Sprzedaż samochodu ciężarowego z po za DG.

Data: 2010-11-12 12:50:26
Autor: Maciek
Sprzedaż samochodu ciężarowego z po za DG.
W dniu 2010-11-12 12:35, Konrad L pisze:
Teraz pytanie do was... Czy kolega ma racje? bo mi sie wydaje ze nabywca nie bedzie mial z tego samochodu żadnej korzyści w stosunku do zwyklej osobowki biorąc pod uwagę ze sprzedawałbym ta "ciezarowke" jako osoba prywatna, bez faktury i poza DG.
Skoro bez faktury, to jak sobie kolega wyobraża odliczenie przez klienta
VAT? Chyba, że ma na myśli VAT od paliwa, to tak - jeszcze prawie całe 2
miesiące odliczeń ;-)

Maciek

Data: 2010-11-12 13:29:14
Autor: Konrad L
[...]

Tez mi się tak wydaje ze to nie możliwe ale dla pewności postanowieniem zapytać mądrzejszych w tym temacie.

Dzieki i pozdrawiam

Sprzedaż samochodu ciężarowego z po za DG.