Sprzedaję ceryfikaty nurkowe CMAS/KDP/PTTK za 50 zł

Data: 2016-02-08 03:57:12
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Sprzedaję ceryfikaty nurkowe CMAS/KDP/PTTK za 50 zł
Jak w temacie. Certyfikat nie jest w żaden sposób zabezpieczony i może zawierać dowolne dane.
Jeśli chodzi o jakość to niczym nie różni się od pierwowzoru. Zarówno awers jak jak i rewers to 100 procent pierwowzoru.

Do kwoty obiegowej doliczyłem 50% rabatu. Zdjęcia i dane jakie mają być zawarte na certyfikacie np.: Instruktor Nurkowania M2, proszę wysyłać mailem na mój adres.
Informację o koncie bankowym prześlę mailem na priva.

Zastrzegam, że ceryfikaty sprzedaję wyłącznie w celach kolekcjonerskich. Przed dokonaniem płatności wysyłam projekt do zatwierdzenia.

PREZES KDP

Sprzedaję ceryfikaty nurkowe CMAS/KDP/PTTK za 50 zł