Sprzedaż programu bez DG

Data: 2011-09-24 15:18:34
Autor: Buster
Sprzedaż programu bez DG
Witam wszystkich.
Mam następujące pytanie. Napisałem program komputerowy. Chciałbym go
sprzedawać różnymi kanałami: bezpośrednio, poprzez allegro itp. Jednak
nie mam działalności gospodarczej i na tą chwilę nie chciałbym jej
zakładać. W jaki sposób mogę legalnie sprzedawać mój program i
oczywiście opłacać podatki?

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski

Data: 2011-09-24 15:49:57
Autor: Piotrek
Sprzedaż programu bez DG
On 2011-09-24 15:18, Buster wrote:
Witam wszystkich.
[...]

Kolega to by zrobił deal życia gdyby na podstawie tego postu udało się zdeponować w Biurze Miar i Wag w Sèvres pod Paryżem wzorzec lenistwa usenetowego ;-)

Nie dalej jak 24 minuty temu był post na w zasadzie identyczny temat.

Piotrek

Sprzedaż programu bez DG