Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat

Data: 2010-02-23 12:14:22
Autor: Robert_J
Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
Peugeota 106 kupiłem we wrześniu 2005 za 5000zł.
Miałem go przez 4 lata i 4 miesiące, przejechałem około 33kkm.
Wydałem w tym czasie:
5301zł na paliwo
5225zł na sprawy mechaniczne
1959zł na sprawy urzędowe

Kurde, kupować autoz zamiarem zapisywania każdego najmniejszego wydatku to już chyba lekkie zboczenie ;-)

Auto za mojej kadencji nie widziało myjni, a myte było jakieś 3 razy.

Nieźle ;-). Zakładając że ten trzeci raz był przed sprzedażą to średnią masz całkiem całkiem ;-))). Lakier już pewnie satyna :-)

Wnioski: edukujmy pochopną młodzież, że kupno auta spalającego 20zł benzyny na 100km, to tak naprawdę wydatek 50zł na 100km.

Zakrzyknąłeś "eureka"? ;-))).

Data: 2010-02-23 14:52:18
Autor: =Marcos=
[...]

Biały lakier był szarawo-matowo-porysowany już jak go kupiłem, więc mycie nie poprawiało estetyki w stopniu znaczącym :] A do sprzedaży nie myłem, wystarczy że rasowy pomruk silnika 954ccm działa na kupujących jak oczy kota ze Szreka.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.wyprawa.info