Sprzedajne ściery, łase na kasę.

Data: 2011-12-23 01:27:02
Autor: zbig
Sprzedajne ściery, łase na kasę.
On 23 Gru, 07:48, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,10864297,_Rz___sposob...

"Walka z religią, księżmi i Kościołem stała się dobrym sposobem na
zrobienie kariery, a także i dużych pieniędzy - czytamy w
"Rzeczpospolitej". [...]
Gazeta przytacza przykłady wielu karier politycznych i medialnych z
ostatnich lat pokazujących, że antyklerykalizm może być w Polsce
przepustką do sukcesu i dużych pieniędzy.

Jednym z przykładów tego może być Janusz Palikot i jego Ruch, którego
prawdziwym symbolem stał się poseł Roman Kotliński, były ksiądz,
właściciel i wydawca antyklerykalnego tygodnika "Fakty i Mity". Innymi
osobami, które - zdaniem gazety - zrobiły karierę polityczną na walce z
Kościołem i księżmi są m.in. europosłanka Joanna Senyszyn (SLD), Jerzy
Urban, były rzecznik prasowy rządu PRL, dziś właściciel i redaktor
naczelny tygodnika "Nie" czy Adam Darski Nergal, wokalista
deathmetalowego zespołu Behemoth.

No to teraz zrób sobie pomysłowego Dobromira i ułoży ci się bez
porównania dłuższa lista takich co swoje polityczne kariery zrobili na
lizaniu dupy klerowi

Sprzedajne ściery, łase na kasę.