Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty

Data: 2014-09-28 11:42:19
Autor: aga
Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
Witam
Sprzedaje mieszkanie. I mam w czynszu nadpłate z ogrzewania. Spółdzielnia bierze je na poczet czynszu.
Czy jak sprzedam mieszkanie, to oddadzą mi pieniądze czy przejdą na nowego właściciela ??

Data: 2014-09-28 11:55:25
Autor: .:Artur:.
Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
U mnie zwrócili na konto wszystkie nadwyżki.

..:Artur:.

Data: 2014-09-28 12:04:15
Autor: aga
Sprzedaďż˝ mieszkania, a zwrot nadpďż˝ aty
Nie maja mojego konta wiec mysle ze mi zwroca do reki. Bo tam jest ok 800 zl nadplaty.

Data: 2014-09-28 14:15:10
Autor: aga
Sprzedaďż˝ mieszkania, a zwrot nadpďż˝ aty
to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u notariusza przy sprzedazy mieszkania.

Data: 2014-09-28 18:27:31
Autor: .:Artur:.
Sprzeda? mieszkania, a zwrot nadp?aty
to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u notariusza przy sprzedazy mieszkania.

Jak Cie nie znaja. To idz i mow ze mieszkanie sprzedane nowy wlascicel to ten Pan co przyszedl z Toba. On sobie od razu sprawdzi ze mieszanie nie zalega i wpisze sie w ewidencje. Tak bylo u mnie przynajmniej.
--
..:Artur:.