SprzedajÄ™ mojego golfera :(

Data: 2011-01-14 13:06:42
Autor: Excite
SprzedajÄ™ mojego golfera :(
W dniu 14.01.2011 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Cena: 8000zł
Rocznik: 1996

Wygląda na to że chyba nie chcesz sprzedawać tego auta. Powodzenia w szukaniu kupca za taką cenę.
2 lata temu sprzedawałem Golfa II z 91r w świetnym stanie. Wersja GT bez gazu, lakier błyszczący, silnik po remoncie, wszystko sprawne, nawet lampy wymienione żeby lepiej świeciły, żadnych tuningów, alufelgi oryginalne z golfa III i komplet zimówek na stalówkach. Też myślałem że jak stan jest świetny to za 3000zł na pewno pójdzie. Ale realia są takie że poszedł za 1900zł i to z wielkim problemem bo nikt "starego grata" nie chciał kupić drożej niż najtańsza rynkowa cena dla jeszcze jeżdżących sztuk.

Data: 2011-01-14 13:13:53
Autor: Karolek
SprzedajÄ™ mojego golfera :(
W dniu 2011-01-14 13:06, Excite pisze:
W dniu 14.01.2011 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Cena: 8000zł
Rocznik: 1996

Wygląda na to że chyba nie chcesz sprzedawać tego auta. Powodzenia w
szukaniu kupca za takÄ… cenÄ™.

Nie kupca, tylko frajera.

--
Karolek

Data: 2011-01-14 06:18:19
Autor: amos
Sprzedajê mojego golfera :(
On 14 Sty, 13:13, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:

> Wygl±da na to ¿e chyba nie chcesz sprzedawaæ tego auta. Powodzenia w
> szukaniu kupca za tak± cenê.

Nie kupca, tylko frajera.

Spoko spoko, ¿ycie go wyprostuje. Najwyrazniej jednak auto mialo
jakiegos dzwona a kierownik po uderzeniu w glowe do dzis nie moze
dojsc do siebie.
--
amos

Data: 2011-01-15 00:13:23
Autor: Plumpi
SprzedajÄ™ mojego golfera :(
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:igpe8i$ppf$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Przy czym osobiście wolałbym kupić Golfa II z 1991r. niż Golfa III z 1996r, bo im nowsze modele tym gorsze. Bardziej awaryjne i bardziej korozyjne.
W przypadku Golfa II jak się pojawi korozja na progach czy błotnikach to zazwyczaj jest to korozja powierzchowna, powstała na skutek kamieni, obić i otarć lakieru.
W przypadku nowszych modeli jak się pojawi korozja to zazwyczaj od środka są już zeżarte.

SprzedajÄ™ mojego golfera :(