Sprzedaż wcześniej zakupionych przed miotów a podatek

Data: 2012-01-22 05:29:12
Autor: witek
Sprzedaż wcześniej zakupionych przed miotów a podatek
On 1/22/2012 3:37 AM, A wrote:
Kilka lat temu zainwestowałem w sporą ilość klocków LEGO Technic z myślą
o ich późniejszej sprzedaży. Aktualnie klocki te kosztują 2x więcej na
Allegro niżeli w momencie ich zakupu przeze mnie. Chce je teraz wystawić
na Allegro każdy z osobna. Czy muszę dodatkowo odprowadzać podatek skoro
już przy ich kupnie podatek został naliczony i posiadam wszelkie dowody
zakupu?

jak wyrzuciesz ta czesc zdania z mysla o dalszej odsprzedazy to nie.

Data: 2012-01-24 21:34:00
Autor: kogutek
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
On 1/22/2012 3:37 AM, A wrote:
> [...]
> zakupu?

jak wyrzuciesz ta czesc zdania z mysla o dalszej odsprzedazy to nie.

Kupiłem sobie samochód 2 lata temu. Cena była atrakcyjna jak za ten model.
Tylko milion złotych. Kupiłem go z myślą o szybkiej odsprzedaży. W chwili
obecnej cena takiego samochodu to dwa miliony. Czy będę musiał płacić podatek
i czy żeby go wystawić na Allegro muszę założyć działalność gospodarczą? --

Data: 2012-01-24 15:54:39
Autor: witek

On 1/22/2012 3:37 AM, A wrote:
[...]

nie musisz zalozyc DG, bo kupiles, a nie kupujesz i sprzedales, a nie sprzedajesz. Brak ciaglosci dzialania wyklucza koniecznosc DG

Poniewaz kupiles z mysla o odsprzedazy, to sie podatek nalezy.

Data: 2012-01-24 23:41:47
Autor: Michal Jankowski
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

nie musisz zalozyc DG, bo kupiles, a nie kupujesz i sprzedales, a nie
sprzedajesz. Brak ciaglosci dzialania wyklucza koniecznosc DG

Co to jest 'ciągłość'? 95% posiadaczy aut kupuje, sprzedaje, kupuje,
sprzedaje - to nie jest ciągłość?

Poniewaz kupiles z mysla o odsprzedazy, to sie podatek nalezy.

99% aut kupowanych jest z myślą o odsprzedaży. Chyba że ty swoje
złomujesz.

  MJ

Data: 2012-01-24 19:16:40
Autor: witek
On 1/24/2012 4:41 PM, Michal Jankowski wrote:

99% aut kupowanych jest z myślą o odsprzedaży.

Nie.
99% aut jest kupowanych z mysla o uzywaniu ich.

Chyba że ty swoje złomujesz.

Nie. Oddaje leasingodawcy.

Data: 2012-01-25 12:12:04
Autor: Michal Jankowski
Sprzedaż wcześniej zakupionych przedmiotów a podatek
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

99% aut kupowanych jest z myślą o odsprzedaży.
99% aut jest kupowanych z mysla o uzywaniu ich.

I późniejszej odsprzedaży.

  MJ

Sprzedaż wcześniej zakupionych przed miotów a podatek