Data: 2010-02-22 23:41:32 | |
Autor: Lukasz | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w wiadomości news:hluhv6$nsd$1mx1.internetia.pl...
Wnioski: edukujmy pochopną młodzież, że kupno auta spalającego 20zł to teraz ja (z głowy) Audi A6 2,5TDI: 12 miesięcy użytkowania, 40kkm -rozrząd 1800zł -regeneracja pompy wtryskowej+ jakaś pierdułka przy okazji (nie pamiętam co) 3400zł -zawieszenie, hamulce - ok 2000zł -napinacz paska alternatora -800zł -przegląd 100zł -OC 550zł -opony 1200zł -oleje, filtry 400zł -paliwo - ok. 14000zł razem: ok. 8500zł eksploatacja i 14000zł paliwo co daje 21,25zł/100km kosztów naprawy i 56,25zł/100km ogółem, ale z takich drogich rzeczy to już tylko wałki rozrządu ponoć mogą paść więc sądzę że koszt eksploatacji będzie się obniżał ;) Jak widać do stawki 0,8358 netto/km jeszcze zapas, ale na Imprezę STI niestety już bym nie wyrobił :P -- "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty" Pozdrawiam! Lukasz |
|
Data: 2010-02-23 15:19:32 | |
Autor: Bartek | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "Lukasz" <znajdziesznastronie@bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hlv175$ios$1news.onet.pl...
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w wiadomości news:hluhv6$nsd$1mx1.internetia.pl... ..... :-) o patologiach nie rozmawiamy:-) PB, NMSP -- Pozdrawiam, Bartek [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;) |
|
Data: 2010-02-23 23:53:54 | |
Autor: Lukasz | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hm0npf$mmb$1node1.news.atman.pl...
o patologiach nie rozmawiamy:-) no tanie to to w utrzymaniu nie jest, rekompensuje mi to jednak w pewnym stopniu kilometrówka (tujednak trzeba by dokładnie policzyć- mam 3 auta, jedno stoi w zapasie bo dwa muszą być zawsze sprawne co podnosi koszt o oc i przegląd oraz serwis 'zapasówki' ale obniża o koszt części i serwisowania- nie trzeba naprawiać pochopnie i na wczoraj) Po drugie: tej klasy auto w tym roczniku czyli cenie musi więcej kosztować, do krótkich dystansów (do 200km) wystarcza mi golf, ale jak mam przejechać wciągu dnia 400 czy 600km i w międzyczasie pracować, a do domu wrócić wypoczęty to nawet się nie zastanawiam- wygoda ma swoją cenę i nie zamienię tego auta na auto niższej klasy... -- "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty" Pozdrawiam! Lukasz |
|
Data: 2010-02-24 11:06:33 | |
Autor: Bartek | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "Lukasz" <znajdziesznastronie@bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hm1mac$aau$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hm0npf$mmb$1node1.news.atman.pl... tak sie usmiechnolem, bo znam to ze swojego zycia, a w zasadzie - moj kumpel dobry przezywal to samo, :) Po drugie: tej klasy auto w tym roczniku czyli cenie musi więcej kosztować, do krótkich dystansów (do 200km) wystarcza mi golf, ale jak mam przejechać wciągu dnia 400 czy 600km i w międzyczasie pracować, a do domu wrócić wypoczęty to nawet się nie zastanawiam- wygoda ma swoją cenę i nie zamienię tego auta na auto niższej klasy... to prawda. nie myslales zieic na 1.9? z obserwacji wyglada że ten klekot jest znacznie jednak tanszy, i bardziej przyjazny... chociaż jak już masz w tym 2.5 porobione wszystko.... to teraz niema co;) -- Pozdrawiam, Bartek [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;) |
|
Data: 2010-02-24 15:19:14 | |
Autor: Lukasz | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "Bartek"
to prawda. po pierwsze nie ma co, po drugie jednak wydaje mi sie ze 1,9 bedzie za slaby do tej budy (nie wiem, nie jezdzilem ale tak to sobie tlumacze). Mocy nigdy za wiele, a przyspieszenie w znaczacym stopniu wplywa na komfort jazdy -- -- Pozdrawiam! Łukasz Bojczuk lukasz@bojczuk.net.pl http://www.bojczuk.net.pl mobile: + 48 662 894 894 tel: +48 71 727 92 89 fax: +48 71 750 34 89 -- "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty" Pozdrawiam! Lukasz |
|
Data: 2010-02-24 15:59:40 | |
Autor: Bartek | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "Lukasz" <znajdziesznastronie@bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hm3che$vlh$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bartek" kolega ma [mial, przesiadl se na bmw;)] audi a6 z 110 konnym silnikiem, bodaj afn [nie znam sie aż tak bardzo a sprawdzac mi sie nie chce] i dawalo rade. jako ze chcialo sie wiecej, to w promocji bodaj w v-techu zawirusowalismy go na okolo 147 koni, z tego co pamiętam. roznica byla odczwualna, tak że to zawsze rozwiazanie;) ale niema co - masz auto porobione... wiec sam wiesz. -- Pozdrawiam, Bartek [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;) |
|
Data: 2010-02-24 22:09:48 | |
Autor: Lukasz | |
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat | |
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hm3egk$615$1node1.news.atman.pl...
kolega ma [mial, przesiadl se na bmw;)] no kurcze bmw kusi, choc do marki przekonania nie mam to 3-litrowy diesel i tylny naped coraz bardziej mi zaprzata glowe ;) audi a6 z 110 konnym silnikiem, bodaj afn [nie znam sie aż tak bardzo a sprawdzac mi sie nie chce] no nad wirusem to sie do tego autka zastanawiam bo moc jakos mniej odczuwalna niz zaraz po kupnie ;P tyle ze chce wiecej pieniedzy przyszykowac i najpierw dokladnie sprawdzic (lacznie z walkami rozrzadu) i ew. wymienic i dopiero podnosic moc... Z drugiej strony moze pojezdze jeszcze troche zeby wieksze naklady sie zwrocily, odloze na jakis lepszy egzemplarz 530d i wreszcie wroce do jedynego slusznego napedu ;P -- "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty" Pozdrawiam! Lukasz |
|