Sprzedajne ściery, łase na kasę.

Data: 2011-12-23 07:48:23
Autor: rAzor
Sprzedajne ściery, łase na kasę.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,10864297,_Rz___sposob_na_kariere__Walka_z_Bogiem.html "Walka z religią, księżmi i Kościołem stała się dobrym sposobem na zrobienie kariery, a także i dużych pieniędzy - czytamy w "Rzeczpospolitej". [...]
Gazeta przytacza przykłady wielu karier politycznych i medialnych z ostatnich lat pokazujących, że antyklerykalizm może być w Polsce przepustką do sukcesu i dużych pieniędzy.

Jednym z przykładów tego może być Janusz Palikot i jego Ruch, którego prawdziwym symbolem stał się poseł Roman Kotliński, były ksiądz, właściciel i wydawca antyklerykalnego tygodnika "Fakty i Mity". Innymi osobami, które - zdaniem gazety - zrobiły karierę polityczną na walce z Kościołem i księżmi są m.in. europosłanka Joanna Senyszyn (SLD), Jerzy Urban, były rzecznik prasowy rządu PRL, dziś właściciel i redaktor naczelny tygodnika "Nie" czy Adam Darski Nergal, wokalista deathmetalowego zespołu Behemoth.

- Dzisiaj w społeczeństwie, zwłaszcza wśród ludzi młodych, istnieje dość duży bunt przeciw Kościołowi i niektórzy na tym żerują, robiąc na antyklerykalizmie, walce z katolicyzmem karierę - powiedział gazecie dr Ireneusz Siudem, psycholog społeczny. Jego zdaniem jest to zjawisko bardzo szkodliwe społecznie. "Rz" przytacza wyniki badań psychologów, z których wynika, że Kościół i wiara ratują przed patologizacją życia. "

No to ile bierzecie i na co liczycie?

Data: 2011-12-23 01:27:02
Autor: zbig
On 23 Gru, 07:48, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
[...]

No to teraz zrób sobie pomysłowego Dobromira i ułoży ci się bez
porównania dłuższa lista takich co swoje polityczne kariery zrobili na
lizaniu dupy klerowi

Data: 2011-12-23 09:15:29
Autor: pluton
Sprzedajne ściery, łase na kasę.
których wynika, że Kościół i wiara ratują przed patologizacją życia. "

Nie wiedzialem, ze molestowanie dzieci to norma,

No to ile bierzecie i na co liczycie?

Liczymy, ze ksiendze przestana nas okradac i krzywdzic nasze dzieci.

Nullification

Data: 2011-12-23 09:25:01
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
których wynika, że Kościół i wiara ratują przed patologizacją życia. "

Nie wiedzialem, ze molestowanie dzieci to norma,

Owszem - norma, ale w laickiej Belgii. Tamtejsze, wyzwolone, racjonalistyczne "palikociarstwo" uwielbia dymać dzieciaczki w ministerialnych fotelach.

No to ile bierzecie i na co liczycie?

Liczymy, ze ksiendze przestana nas okradac i krzywdzic nasze dzieci.

Chcesz powiedzieć, ze jakiś ksiądz wydymał ci dziecko?
Opowiedz nam cos więcej na ten temat.

Data: 2011-12-23 14:38:59
Autor: pluton
Sprzedajne ściery, łase na kasę.

> Nie wiedzialem, ze molestowanie dzieci to norma,

Owszem - norma, ale w laickiej Belgii.

i w polskim kosciele.

Chcesz powiedzieć, ze jakiś ksiądz wydymał ci dziecko?
Opowiedz nam cos więcej na ten temat.

Co chcialem, to powiedzialem. Jak nie zrozumiales - przeczytaj jeszcze raz.

Nullification

Data: 2011-12-23 15:00:15
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
których wynika, że Kościół i wiara ratują przed patologizacją życia. "

Nie wiedzialem, ze molestowanie dzieci to norma,

Owszem - norma, ale w laickiej Belgii.

i w polskim kosciele.

Owszem, bywały takie przypadki, ale nie na taką skalę.

Chcesz powiedzieć, ze jakiś ksiądz wydymał ci dziecko?
Opowiedz nam cos więcej na ten temat.

Co chcialem, to powiedzialem. Jak nie zrozumiales - przeczytaj jeszcze raz.

Zrozumiałem, ze jakiś ksiądz wydymał ci dzieciaka.

Data: 2011-12-23 15:04:32
Autor: pluton
Sprzedajne ściery, łase na kasę.
> Co chcialem, to powiedzialem. Jak nie zrozumiales - przeczytaj jeszcze
raz.

Zrozumiałem, ze jakiś ksiądz wydymał ci dzieciaka.

No to czytaj do skutku. Ida swieta, jest troche czasy, kilka razy
powinienes zdazyc przeczytac.

Nullification

Data: 2011-12-23 15:10:50
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

No dobra - jakiś racjonalizda przebrany za księdza wydymał ci dzieciaka i co dalej?

Data: 2011-12-23 15:14:20
Autor: pluton
> [...]
> powinienes zdazyc przeczytac.

No dobra - jakiś racjonalizda przebrany za księdza wydymał ci dzieciaka

Czytaj jeszcze raz.

Nullification

Data: 2011-12-23 15:44:08
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 09:25:01 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

A ciebie nie wydymał w dzieciństwie bo wszystko na to wskazuje Dupikowski?
--
stevep

Data: 2011-12-23 15:57:01
Autor: rAzor

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Nie, Pietrzykowski - jak widac nie. Nic do księży nie mam. Was musieli gwałcić na okrętkę. :-D

Data: 2011-12-24 04:15:27
Autor: stevep

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Ja Dupikowski trzymałem się z daleka od czarnych, ale bywałem u brata  babki, który był księdzem i miał całkiem niezłe włości już nie pamiętam  ile ha i sztuk bydła, no i kundli liczna sfora, w tamtych czasach nawet  księża nie byli pedofilami, a kundle nie bywały na salonach. Saluto  Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-23 09:16:56
Autor: leszek niewiadomski
Am 23.12.2011 07:48, schrieb rAzor:
[...]

To wszystko pewnie masochisci, ktorzy licza, ze ich spala na stosach, polamia kolem, pocwiartuja czlonki lub chocby wrzuca do kazamatow. Biedni naiwniacy, marzy im sie inkwizycja, frankizm czy katolicka Chorwacja?
ln.

Sprzedajne ściery, łase na kasę.