Sprzedałem Stridę,

Data: 2018-10-03 09:18:18
Autor: andrzej.ozieblo
Sprzedałem Stridę,
Jaki¶ czas temu pisałem, że kupiłem. Teraz piszę, że sprzedałem. Córka już nie potrzebuje z różnych względów. Nawet przez moment chciałem go sobie zostawić, ale ile rowerów można mieć. Swoj± drog± cena nowego, najtańszej wersji, Strida LT, jest zdecydowanie za wysoka. Prawie 3000 zł. Może dlatego tak mało się tych dziwnych rowerów widzi na ulicach. Trochę żal. https://photos.app.goo.gl/jqLGDCqXf7EWXZMg9

Data: 2018-10-03 11:50:31
Autor: Ignac
Sprzedałem Stridę,
W dniu ¶roda, 3 paĽdziernika 2018 18:18:20 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Może dlatego tak mało się tych dziwnych rowerów widzi na ulicach. Trochę żal. https://photos.app.goo.gl/jqLGDCqXf7EWXZMg9

Nie dziwnych, tylko oryginalnych rowerów.
A tak± miałe¶ okazję, stać się prekursorem nowego trendu/mody w Krakowie.
No trochę, żal.

Data: 2018-10-03 13:24:10
Autor: andrzej.ozieblo
Sprzedałem Stridę,
W dniu ¶roda, 3 paĽdziernika 2018 20:50:33 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Nie dziwnych, tylko oryginalnych rowerów.
A tak± miałe¶ okazję, stać się prekursorem nowego trendu/mody w Krakowie.
No trochę, żal.

I tak już robię wrażenie na czystym rasowo Holendrze. :) Ta Strida jest idealna do przebiegów, niezbyt długich, typu dom - metro/autobus/tramwaj - praca i abarot. Składa się w do¶ć poręczny, niezbyt gruby pakunek, w 2 sec. Ale do zwykłej jazdy miejskiej dużo lepszy jest Holender. Także w jeĽdzie do sklepu. Holendra zostawisz przypiętego, Stridę musisz wozić (sprytny system prowadzenia) ze sob±. Ale faktycznie żal. :)

Data: 2018-10-03 18:04:54
Autor: 2late
Sprzedałem Stridę,
On 03/10/2018 05:18 PM, andrzej.ozieblo@gmail.com wrote:
[...]

Nie wiedzialem o istnieniu takiego czegos.
I tydzien temu Bromptona kupilem

Data: 2018-10-04 00:37:32
Autor: Lisciasty
Sprzedałem Stridę,
W dniu ¶roda, 3 paĽdziernika 2018 18:18:20 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Może dlatego tak mało się tych dziwnych rowerów widzi na ulicach. Trochę żal. https://photos.app.goo.gl/jqLGDCqXf7EWXZMg9

Jak szybko czym¶ takim da się jechać?

L.

Data: 2018-10-04 00:57:44
Autor: andrzej.ozieblo
Sprzedałem Stridę,
W dniu czwartek, 4 paĽdziernika 2018 09:37:35 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
W dniu ¶roda, 3 paĽdziernika 2018 18:18:20 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
> [...]

15-20 km/g. Potem trochę brakuje obrotów na korbie, bo w tej wersji przerzutki niet. S± jeszcze droższe wersje z przerzutk±, ale ponoć mało trwał±. Nawet wolnobieg w wersji mono biegowej nie jest wzorem trwało¶ci. Podobno, bo sam nie do¶wiadczyłem. Większym problemem s± małe kółka 16".. Krawężniki i te rzeczy. S± wersje z 18". Ale ogólnie rzecz bior±c nieĽle się na Stridzie jeĽdzi.

Data: 2018-10-04 09:59:23
Autor: cytawa
Sprzedałem Stridę,
andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
[...]

Uczuciowo lubie tradycyjne rowery. Sprawiaja mi najmniej problemow i jezdza zadziwiajaco dobrze i dlugo.

Takie rowery jak twoj traktuje w kategoriach ciekawostek i dobrej zabawy. Zdaje sobie sprawe, ze nie moga byc tanie. Zbyt duzo w nich niestandardowych rozwiazan.

Jako chlopak chcialem miec podwojny rower szeroki. Ale jak sie zastanowic, co bym z nim robil i gdzie go trzymal to mi nie staje wyobrazni.

Jan Cytawa

Sprzedałem Stridę,