Sprzedać grata w całości czy na części?

Data: 2014-07-22 19:41:18
Autor: Grzegorz
Sprzedać grata w całości czy na części?
//

2. Co jest potrzebne (fizycznie), żeby wyrejestrować samochód? Bo
pewnie
coś będę musiał zawieźć do tej kasacji. Sama rama wystarczy? Płaci się
coś
za to wtedy? Zakładam że ramę uda mi się przewieźć.

Tu jest właśnie problem. Szrotowiska żyją z tego, że mają koncesję
na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska i maja prawo
wystawić papier na podstawie którego auto wyrejestrujesz.

Oczywiście korzystają z tego bo działają w warunkach gospoodarki
rynkowej.
Nie dostaną wartości w dostarczonym pojeździe to papieru nie wystawią.
Kolega wymontował z auta fotele + trochę elektryki i już były kwęki.
..g.

Narzędzia, żeby rozebrać samochód na części pierwsze, mam.

-- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
http://motogof.tumblr.com/

Sprzedać grata w całości czy na części?