Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)

Data: 2014-05-29 05:20:15
Autor: Lisciasty
Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
Brat ma porsze 944, dosyć wypieszczone, na chodzie.
Mało jeĽdzi bo jeĽdzić się tym nie da po naszych dziurach,
wymy¶lił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest wystawienie samochodu na jakim¶ portalu u Niemiaszków?
Praktykował może kto¶ takie zabawy?

L.

Data: 2014-05-29 14:29:38
Autor: MichaelData®
Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
Lisciasty wydumał(a) w
news:7d8aa08a-2bc4-426f-8312-0b37549f178fgooglegroups.com :
Brat ma porsze 944, dosyć wypieszczone, na chodzie.
Mało jeździ bo jeździć się tym nie da po naszych dziurach,
wymyślił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest
wystawienie samochodu na jakimĹ› portalu u NiemiaszkĂłw?
Praktykował może ktoś takie zabawy?
L.

Lepiej nie, bo zaraz wszyscy, którym ukradli rozpoznają że to ich i cała masa dochodzeń :)
....a tak naprawdÄ™? Wystawiac gdzie sie da i jak siÄ™ da. Przeciez chodzi o sprzedaĹĽ a nie kto to kupi. Prawda?

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-05-29 14:43:21
Autor: J.F
Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ogolnie dobrym, bo zabytki tam cenia, nie to co u nas.

Ale zabawy tez moze byc troche.

J.

Data: 2014-05-29 18:16:46
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Lisciasty pisze tak:

Sprzedać samochód Niemcowi

Czy s± polskie tablice wywozowe z datownikiem? nie?

Ile czasu Niemiec ma na przerejestrowanie?

--
Piter

golf - nic nie póka nic nie stóka

Data: 2014-05-29 18:23:58
Autor: MichaelData®
Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
PiteR wydumał(a) w news:XnsA33CB9F312420elektroniklocalhost.net :
na  ** p.m.s **  Lisciasty pisze tak:
Sprzedać samochód Niemcowi
Czy sÄ… polskie tablice wywozowe z datownikiem? nie?
Ile czasu Niemiec ma na przerejestrowanie?

Czy to sÄ… problemy sprzedajÄ…cego?
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-05-29 09:37:36
Autor: Lisciasty
Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:23:58 UTC+2 użytkownik MichaelData(R) napisał:
Czy to s± problemy sprzedaj±cego?

Teoretycznie nie, ale mog± działać zniechęcaj±co :>
Nie wiem jak oni się odnosz± do kupowania samochodów z Polski, dlatego pytam, może
kto¶ przerabiał.

L.

Data: 2014-05-29 18:38:13
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  MichaelData® pisze tak:

Czy sÄ… polskie tablice wywozowe z datownikiem? nie?
Ile czasu Niemiec ma na przerejestrowanie?

Czy to sÄ… problemy sprzedajÄ…cego?

nie to mogą być moje problemy

--
Piter

golf - nic nie pĂłka nic nie stĂłka

Data: 2014-05-29 18:54:41
Autor: Maciek
W dniu 2014-05-29 14:20, Lisciasty pisze:
[...]
Sprzedać??? Germańskiemu oprawcy??? Gnębicielowi dziadów?? I to jeszcze
wypieszczone??? Żeby choć szpachlowane z każdej strony, nufka funkiel
nie¶migana, z dwóch przystanków odwijana ... Ty chyba jeste¶ jednym z
wyborców PO :->

PS: Co innego kupić 20-letniego Folkswagena, z przebiegiem maks 100
tys., od dziadka co tylko do ko¶cioła nim zajeżdżał, a resztę życia
spędzał na woskowaniu karoserii, oczywi¶cie za bezcen, żeby po prostu
płakał przy sprzedaży, ale sprzedać?? To niepatriotyczne ;-)

Maciek

Data: 2014-06-03 07:37:35
Autor: Marcin Jan
[...]

oczywi¶cie że ma. Często przegl±dam mobile.de i zdarzaj± się auta z polski. Je¶li bardzo zależy na sprzedaży to warto dać opis po niemiecku, angielsku, i dopytać w WK jak wygl±da procedura wywozu auta za granicę. Z drugiej strony je¶li to rarytas np z pierwszej ręki, do końca serwisowany w ASO to kupiec sam się znajdzie i o wszystko zadba sam (ba! nawet z tłumaczem).
pozdrawiam
marcin ja

Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)