Sprzedaż telefonu a usługa "pośredn ictwa"

Data: 2013-09-19 12:55:36
Autor: LeonKame
Sprzedaż telefonu a usługa "pośredn ictwa"
JA mysle ze ty nie myślisz !

Facet szuka Jeleni a jak widac jest ich całkiem sporo, facet dostaje od ciebie kasiore i kupuje za nia telefon u chinczyka adres do wysylki to twoj adres i ty ponosisz wszelkie koszta odprawy granicznej.

Data: 2013-09-19 18:23:04
Autor: PlaMa
W dniu 2013-09-19 12:55, LeonKame pisze:

Facet szuka Jeleni a jak widac jest ich całkiem sporo, facet dostaje od
ciebie kasiore i kupuje za nia telefon u chinczyka adres do wysylki to
twoj adres i ty ponosisz wszelkie koszta odprawy granicznej.

No właśnie czy ponoszę? W treści aukcji nie ma tego jasno napisane. Jest zaznaczone w regulaminie, pytanie czy muszę jego regulamin znać?

Data: 2013-09-19 19:30:02
Autor: LeonKame
Sprzedaż telefonu a usługa "pośredn ictwa"
Jak widać zdebilenie społeczeństwa jest coraz wieksze. Prostych spraw nie potrafia zrozumiec niedługo trzeba będzie pisac na kubku z kawa ze jest gorąca.

Data: 2013-09-19 20:20:08
Autor: PlaMa
W dniu 2013-09-19 19:30, LeonKame pisze:
Jak widać zdebilenie społeczeństwa jest coraz wieksze. Prostych spraw
nie potrafia zrozumiec niedługo trzeba będzie pisac na kubku z kawa ze
jest gorÄ…ca.

W naszym "dialogu" czuję, że ja nie ogarniam twojego przesłania a ty chyba nawet nie wysiliłeś się by przeczytać to co ja napisałem

Data: 2013-09-19 22:42:11
Autor: LeonKame
Sprzedaż telefonu a usługa "pośredn ictwa"

W naszym "dialogu" czuję, że ja nie ogarniam twojego przesłania a ty
chyba nawet nie wysiliłeś się by przeczytać to co ja napisałem

Zauważyłem że mało co ogarniasz, dałes kase facetowi ktory kupił towar u chinczyka a ten chinczyk wysle towar do ciebie i juz.
Niewiele wysilku potrzeba zeby kupic to samo taniej u tego chinczyka ale jak ktos sie pizdom urodzil to kanarkiem nie zdechnie.

Twoj mozg nie ogarnia prostych spraw. Usługa posrednictwa Jelen jestes i juz.

Sprzedaż telefonu a usługa "pośredn ictwa"