07:51
Autor: Roberto
Sprzątanie w Lechu
On 11 Sie, 23:04, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

Może to taka krakowska szkoła?

W każdym razie, warto przed napisaniem pomyśleć bardziej.

Znawca piłk i pisania się odezwał. Złośliwie napiszę Ci jeszcze raz.
Wichniarek to piłkarskie niwiadomo co. To najgorszy transfer Lecha w
tym roku. Krakowska szkoła?? Wzajemnie polecam Ci myslenie... przed
wypowiadaniem się o piłce:)

Data: 2010-08-13 18:13:41
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Złośliwie napiszę Ci jeszcze raz.
Wichniarek to piłkarskie niwiadomo co. To najgorszy transfer Lecha w
tym roku.

O i to już brzmi dużo sensowniej, nie można było tak od razu?

Data: 2010-08-13 22:55:47
Autor: Max
Sprzątanie w Lechu

Wichniarek to piłkarskie niwiadomo co. To najgorszy transfer Lecha w
tym roku.

Faktem jest, ze jak narazie  Artur nic nie zrobił poza dołozeniem nogi w Baku  na 0-1...
Nadzieje związane z nim są duzo wieksze...
Jak zespół grać nie bedzie ...to nie ma co wymagać tego , ze napastnicy  nie strzelają goli...
Ale liczę  ze w meczu  z Arką...      gdy wróci Bandrowski...   wiele sie zmieni na lepsze...:)
Obym sie nie mylił:)

Data: 2010-08-11 17:08:35
Autor: Max
Sprzątanie w Lechu

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i3ubfe$dj9$1news.onet.pl...
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Te obecne transfery
>to totalna pomyłka.

Rudnevs juz w meczu z Rosenborgiem pokazał  ze potrafi grać... jak Lewy, tyłem do bramki..   nawet fajnie to wyglądało.. mimo ze był  tylko  po jednym treningu...
Co do Wichniarka...  Patrząc na to jak teraz wygląda Jego gra.. cóż..  jak LEwy nigdy nie zagra  bo  to inny typ zawodnika.. ale  gdy mu sie dogra piłke  w pole karne mysle ze bedzie wiedział jak noge przyłozyc by była bramka..
Jak narazie  Joel Tshibamba   to rozczarowanie ... Miejmy nadzieje ze sie w koncu  przebudzi ...jak cały Lech....  w KOncu w Holandii  grał a tam kelnerzy nie grają jednak...

Ps..  czekam az Zieliński  wreszcie odważy sie zagrać dwójką napastników....
Nawet za czasów    duetu Rengifo -Lewandowski...  widać było    ze lepiej wygląda  gra Lecha  z dwójką  w ataku.... niż   tylko jednym....

Data: 2010-08-11 19:38:15
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
[...]

Dokładnie.
Zieliński już chyba o tym zapomniał, że jednym napastnikiem grał z musu, bo drugiego nie miał wobec sabotażu Rengifo.

Data: 2010-08-11 20:02:42
Autor: Max
Sprzątanie w Lechu
Ale Cavalino...  nie zgodze sie z Tobą..  co do LUISA...
tak jak Zapotoka to totalna transferowa porazka... tak..  "czarny Luiz.." jak juz grał to dobrze grał...  Fakt ze od czasu gdy w  LEchu  jest Garncarczyk, to Henriquez  gra niewiele.. ale dla mnie to gość ktory powinien zostać:)

Data: 2010-08-11 20:39:00
Autor: Jadrys
Sprzątanie w Lechu
  W dniu 2010-08-11 20:02, Max pisze:
[...]

Tak, powinien zostać i wymienić Garncarczyka. Już nie mogę patrzeć na tą ofermę.. Jeszcze mu się chyba nie zdarzyło podać piłki z autu do partnera. Wrzut zajmuje mu minutę i zawsze piłkę dostaje rywal. O innych wadach tego kopacza nie będę pisał ponieważ długo o tym by pisać.

Data: 2010-08-11 22:59:52
Autor: Cavallino
Sprzątanie w Lechu
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3uokb$m3m$1opal.icpnet.pl...
Ale Cavalino...  nie zgodze sie z Tobą..  co do LUISA...
tak jak Zapotoka to totalna transferowa porazka... tak..  "czarny Luiz.." jak juz grał to dobrze grał...

Przede wszystkim nierówno.
Totalne klopsy i samobóje też w jego wykonaniu pamiętam.

Fakt ze od czasu gdy w  LEchu  jest Garncarczyk, to Henriquez  gra niewiele.. ale dla mnie to gość ktory powinien zostać:)

Na tą pozycję jest jeszcze Djurdjevic, a chciałbym żeby był ktoś lepszy niż Gancarczyk.
Henriquez stwarza im pozory że już nie muszą szukać.

Sprzątanie w Lechu