Sprzedaż auta z radiem CB a kasia fis kalna

Data: 2012-04-07 11:32:37
Autor: elephanto
Sprzedaż auta z radiem CB a kasia fis kalna
W dniu 07-04-2012 11:05, Jacek pisze:
Prowadzę DG i nie mam kasy fiskalnej i mieć nie chcę.
Mam w ŚT auto a w aucie jest radio CB. Auto chcę sprzedać.
Czy przy sprzedaży tego auta wraz radiem osobie fiz. nie podpadnę pod kasę?
Jacek

Jak juz cef odpowiedzial - z faktu posiadania CB radia nie podpadniesz, ale jezeli sprzedaz bedzie na kwote powyzej 20 / 40 tys. (lub odpowiednio mniej, jezeli jakas inna sprzedaz na rzecz osob fizycznych juz miales), to kasa Cie nie ominie.

--
Adam

Data: 2012-04-07 11:38:10
Autor: cef
elephanto wrote:

 z faktu posiadania CB radia nie
podpadniesz, ale jezeli sprzedaz bedzie na kwote powyzej 20 / 40 tys.
(lub odpowiednio mniej, jezeli jakas inna sprzedaz na rzecz osob
fizycznych juz miales), to kasa Cie nie ominie.

A nie ma przypadkiem jakiegoś wyłączenia przy zbyciu środka trwałego?
(tak jak np niezaliczenie do limitu proporcji zwolniona/opodatkowana
przy sprzedaży środków trwałych)

Data: 2012-04-07 11:52:00
Autor: elephanto
W dniu 07-04-2012 11:38, cef pisze:

A nie ma przypadkiem jakiegoś wyłączenia przy zbyciu środka trwałego?
(tak jak np niezaliczenie do limitu proporcji zwolniona/opodatkowana
przy sprzedaży środków trwałych)

  O ile w przypadku proporcji, to rzeczywiscie tak jest (pewnie dlatego, ze dosc czesto taka sprzedaz jest w ZW, wiec z uwagi na przewaznie stosunkowo wysoka wartosc ST, wspolczynnik bylby mocno znieksztalcony), o tyle w przypadku kasy fiskalnej o zadnych takich wylaczeniach mi nie wiadomo.

--
Adam

Sprzedaż auta z radiem CB a kasia fis kalna