Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne?

Data: 2011-05-18 22:10:26
Autor: Robert Tomasik
Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne?
Użytkownik "Mario" <mario1980.2@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir14fl$2e$1inews.gazeta.pl...
Witam

Sprzedalem samochod prawie 2 tygodnie temu. Zglosilem to do ubezpieczalni i do wydzialu komunikacji. Dzis wydzwania do mnie rodzina wlasciciela (mlody chlopak) z prosba o "przepisanie" umowy na nich, poniewaz wlasciciel stracil prawko za jazde na podwojnym gazie...

Generalnie malo mnie to obchodzi ale nie widze powodu zeby ludziom zycie utrudniac... ALE... wydzial komunikacji ma ksero umowy, ubezpieczyciel tez... nie wyobrazam sobie przedarcia sterej i napisania nowej z tego powodu... Rodzina wlasciciela prosi o aneks...

I TU PYTANIE: czy aneks do umowy ktory zmienia dane kupujacego jest zgodny z prawem?

proponowalem im zeby miedzy soba sporzadzili umowe darowizny albo kupna-sprzedazy ale zal im placic podatki.... eh...

Odradzam, jeśli już nadałeś bieg prawny dokumentom.

Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne?