%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!

Data: 2011-06-02 23:34:15
Autor: Bartek Kacprzak
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
Witam

Drugi mecz finalow i .... do tej pory mi cisnienie nie opadlo!
Jak mozna przegrac wygrany mecz?
Powinni im za takie zagrywki obciac polowe zarobkow.
Moze wtedy zaczeliby grac jak druzyna a nie banda gejowskich-kroli!

Powinni przegrac cale finaly za kare.

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Data: 2011-06-03 08:42:29
Autor: s
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!

[...]

Do tej pory sytuacja bywala odwrotna. Wyciagali przegrane mecze.
Widac uczyc trzeba sie na wlasnych bledach, a nie na bledach rywali.

Poczuli sie jak mistrzowie.
IMO jednak teraz sie spreza, wygraja 2 mecze w Dallas i dokoncza serie u siebie.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-06-03 00:13:45
Autor: Bartek Kacprzak
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 3 Cze, 08:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Do tej pory sytuacja bywala odwrotna. Wyciagali przegrane mecze.
Widac uczyc trzeba sie na wlasnych bledach, a nie na bledach rywali.
Niczego sie nie nauczyli. Cale te 8 minut czwartej kwarty wygladalo
jak zwykle.
LBJ ma pilke i probuje sam wygrac mecz.

Poczuli sie jak mistrzowie.
IMO jednak teraz sie spreza, wygraja 2 mecze w Dallas i dokoncza serie u
siebie.
Dallas sie sprezy i wygra serie do 1.
Nie wiem dlaczego nie faulowali Kidda zeby go zmusic do rzutow za 1.
Mieliby wtedy jakies 20 sek na wygranie meczu.
Zastawnawiam sie czy powinni zmienic trenera na takiego z wiekszym
doswiadczeniem.

pozdr
bartek Kacprzak

Data: 2011-06-03 00:32:41
Autor: Leszczur
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 3 Cze, 09:13, Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
On 3 Cze, 08:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:> > Drugi mecz finalow i .... do tej pory mi cisnienie nie opadlo!

> [...]

> Poczuli sie jak mistrzowie.
> IMO jednak teraz sie spreza, wygraja 2 mecze w Dallas i dokoncza serie u

Nie da rady. Przynajmniej jeden mecz u siebie Mavs umoczą. I zeby nie
bylo więcej niż 1.

Zastawnawiam sie czy powinni zmienic trenera na takiego z wiekszym
doswiadczeniem.

RILEY! RILEY! RILEY! ;-)
A tak powaznie, to maja juz dobrego coacha - nie trzeba go zmieniac,
bo jak sie przekonalismy w serii Mavs-LAL nawet Jackson popelnia
podstawowe bledy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-03 00:42:49
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
A ktory to juz raz w tych PO Mavs wygrywaja przegrany mecz. 1 mecz
serii z Lakers, 4 i 5 mecz z Thunder, teraz z Heat. Nie pamietam
dobrze serii z Blazers wiec nie wiem czy tam tez czegos nie
wyciagneli...

Data: 2011-06-03 08:18:42
Autor: Hubertus Blues
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):
[...]

O o o o!! Ten Pan z lewej!!! Polać mu!!!

Mavs zrobili to w tak spektakularny sposób co najmniej drugi raz. Wcześniej z
Thunder też mieli -15 i 5 minut. Toż nie może być przypadek!!
Bezradność Heat to jedno a ta niezwykła umiejętność Mavs wychodzenia z bagna
bez śladu błota to już coś zupełnie innego. Deja vu

Jeszcze jeden i jeszcze raz!!!!!!!
--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2011-06-03 11:48:21
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A moze problem tkwi po drugiej stronie boiska? Tzn jak druzyna prowadzi dwucyfrowo pare minut przed koncem to za bardzo
patrzy na zegar zamiast... starac sie efektywnie zdobywac punkty [gdy
wlasnie te na poczatku akcji sa zazwyczaj najlatwiejsze]?  --
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-06-03 03:36:31
Autor: Bartek Kacprzak
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 3 Cze, 12:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

patrzy na zegar zamiast... starac sie efektywnie zdobywac punkty [gdy
wlasnie te na poczatku akcji sa zazwyczaj najlatwiejsze]?

To by znaczylo, ze w Heat nie ma lidera druzyny, nie ma kogos kto
pociagnie wynik.
W tych meczach ta role stara sie przejac LBJ ale nie ma wsparcia w
kolegach z druzyny.
Ja rozumiem gre w izolacji ale to tez trzeba umiec zagrac. Jesli nie
ma pozycji do rzutu to sie oddaje pilke albo ponawia akcje.
A tam widac silowanie rzutu, nikt mu nie wyszedl na wolna pozycje,
nikt nie podslonil.
IMO gdyby nie indywidualne umiejetnosci, Heat nie przeszliby 2 rundy.
Ten zespol jeszcze sie nie nauczyl wspolnego grania.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-06-03 05:46:46
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
To by znaczylo, ze w Heat nie ma lidera druzyny, nie ma kogos kto
pociagnie wynik.

Hmm a w meczach z Celtics i Bulls byl?

W tych meczach ta role stara sie przejac LBJ ale nie ma wsparcia w
kolegach z druzyny.

Bo końcowki pownien rozgrywac Wade a nie LeBron

Ja rozumiem gre w izolacji ale to tez trzeba umiec zagrac.

Czyli z Bulls i Celtics umieli a teraz nie umieja?
Uwielbiam jak ludzie po jednym meczu stawiają daleko idące wnioski...

Jesli nie
ma pozycji do rzutu to sie oddaje pilke albo ponawia akcje.

Toż własnie to robili Heat w kóncowce a własciwie LeBron oddawał piłkę
która zaraz do niego wracała.
Przez ostatnie minuty piłki w ogole nie miał Wade, nie wiem czy takie
było założenie Spo czy po prostu Wade postanowił patrzeć co zagra
Bronek.

A tam widac silowanie rzutu, nikt mu nie wyszedl na wolna pozycje,
nikt nie podslonil.

Nikt nie podsłonił? Oglądaliśmy te same mecze? W każdej akcji
LeBronowi stawiali zasłone, a to że nic z tego nie wynikało to już
inna sprawa.

Ten zespol jeszcze sie nie nauczyl wspolnego grania.

tiaaa, ciekawe co napiszesz kiedy Heat wygraja mistrza. Ze to
najlepszy zespol na świecie który nie umie grać wspólnie?

Data: 2011-06-03 05:59:49
Autor: Bartek Kacprzak
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 3 Cze, 14:46, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> To by znaczylo, ze w Heat nie ma lidera druzyny, nie ma kogos kto
> pociagnie wynik.

Hmm a w meczach z Celtics i Bulls byl?
W tych meczach pilka mu siedziala.
 W tym kiedy nie nie powinien silowac rzutu, tylko odgrac pilke.

> W tych meczach ta role stara sie przejac LBJ ale nie ma wsparcia w
> kolegach z druzyny.

Bo końcowki pownien rozgrywac Wade a nie LeBron.
To po co w takim razie w koncowce pilke trzyma LBJ?

Czyli z Bulls i Celtics umieli a teraz nie umieja?
Uwielbiam jak ludzie po jednym meczu stawiają daleko idące wnioski...
Pisalem wczesniej, ich indywidualne umiejetnosci sa na tyle duze, ze w
pojedynke moga podtrzymac wynik.
Ale jesli rzut im przestaje siedziec to wtedy mamy to co w koncowce
tego meczu. Ile rzutow oddal LB przez ostatnie 8 minut?
Ile mial posiadan?

[...]
To w koncu jest to druzyna Wade'a czy James'a?
MJ potrafil pilke oddac Kerrowi.

Nikt nie podsłonił? Oglądaliśmy te same mecze? W każdej akcji
LeBronowi stawiali zasłone, a to że nic z tego nie wynikało to już
inna sprawa.
I czym sie konczyly zaslony? Rzutem LBJ?

tiaaa, ciekawe co napiszesz kiedy Heat wygraja mistrza. Ze to
najlepszy zespol na świecie który nie umie grać wspólnie?
Powtorze, to co w tej chwili. Jesli zdobeda mistrzostwo to bedzie to
zasluga ich indywidualnych umiejetnosci.
Bo poki co to daleko im do pelnego zgrania. A do czego moga dojsc
pokazaly minuty od 36 do 42 do wyniku +15.

Bartek

Data: 2011-06-05 16:33:59
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 3 Cze, 14:59, Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
On 3 Cze, 14:46, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:> > To by znaczylo, ze w Heat nie ma lidera druzyny, nie ma kogos kto

> Hmm a w meczach z Celtics i Bulls byl?

W tych meczach pilka mu siedziala.
 W tym kiedy nie nie powinien silowac rzutu, tylko odgrac pilke.

James gral na bardzo dobrej skutecznosci wiec nieprawda jest teza ze
pilka mu nie siedziala...chociaz kto wie co miales na mysli piszac
"pilka mu nie siedziala"

ps:  dzisiaj w nocy bedzie mu siedziala? powinien odgrywac czy
rzucac?:)

> Bo końcowki pownien rozgrywac Wade a nie LeBron.

To po co w takim razie w koncowce pilke trzyma LBJ?

LeBron trzyma pilke przez wiekszosc meczu, takze i w koncowce. Taka
filozfie ma Spo i jak widac poki co to sie sprawdza.

> [...]

pojedynke moga podtrzymac wynik.
Ale jesli rzut im przestaje siedziec to wtedy mamy to co w koncowce

Jesli rzut przestaje siedziec kazdemu innego zespolowi i ich rywale
zdobywaja punkty co rzut to nie znaczy ze nie umieja grac zespolowo.
Lakers tez tak przegrali, Thunder tez to znaczy ze tez nie umieli grac
zespolowo?

Ile rzutow oddal LB przez ostatnie 8 minut?
Ile mial posiadan?

A prosze bardzo ponizej lista akcji heat - ostatnie 7minut meczu:
- Wade niecelny za 3
- Chalmers niecelny za 3
- James niecelny spod kosza
- Bosh niecelny za 2
- James wymusil faul - 2 osobiste  celne . Heat byli wtedy ponad 3
minuty bez punktu
- James niecelny za 2
- Bosh strata
- blok Lebrona na Nowiku - to byla jedyna akcja przez ostatnie 7 minut
kiedy posiadanie mavs nei skonczylo sie punktami!
- James sie zakozlowal i rzucil za 3 neicelnie - TO JEST JEDYNA AKCJA
KIEDY MOZNA MIEC DO JAMESA JAKIES PRETENSJE. NO OCZYWISCIE NIETRAFIONY
LAYUP SPOD KOSZA TEZ MOGL ZAKONCZYC SIE PUNKTAMI
- James rzut za 3 -  James dostal pilke na 4 sekundy do konca akcji
bedac na 8 metrze. Nie za duzo mozna juz wtedy zrobic. Nie mozna tutaj
miec do niego pretensji
- Wade za 3 niecelnie
- James podaje z autu do Chalmersa ten rzuca za 3
- Wade odpala trojke

Tak więc na ostatnie 7 minut James nie trafil pewniaka spod kosza i
spartolil jedna akcje kozlujac w miejscu i odpalajac trojke.

A co to ma za znaczenie?

MJ potrafil pilke oddac Kerrowi.

A James potrafil pilke oddac House'owi

Data: 2011-06-06 18:32:02
Autor: Bartek Kacprzak
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!

Użytkownik "sooobi" <sooobi@gmail.com> napisał w wiadomości news:35d9651f-c493-4e53-9e34-4a5e461c5a3da7g2000vby.googlegroups.com...
James gral na bardzo dobrej skutecznosci wiec nieprawda jest teza ze
pilka mu nie siedziala...chociaz kto wie co miales na mysli piszac
"pilka mu nie siedziala"
Do chwili kiedy obrona zaczela grac przeciw niemu aktywniej. Zreszta jesli sam grales to wiesz o czym mowie.
Czasami jest tak, ze caly mecz pilka wpada a w pewnym momencie nawet spod dziury nie mozna trafic. I albo silujesz rzuty i czekasz az kolejny wpadnie albo asystujesz.

ps:  dzisiaj w nocy bedzie mu siedziala? powinien odgrywac czy
rzucac?:)
A to zalezy od dyspozycji dnia.

To po co w takim razie w koncowce pilke trzyma LBJ?

LeBron trzyma pilke przez wiekszosc meczu, takze i w koncowce. Taka
filozfie ma Spo i jak widac poki co to sie sprawdza.
Oprocz chwil kiedy wszyscy uciekaja na boki i patrza co sie stanie. I o tym mowie,

[...]

Sugerujesz, ze Lakers i Thunder sa na tym samym poziomie co Heat?
Bo te zespoly przegraly swoje serie z zupelnie innych powodow.

[...]

Reszta tych rzutow rowniez bylo po jego rozegraniu i nie byly to rzuty z przygotowanych pozycji tylko albo pod presja obrony albo czasu.
Ale jeszcze raz obejrze koncowke tego meczu.

> [...]
> Bronek.

To w koncu jest to druzyna Wade'a czy James'a?

Takie komu powierzac ostatnie akcje. Bez gwiazdorstwa.
I tu wchodza wasze statystyki :)

MJ potrafil pilke oddac Kerrowi.

A James potrafil pilke oddac House'owi

W tych finalach?

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2011-06-06 11:41:40
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 6 Cze, 18:32, "Bartek Kacprzak" <bar...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "sooobi" <soo...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:35d9651f-c493-4e53-9e34-4a5e461c5a3da7g2000vby.googlegroups.com...>James gral na bardzo dobrej skutecznosci wiec nieprawda jest teza ze
> [...]

dziury nie mozna trafic. I albo silujesz rzuty i czekasz az kolejny wpadnie

James nie silowal rzutow. Oddal przez ostatnie 7 minut 4 rzuty z czego
tylko jeden był siłowany bo ten co dostał piłkę na 4 sekundy do końca
akcji to niewiele mógł zrobić Szukasz na siłe dziury w całym. Obejrzyj
sobie końcowkę jeszcze raz i pokaż mi te rzuty na siłę LeBrona albo
jak wolisz "na przełamanie".

>ps:  dzisiaj w nocy bedzie mu siedziala? powinien odgrywac czy
>rzucac?:)

A to zalezy od dyspozycji dnia.

Wg. co napisales powyzej to zalezy od dyspozycji w danej akcji...

> [...]
>filozfie ma Spo i jak widac poki co to sie sprawdza.

Oprocz chwil kiedy wszyscy uciekaja na boki i patrza co sie stanie. I o tym

Jakoś tych chwil niewiele skoro Heat ida przez PO jak burza. Jakby nie
wielki comeback mavs bylo by juz 3-0 i po serii. Tak więc niech LeBron
trzyma sobie piłkę jesli Heat wygrywaja.

> [...]
>zespolowo?

Sugerujesz, ze Lakers i Thunder sa na tym samym poziomie co Heat?

A co to ma do rzeczy? Lakers jesli chodzi o grę zespołową sa nawet na
wyższym poziomie niz Heat, oczywiscie rozmawiamy o ataku bo tutaj
widze masz zastrzeżenia.

Bo te zespoly przegraly swoje serie z zupelnie innych powodow.

Nie pisze o serii a poszczegolnych meczach G1 z Lakers G4 i G5 z
Thunder. Obejrzyj sobie i zobacz ze nie tylko LeBron i Heat maja
przestoje ale i inne bardzo dobrze zespoly. Tak więc jesli rzut
przestaje siedziec i nie potrafisz wybronic akcji dzieje to co sie
stalo z Lakers, Thunder czy Heat - nie czepiaj sie tutaj jakos
wyjatkowo LeBrona.

> [...]

>spartolil jedna akcje kozlujac w miejscu i odpalajac trojke.

Reszta tych rzutow rowniez bylo po jego rozegraniu

Oczywiscie wszak prawie kazda akcja Heat z LeBronem na boisku jest po
jego rozegraniu...

i nie byly to rzuty z
przygotowanych pozycji tylko albo pod presja obrony albo czasu.

Bzdura. Zobacz sobie niecelna trojke Chalmersa, czy trojke Wade'a(tu
akurat LeBron nie uczestniczy za bardzo) . Moze to ze Bosh zakozlowal
sie w aut to tez wina LeBrona?

Ale jeszcze raz obejrze koncowke tego meczu.

Moze od tego powininnes zaczac....

>A co to ma za znaczenie?

Takie komu powierzac ostatnie akcje. Bez gwiazdorstwa.

Kojarzysz taki zespol San Antonio Spurs? Czyj to byl zespol przez
ostatnie lata? Duncana, Manu czy moze Parkera?
Ale tam zapewne CI to nie przeszkadzało bo nie chodzilo o LeBrona u
ktorego szukasz dziury w calym zeby tylko moc sie do czegos
przyczepic.

>A James potrafil pilke oddac House'owi

W tych finalach?

Nie, nie w tych finalach, a co to ma znaczenie czy w finalach czy np w
polfinalach? Podanie w finalach jest wiecej warte? A moze podanie od
łokcia jest wiecej warte niz takie z reki do reki?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale w tych finalach podal np. fenomalnie do Bosha w koncowce meczu
numer 3.

Data: 2011-06-03 13:15:57
Autor: Hubertus Blues
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
> [...]

> bez śladu błota to już coś zupełnie innego. A moze problem tkwi po drugiej stronie boiska?

Sam się nad tym zastanawiam - jajko czy kura? Czy to bezgraniczna pewność
wygranej przemieniona w paraliżujący strach że może jednak nie wygramy
skutkująca dramatyczna niemocą w ataku, czy może dominująca defensywa
wymuszająca straty i niedopuszczająca do choćby średnio łatwego rzutu?
Nie wiem!
Sam fakt, że Mavs zrobili to drugi raz w niemal identyczny sposób tylko
jeszcze bardziej dotkliwie (w przypadku Thunder musieli zagrać jeszcze
dogrywkę) skłania mnie to myśli - Dallas potrafili to zrobić!

Tzn jak druzyna prowadzi dwucyfrowo pare minut przed koncem to za bardzo
patrzy na zegar zamiast... starac sie efektywnie zdobywac punkty [gdy
wlasnie te na poczatku akcji sa zazwyczaj najlatwiejsze]?

Zaraz, zaraz!! Tu, na prsk już wielokrotnie obalano ideę różnicowania
ważności/trudności punktów w czasie (nieprawdaż TRad?). Zatem to nie mogło
mieć żadnego znaczenia. ;)

Data: 2011-06-04 12:23:56
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
> [...]

ważności/trudności punktów w czasie (nieprawdaż TRad?).

Wg mnie slusznie i chyba nieco pomieszaly Ci sie sprawy: pisalem o
zegarze akcji, a nie meczu. Tzn gdy druzyna gra na przeczekanie do konca
to sama sobie odbiera punkty z kontry.

Data: 2011-06-05 11:17:09
Autor: Gerard
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
W dniu 2011-06-04 13:23, wiLQ pisze:
[...]

Hubertus ma rację, o tym m.in. była tu kiedyś dyskusja, czyli czy drużyna prowadząca wysoko [niekoniecznie tylko pod koniec meczu] ma tendencję do tracenia przewagi.
Teraz sam próbujesz tłumaczyć to niesprawdzone/nieistniejące zjawisko :-)

pozdr

Data: 2011-06-06 10:15:23
Autor: Hubertus Blues
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
Gerard <gerard24@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Teraz sam próbujesz tłumaczyć to niesprawdzone/nieistniejące zjawisko :-)

Swoja droga to też ciekawe. Odczytuję to teorię, która mówi - punkty w czasie
całego meczu są tak samo ważne/łatwe/trudne/warte. Nie ma zatem żadnej różnicy
między trójka rzucona w pierwszej kwarcie a trójką trafioną w ostatnie 10
sekund meczu. AZ drugiej zaś strony ważność/wartość punktów zależy od
upływającego czasu na rozegranie akcji - więcej warte są punkty rzucone w 22
sekundzie akcji niż te z 12 sekundy.
Zaiste jest to tylko kolejny dowód na prawdziwość teorii względności
;)

--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2011-06-07 00:11:03
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
> [...]

między trójka rzucona w pierwszej kwarcie a trójką trafioną w ostatnie 10
sekund meczu. AZ drugiej zaś strony ważność/wartość punktów zależy od

Napisalem latwosc! A latwiejsze nie oznacza, ze jest wazniejsze czy bardziej wartosciowe.

Data: 2011-06-07 08:27:43
Autor: Gerard
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
W dniu 2011-06-07 01:11, wiLQ pisze:

Napisalem latwosc!
A latwiejsze nie oznacza, ze jest wazniejsze czy bardziej wartosciowe.

AFAIR 'ważność' punktów brała się właśnie z tego, że w pewnych momentach meczu trudniej jest je rzucić. Tak tylko przypominam :-)

pozdr

Data: 2011-06-05 16:35:18
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
Tzn jak druzyna prowadzi dwucyfrowo pare minut przed koncem to za bardzo
patrzy na zegar zamiast... starac sie efektywnie zdobywac punkty

Toz starali sie rzucali z dogodnych pozycji, ot nie wpadalo...

[gdy
wlasnie te na poczatku akcji sa zazwyczaj najlatwiejsze]?

ale tylko wtedy kiedy wybronisz wlasna akcja a heat tego nie potrafili
przez ostatnie 7 minut

Data: 2011-06-07 00:11:29
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tzn jak druzyna prowadzi dwucyfrowo pare minut przed koncem to za bardzo
> patrzy na zegar zamiast... starac sie efektywnie zdobywac punkty

Toz starali sie rzucali z dogodnych pozycji, ot nie wpadalo...

Tak? Ile razy byli w trumnie gdzie zwykle sa i powinni byc?
Ciskali od groma trojek bo wierzyli, ze maja hot hand czy cus.

> [gdy
> wlasnie te na poczatku akcji sa zazwyczaj najlatwiejsze]?

ale tylko wtedy kiedy wybronisz wlasna akcja a heat tego nie potrafili
przez ostatnie 7 minut

To swoja droga, ale tu juz IMHO bylo mniej bledow.

Data: 2011-06-07 00:25:46
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 7 Cze, 01:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Toz starali sie rzucali z dogodnych pozycji, ot nie wpadalo...

Tak? Ile razy byli w trumnie gdzie zwykle sa i powinni byc?

James wymusil faul i trafil 2 osobki, James skleil sie z obrecza i
Bosh stracil pilke wchodzac pod kosz czyli 3:)

Ciskali od groma trojek bo wierzyli, ze maja hot hand czy cus.

Ale poza dwoma trojkami Jamesa przez rece w jednej kwarcie(co
przeslania chyba wszystkim obraz koncowki) Heat rzucali z dogodnych
pozycji. Ma sie pozycje na obwodzie to sie rzuca. Bosh ma pozycje na
4-5 metrze tez rzuca...

Data: 2011-06-07 11:27:31
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!

> Tak? Ile razy byli w trumnie gdzie zwykle sa i powinni byc?

James wymusil faul i trafil 2 osobki, James skleil sie z obrecza i
Bosh stracil pilke wchodzac pod kosz czyli 3:)

I to wszystko na 7 minut gry? Troche malo, nie?

> [...]

przeslania chyba wszystkim obraz koncowki) Heat rzucali z dogodnych
pozycji. Ma sie pozycje na obwodzie to sie rzuca. Bosh ma pozycje na

... czy aby na pewno? Gdy to jest dokladnie to na co liczy przeciwnik?
Zreszta nie zgadzam sie, ze to byly same dogodne pozycje.
Np nie wymieniles trojki Wade'a z biegu i przy bodaj podwojeniu.

Data: 2011-06-07 02:46:28
Autor: sooobi
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
On 7 Cze, 12:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> James wymusil faul i trafil 2 osobki, James skleil sie z obrecza i
> Bosh stracil pilke wchodzac pod kosz czyli 3:)

I to wszystko na 7 minut gry? Troche malo, nie?

Mało. Ale Mavs tez nie byli lepsi pod tym wzgledem...

> [...]

Zreszta nie zgadzam sie, ze to byly same dogodne pozycje.
Np nie wymieniles trojki Wade'a z biegu i przy bodaj podwojeniu.

Nie no trojka Wade w ostatniej akcji to byl rzut rozpaczy, jak mam to
brac pod uwage?

Data: 2011-06-07 14:24:40
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I to wszystko na 7 minut gry? Troche malo, nie?

Mało. Ale Mavs tez nie byli lepsi pod tym wzgledem...

Ale jumperki to ich styl!

> [...]
> Np nie wymieniles trojki Wade'a z biegu i przy bodaj podwojeniu.

Nie no trojka Wade w ostatniej akcji to byl rzut rozpaczy, jak mam to

Nie ta trojke mialem na mysli ;-)

0:36    90-90   Dwyane Wade misses 24-foot three point jumper

Data: 2011-06-03 11:43:22
Autor: wiLQ
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
[...]

First rd.: @Portland, Gm. 6    12      103-96
Blazers led 31-19, 9:32 left in 2nd quarter

West semis: @Lakers, Gm. 1     16      96-94
Lakers led 60-44, 9:52 left in 3rd quarter

West finals: @OKC, Gm. 4       15      112-105 OT
Thunder led 99-84, 4:50 left in 4th quarter

NBA Finals: @Miami, Gm. 2      15      95-93

http://sports.yahoo.com/nba/news;_ylt=AmtxXBQ8pZ0giJYqrJYegUW8vLYF?slug=mc-spears_mavericks_comeback_nba_finals_game2_060311

Data: 2011-06-03 09:34:24
Autor: TheBest
%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!
W dniu 2011-06-03 08:34, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Musieli przegrac, nie na darmo zainwestowalem 100pln;)

%$#^&&@* Sprzedajcie te ci..y!!!