Sprzedaż usługi niewymienionej w zak resie działalności

Data: 2015-01-18 17:11:37
Autor: Liwiusz
Sprzedaż usługi niewymienionej w zak resie działalności
W dniu 2015-01-18 o 16:44, Jacek pisze:
Dostałem propozycję świadczenia usług, których nie mam w zgłoszonym
zakresie działalności.
Usługa praktycznie jest bez kosztów (tylko własna praca).
Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty?

Nie.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-18 10:23:13
Autor: stejaz
Sprzeda usugi niewymienionej w zakresie dziaalnoci
W dniu niedziela, 18 stycznia 2015 17:11:39 UTC+1 uytkownik Liwiusz napisa:
W dniu 2015-01-18 o 16:44, Jacek pisze:
> Dostaem propozycj wiadczenia usug, ktrych nie mam w zgoszonym
> zakresie dziaalnoci.
> Usuga praktycznie jest bez kosztw (tylko wasna praca).
> Kosztw i tak nie odlicz, a od przychodu bd paci podatki.
> Czy sprzeda tego rodzaju usugi naraa mnie na jakie kopoty?

Nie.

Odpowied godna pracownika banku, ktrego petent, starajcy si o kredyt we frankach pyta: "Czy mamy pewno, e po 5 latach spacania kredytu rata spaty w zotych wzronie"?

Data: 2015-01-18 20:41:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-18 o 19:23, stejaz pisze:
W dniu niedziela, 18 stycznia 2015 17:11:39 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

Odpowiedź godna pracownika banku, którego petent, starający się o kredyt we frankach pyta: "Czy mamy pewność, że po 5 latach spłacania kredytu rata spłaty w złotych wzrośnie"?

???

--
Liwiusz

Data: 2015-01-20 15:30:15
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 18 Jan 2015, Liwiusz wrote:

[...]

  Skad wiesz JAK usug chce wykona wtkotwrca, skoro nie napisa?
  Osobicie go znasz i Ci powiedzia przy piwie? ;)

  Ja np. nie mam w cache listy czynnoci ktre wymagaj licencji,
uprawnie czy choby tylko zgoszenia.
  A ciganie przez prokuratora za naruszanie powyszych wymogw
bywao opisywane w prasie (inna sprawa, e mona podejrzewa
i cz to byy przypadki w ktrych kto po prostu CHCIA
dokuczy bo okazja bya, ale dura lex sed lex - nie kada czynno
moe by wykonywana wot tak).

  Na deser dochodzi moliwa papierkologia - np przy "skupie od ludnoci"
(lombardy itp) jakie ewidencje i inne kwitki, ktre przy
"zwykych" czynnociach potrzebne nie s. A tu jeden ruch i albo
na siedem lat albo doywotnio trzymanie bonusowych ewidencji :|

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-20 15:48:59
Autor: Liwiusz

napisał:
[...]

 Skad wiesz JAKĄ usługę chce wykonać wątkotwórca, skoro nie napisał?
 Osobiście go znasz i Ci powiedział przy piwie? ;)

 Ja np. nie mam w cache listy czynności które wymagają licencji,
uprawnień czy choćby tylko zgłoszenia.
 A ściganie przez prokuratora za naruszanie powyższych wymogów
bywało opisywane w prasie (inna sprawa, że można podejrzewać
iż część to były przypadki w których ktoś po prostu CHCIAŁ
dokuczyć bo okazja była, ale dura lex sed lex - nie każda czynność
może być wykonywana wot tak).

 Na deser dochodzi możliwa papierkologia - np przy "skupie od ludności"
(lombardy itp) jakieś ewidencje i inne kwitki, które przy
"zwykłych" czynnościach potrzebne nie są. A tu jeden ruch i albo
na siedem lat albo dożywotnio trzymanie bonusowych ewidencji :|

To wszystko jest niezależne od tego, czy ta usługa będzie, czy nie
będzie w PKD. Jak to mawiasz - grupowicz otrzymuje odpowiedź na takie
pytanie, jakie zadał.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-20 18:16:43
Autor: Gotfryd Smolik news
Sprzedaż usługi niewymienionej w zak resie działalności
On Tue, 20 Jan 2015, Liwiusz wrote:

To wszystko jest niezalene od tego, czy ta usuga bdzie, czy nie
bdzie w PKD. Jak to mawiasz - grupowicz otrzymuje odpowied na takie
pytanie, jakie zada.

  Hm... w sumie racja, wycofuj si rakiem!

pzdr, Gotfryd

Sprzedaż usługi niewymienionej w zak resie działalności