Sprzeczność umowy-zlecenia z obowiązkami

Data: 2012-03-25 13:51:39
Autor: m
Sprzeczność umowy-zlecenia z obowiązkami
W dniu 24.03.2012 18:33,  zbowid pisze:
Dopiero w piątek, po 10 dniach od rozpoczęcia pracy otrzymałem umowę.

Czy "otrzymałem" == "podpisałem" ?

Jeżeli tak, to czy "podpisałem" == "podpisałem bez czytania"?

Już teraz widać, że współpraca ułoży się źle, samemu nie wolno mi
odstąpić od umowy przed upływem pół roku

Nie podpisywać, odstąpić od umowy teraz.

p. m.

Data: 2012-03-25 16:05:13
Autor: zbowid
m <mvoicem@gmail.com> napisał(a):
W dniu 24.03.2012 18:33,  zbowid pisze:
> Dopiero w piątek, po 10 dniach od rozpoczęcia pracy otrzymałem umowę.
Czy "otrzymałem" == "podpisałem" ?

Nie. Podpisałem kilka dni przed rozpoczęciem pracy. Nie dał mi mojego
egzemplarza [1], tłumacząc to jakoś bzdurnie. Brakiem odpowiedniej pieczątki.

[1] Ostatni punkt umowy: 10. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach po jednym dla każdej strony.

W piątek otrzymałem też nie egzemplarz, tylko ksero z postawionymi pieczątkami.

Jeżeli tak, to czy "podpisałem" == "podpisałem bez czytania"?

Czytałem. Omawialiśmy kolejne punkty. Trzy strony drobnym maczkiem. Gość ma
gadane, wszystko umiał gładko wyjaśnić. Nie należało podpisywać, tylko się z
tym przespać, ale stało się.

Nie podpisywać, odstąpić od umowy teraz.

Za późno. Teraz idzie już tylko o to, jak się bronić.

Jakie są skutki, gdyby sąd uznał, że to w istocie umowa o pracę? (poza karą
dla zleceniodawcy, idzie mi o to, na ile zaczyna mnie wtedy chronić prawo pracy)

I który sąd? Z tym się idzie do cywilnego, czy sądu pracy?

--

Sprzeczność umowy-zlecenia z obowiązkami