Sprzedaje samochod - kwestia ubezpieczenia

Data: 2013-09-02 18:46:29
Autor: hisjusz
Sprzedaje samochod - kwestia ubezpieczenia
W dniu 2013-09-02 18:42, atm pisze:
Jutro najprawdopodobniej bede sprzedawal samochod, chcialbym zawrzec w
umowie punkt, ktory zobowiazywalby nabywce do wymowiedzenia
ubezpieczenia w okreslonym czasie. Niestety, umowy ktore znalazlem w
sieci nic takiego nie zawieraja. Mozecie cos polecic?
Z gory dzieki

Po co?

Data: 2013-09-02 18:49:28
Autor: atm
On 2013-09-02 18:46, hisjusz wrote:
[...]

Oswiec mnie jesli jest inaczej ale chyba obecnie jest tak, ze kupujacy moze ale nie musi wypowiedziec aktualnej polisy? Niestety mam skladke zaplacona do marca przyszlego roku a wolabym te pieniadze odzyskac.

Data: 2013-09-02 18:59:35
Autor: pepe
W dniu 2013-09-02 18:49, atm pisze:
On 2013-09-02 18:46, hisjusz wrote:
[...]

nic nie odzyskasz, co najwyżej ten co kupi przepisze umowe na siebie, może ją wypowiedzieć i to ON dostanie zwrot

Sprzedaje samochod - kwestia ubezpieczenia