Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat

Data: 2010-02-22 23:01:41
Autor: Michał
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
Razem: 13985zł czyli 42,37zł/100km.

Więc wynik mniej więcej standardowy, czyli 38% kosztów utrzymania auta to paliwo. Żeby uzyskać prawdziwy wynik, trzeba sobie pomnożyć razy dwa i pół, albo i więcej, jeśli np. ktoś musi płacić za parkowanie.

Wnioski: edukujmy pochopną młodzież, że kupno auta spalającego 20zł benzyny na 100km, to tak naprawdę wydatek 50zł na 100km.

jeszcze jedna sprawa, a mandaty doliczone ;) ?
za świrowanie po drodze.

Data: 2010-02-23 01:13:16
Autor: =Marcos=
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
jeszcze jedna sprawa, a mandaty doliczone ;) ?
za świrowanie po drodze.

Haha, nie ma co doliczać, nigdy mandatu nie dostałem. Co ciekawsze, na 33kkm tylko raz mnie policja zatrzymała (za to z kogutem, nie ma totamto), mimo iż statystycznie raz na 30km przejeżdżałem obok patrolu. Pewnie to jest tak jak z "losowymi" kontrolami arabsko wyglądających indywidualiów na amerykańskich lotniskach. Małe białe Peugeoty wyglądają uczciwie, niewinnie, praworządnie i nie rzucają się w oczy. Kolega, który na tej samej trasie jeździł czerwonym autem był kontrolowany regularnie :]

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Data: 2010-02-23 01:19:54
Autor: Michał
> [...]

lotniskach. Małe białe Peugeoty wyglądają uczciwie, niewinnie, praworządnie i nie rzucają się w oczy. Kolega, który na tej samej trasie jeździł czerwonym autem był kontrolowany regularnie :]

To ja miałem 2 :)

50zł, brak albo ubezpieczenia albo przeglądu - nie pamiętam.

i 100zł - manewrowanie po białych paskach na oczach policji przez 2 minuty, bo się auto zmiescić nie chciało.

Co do kontroli: lancia k - nie zatrzymują, nigdy ;)

tak, btw. jej koszty to z 50zł/100km :) bo tam się mało psuje
i częsci tanie, a klocki to na 70kkm są chyba.

ale np nietrafiona xedos9: 250zł/100km :)

pozdrawiam.

Data: 2010-02-23 01:25:09
Autor: newsy_gazeta
=Marcos= pisze:
[...]

coś w tym jest :) coprawda nie biały ani nie peugeot, ale o wiele "spokojniej" wyglądający samochód niż poprzedni i całkiem inna jazda, właśnie sobie zdałem sprawę, że od 60kkm nie miałem rutynowej kontroli, a z poprzednim samochodem średnio 4x na rok (czyli pi razy oko co 10kkm)

Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat