Sprzedaż w marcu, faktura w kwietniu

Data: 2012-04-03 20:44:50
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Sprzedaż w marcu, faktura w kwietniu
Witam,

30 marca zawiozłem sprzęt do klienta, ale zapomniałem wystawić fakturę.
Wystawiłem już fakturę za kwiecień, więc nie mogę wstecznie na marzec.
Czy mogę wystawić fakturę

DATA SPRZEDAŻY: 30 marca
DATA WYSTAWIENIA: 3 kwietnia

i normalnie ją zaksięgować w kwietniu?

Dodam, że MKRP zaproponowała wpis do ewidencji w marcu, ale miesiąc zaliczenia VAT w kwietniu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Sprzedaż w marcu, faktura w kwietniu