Sprzedałem Stridę,

Data: 2018-10-04 00:37:32
Autor: Lisciasty
Sprzedałem Stridę,
W dniu środa, 3 października 2018 18:18:20 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Może dlatego tak mało się tych dziwnych rowerów widzi na ulicach. Trochę żal. https://photos.app.goo.gl/jqLGDCqXf7EWXZMg9

Jak szybko czymś takim da się jechać?

L.

Data: 2018-10-04 00:57:44
Autor: andrzej.ozieblo
Sprzedałem Stridę,
W dniu czwartek, 4 października 2018 09:37:35 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
W dniu środa, 3 października 2018 18:18:20 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
> [...]

15-20 km/g. Potem trochę brakuje obrotów na korbie, bo w tej wersji przerzutki niet. Są jeszcze droższe wersje z przerzutką, ale ponoć mało trwałą. Nawet wolnobieg w wersji mono biegowej nie jest wzorem trwałości. Podobno, bo sam nie doświadczyłem. Większym problemem są małe kółka 16".. Krawężniki i te rzeczy. Są wersje z 18". Ale ogólnie rzecz biorąc nieźle się na Stridzie jeździ.

Sprzedałem Stridę,