Sprzedam Chrystusa z krzyżem...

Data: 2009-12-02 17:32:02
Autor: boukun
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Kto chce mieć mój krzyż w swoim domu? Proszę się meldować na priva z ofertami.. W przeciągu 1 godziny juz ponad 40 wejść na mój filmik, "USUWAMY KRZYŻE", widać zainteresowanie ogromne tym wiekopomnym wydarzeniem...

http://www.youtube.com/watch?v=CBTy5Hndmpc&feature=channel

boukun

Data: 2009-12-02 08:38:30
Autor: Tzva Adonai
boukun napisał(a):

zainteresowanie ogromne tym wiekopomnym wydarzeniem...

Dzięki mnie.. Umieściłem twój film na forum Gazety Wyborczej i
Frondy... Na GW masz spore poparcie, na Frondzie raczej cię nie
lubią... Z liczby wizyt wynika, że na samej Frondzie twój film
widziało już ponad 130 osób... YouTube rejestruje wizyty ze sporym
opóźnieniem...

Fronda: http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=3048757
GW: http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,103821103,103821103,Polacy_usuwaja_krzyze_z_wlasnych_domow_.html

Data: 2009-12-02 17:36:14
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf65f3$kgt$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

66 wejść... w tej chwili...

boukun

Data: 2009-12-02 19:08:20
Autor: awe
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Straszanie jestes walniety. Ja tam krzyza nie mam choc nie wojuje z KK, a nawet po cichu sprzyjam. Jednak wystawianie krzyza we wlasnym domu uwazam za naruszenie mojej prywatnosci. Nie moglbym zniesc sytuacji w ktorej figurka umeczonego na krzyzu czlowieka gapi sie np jak umieram ze smiechu widzac Tuska w TVN24.
Nawiasem mowiac, estetycznie masz urzadzone mieszkanie. Widac ze jest w nim porzadek i wszystko na swoim miejscu. Nie pracujesz ale to nie znaczy ze nic nie robisz. Powinni Ci dac emeryture za wychowywanie dzieci. Ktos na tych zjebow z wysokimi nomenklaturowymi emeryturkami musi robic i tego te buce nie potrafia docenic.
awe

Data: 2009-12-02 19:36:08
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf6ads$7dp$1news.onet.pl...
[...]

Ja naprawdę nie wiem, dlaczego ja go tam powiesiłem swego czasu? Prawdopodobnie, bo jak się sprowadziliśmy blisko 6 lat temu, to zamierzałem wpuścić księdza po kolendzie i chciałem udwać pojebanego katolika. Ale jak mi się ksiądz zaczął po kątach rozglądać i stękać, że on tak pięknie nigdy nie będzie  mieszkał, to mi się odechciało wizyt węszyciela..., a krzyż już tak sobie wisiał. Co więcej, nawet mój nieochrzczony i niewierzący synek dzisiaj trochę protestował, żebym go zostawił, bo będzie głupio wyglądać bez niego, tak pusto, tak się do niego już przyzwyczaił (inni nazywają to tradycyjność).

boukun

Data: 2009-12-02 19:39:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
niego już przyzwyczaił (inni nazywają to tradycyjność).

Ty nie masz żadnych tradycji, prolu.

Data: 2009-12-02 20:09:23
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hf6cdv$11q$2atlantis.news.neostrada.pl...
niego już przyzwyczaił (inni nazywają to tradycyjność).

Ty nie masz żadnych tradycji, prolu.

Mam, idę jeść z dziećmi w salonie kolację...

przy telewizorze...

boukun

Data: 2009-12-02 20:14:54
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
przy telewizorze...

A tam idol uszyty na miarę widza - Cezary Pazura

Data: 2009-12-02 20:18:10
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf6cno$olk$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Boga sie ma w sercu a nie na scianie, ale skoro go zdjales u siebie to ja kupie i powiesze. Jakas rownowaga musi byc zachowana w naturze. Wiara w Boga to nie jest kwestia racjonalnosci tylko wlasnie wiary. Wole sie oszukiwac niz utrzymywac w stanie pelnej swiadomosci ze Boga nie ma. Latwiej zyc. Inaczej wnioski sa bardzo smutne. Spada poczucie bezpieczenstwa, chec do zycia i wiara w sens zycia,
co ma to kolosalne negatywne skutki dla ekonomii kraju, a zyjemy pod rzadami takich patalachow i zbojow z PO ze kazdy czynnik zwiekszajacy nasze szanse na przetrwanie jest na wage zlota. Nie potrafilbym jednak odmowic swojemu wlasnemu dziecku krzyza na scianie - nawet jesli sie do niego tylko przyzwyczailo. Mysle Boukun ze teraz w ramach pokuty i przede wszystkim pokory przed sfera ktorej do konca nie rozumiemy i nie ogarniamy wlasna percepcja powinienes udac sie w pielgrzymke do Czestochowy. Przy okazji nie zapomnij wynajac cyganskiej orkiestry coby Jezusowi nie bylo smutno na krzyzu, zes go wygonil z wlasnego domu...przy okazji robiac szopke na cala Polske.
awe

Data: 2009-12-02 23:23:12
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf6egd$kg0$1news.onet.pl...

[...]

A masz wyjście? Umierasz w momencie przyjścia na świat, możesz tylko przyśpieszyć swój ostateczny koniec.

boukun

Data: 2009-12-02 18:11:46
Autor: mkarwan
[...]

Zachowujesz się jak komuch i Żyd oni tez nie lubią katolików i ich symboli.

Data: 2009-12-02 09:18:10
Autor: Hans Kloss
On 2 Gru, 18:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Zachowujesz się jak komuch i Żyd oni tez nie lubią katolików i ich symboli.

Dlaczego JAK? Przecież to żyd, co stwierdzono dawno bez najmniejszych
wątpliwości. Dodatkowo zaciekły komuch z odchyleniem boukuńsko-
nacjonalistycznym oraz AKTYWNY PEDERASTA do czego sam się przyznał
bodaj 2 lata temu. Krzyż w domu takiego padalca to jawne naruszenie
paragrafu o znieważeniu symboli religijnych, niech go sprzeda odda czy
pozbędzie się w jakiś inny sposób czym prędzej bo pójdzie siedzieć!
J-23

Data: 2009-12-02 18:28:51
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf6797$kth$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zachowujesz się jak prostak, chcesz uchodzić za katolika, innym Żydom na złość... i z tego tytułu opasłeś się żydowskimi innymi symbolami...

boukun

Data: 2009-12-02 17:55:09
Autor: Karol
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Zachowujesz się jak prostak, chcesz uchodzić za katolika, innym Żydom na złość... i z tego tytułu opasłeś się żydowskimi innymi symbolami...

jak ja lubie czytac na polskich grupach tego typu argumenty:))

Boukun, zamiast tracic czas i wypisywac przerozne brednie jak zdalnie
sterowanamarionetka, przez cwaniakow od manipulowania ludzmi, nie lepiej tak
po prostu i zwyczajnie przeczytac cos na temat *krzyza* jako symbolu ludzkosci?

Prosze bardzo, skoro ci sie nie chce samodzielnie doksztalcac, wklejam
link z ktorego mozna sie cos o tym symbolu i jego pochodzeniu dowiedziec:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC

Data: 2009-12-02 19:06:22
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf69ls$5sc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale co chciałeś powiedzieć? Do mnie czy do mkarwana?O którym symbolu mkarwan wspomniał, jakoby komuch i Żyd go nie lubił? O tym azteckim, perskim, indochińskim, czy tym może, do którego przybito Żyda Jezusa? i który potem wmówiono Polakom, że to ich tradycja?

boukun

Data: 2009-12-02 18:16:55
Autor: Karol
> [...]

Ale co chciałeś powiedzieć? Do mnie czy do mkarwana?O którym symbolu mkarwan wspomniał, jakoby komuch i Żyd go nie lubił? O tym azteckim, perskim, indochińskim, czy tym może, do którego przybito Żyda Jezusa? i który potem wmówiono Polakom, że to ich tradycja?

a ty w ogole nadazasz, za tym watkiem ?  Do kogo zwracam sie w tym poscie? Do ciebie czy mkarwana? Kto twierdzi, ze krzyz, jest zydowskim symbolem?

Data: 2009-12-02 19:23:46
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf6aun$ace$1inews.gazeta.pl...

> [...]

poscie? Do ciebie czy mkarwana? Kto twierdzi, ze krzyz, jest zydowskim symbolem?

Ja nadążam, ale ty masz za ciasny beret, jak mkarwan... Może gło9śniej! O KTÓRYM KRZYŻU JEST TUTAJ MOWA? O) którym krzyżu, jako symbolu znienawidzonym przez komuchów i Żydów mówił mkarwan, a ja mu odpowiedziałem, że jest to symbol żydowski? Na co ty równie prymitywnie jak mkarwan zareagowałeś z linkiem do wiki o wszelakich krzyżach...

boukun

Data: 2009-12-02 18:35:29
Autor: Karol
[...]

....aaaaaa......to ja zareagowalem *prymitywnie*, a ty oczywiscie jak zwykle
odpowiedziales na post, jak bardzo kulturalny i blyskotliwy czlowiek, ktory
uwaza, ze jest patriota, walczacym z symbolami zydowskimi?

Buuuuuuuhahahaha

Data: 2009-12-02 20:14:10
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf6c1h$ekb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja z żadnymi symbolami nie walczę, uważam, że Żydzi się cieszą z tego, że Polacy są ciemnogrodem na ich modłę, uznającym ich wyższość i przyjmującym z pokorą naród dobrany do bycia ich panem i władcą...

wszystko, dzięki ich pokrętnej religii, narzuconej jako niby odrębna Polakom.

boukun

Data: 2009-12-02 19:43:03
Autor: Karol
[...]

brednie opowiadasz. O przyczynach obecnej sytuacji Polski nie zadecydowala religia katolicka. Tyle juz na ten temat tu pisano, ze juz szkoda klawiatury
aby to kolejny raz tlumaczyc. Ty ewidentnie uwazasz, ze wiesz lepiej pomimo,
ze nie ma to zadnego zwiazku z faktami. Takie opowiesci jakie ty serwujesz na
tej grupie, sa wlasnie wyjatkowo na reke, tym ktorzy za obecna sytuacje Polski
odpowiadaja.

Zacznij wreszcie cos czytac sensownego i sie doksztalcac. Tak to jestes tylko
autorem niezlego kabaretu na tej grupie.

Proponuje zaczac od zapoznania sie z tekstami czlowieka o pseudonimie A. Scios.

http://cogito.salon24.pl/

Ten czlowiek podaje fakty i udawadnia bezdyskusyjnie kto tak naprawde miesza
nadal w Polsce i doprowadzil do obecnej katastrofalnej sytuacji
gospodarczo-politycznej. Ty albo  nie potrafisz  myslec logicznie, albo jestes
kolejnym pozytecznym idiota na tej grupie. Jest tez jeszcze jedea mozliwosc
twojej dzialanosci w sieci....antypolski agent wplywu, czyli mieszacz,
zadymiarz i dezinformator.

Mnie twoje wpisy nigdy nie przekonaja, bo sa oszolomskie, demagogiczne i
fanatyczne i smierdza bolszewia.

Data: 2009-12-02 23:35:35
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf6g07$hm$1inews.gazeta.pl...

[...]

No jeszcze tego brakowało, żebym ja sobie szukał autorytetu pośród pisatieli na salon24. Twój problem, jeśli oczekujesz od anonimowych pisatieli przekonania do swoich wywodów... Ten twój idol podaje takie same "fakty" jak Kaczyński, "strieleli do mienia Ruskie, sam słuszał"...

Znaleźli sobie niewidzialnych wrogów, żeby odwrócić od siebie uwagę i brać na sztambuchowe słowo patriotyzm (żydowski - mój przypis).

boukun

Data: 2009-12-02 22:52:53
Autor: Karol
[...]

a jakie ty tutaj podajesz *fakty*, jakos nie tylko ja ich nie zauwazylem?

Znaleźli sobie niewidzialnych wrogów, żeby odwrócić od siebie uwagę i brać na sztambuchowe słowo patriotyzm (żydowski - mój przypis).

projektujesz, jak kazdy fanatyk, ktory chce zdobyc tanim kosztem poklask u
zdezorintowanego tlumu i podpowiada mu proste rozwiazania oraz wskazuje
glownego wroga.

Fakty jednak sa takie, ze rzeczywiscie Zydzi odegrali i nadal odgrywaja
powazna role w ukierunkowywaniu obecnej sytuacji polityczno-ekonomicznej
Polski. Niestety sa oni tylko wykorzystywani w identyczny sposob jak to robili
kiedys ich mocodawcy, kiedy wprowadzano komunizm w Rosji i innych krajach
europejskich. Pan A. Scios dokladnie opisuje, kim sa naprawde ci , ktorzy
trzymaja za plecami twoich Zydow, stery tej operacji.

Data: 2009-12-02 23:56:06
Autor: u2
Karol pisze:

[...]

Karolu, a któż taki trzyma stery tej "operacji" ???

Data: 2009-12-02 23:11:17
Autor: Karol
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Karolu, a któż taki trzyma stery tej "operacji" ???

przeczytaj ten link do tekstu A. Sciosa, ktory zaproponowalem w jednym z
powyzszych postow boukunowi, nastepnie sprobuj pokojarzyc rozne fakty
poslugujac sie tekstami, ktore sa autorstwa Michalkiewicza.

Michalkiewicz to jeden z nielicznych polskich publicystow, ktory pisze o tych
sprawach tekstem otwartym, dlatego nazywa sie go antysemita i oszolomem:)

* warto tez poznac powojenna historie Polski, aby zorientowac sie kto odegral
powazna role w zaimpantowaniu komunizmu w Polsce.

Data: 2009-12-03 00:19:44
Autor: u2
Karol pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Wszystko zwalasz na tow. Wiesława, a ja sądzę, że nie on jest
wszystkiemu winien :]

Data: 2009-12-02 23:24:41
Autor: Karol
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Wszystko zwalasz na tow. Wiesława, a ja sądzę, że nie on jest
wszystkiemu winien :]

w ktorym miejscu mojego postu wyczytales o Wieslawie? A tak w ogole, kto jest
w/g ciebie winien wszystkiemu?

Data: 2009-12-03 00:26:43
Autor: u2
 Karol pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Wszystko zwalasz na tow. Wiesława, a ja sądzę, że nie on jest
wszystkiemu winien :]

w ktorym miejscu mojego postu wyczytales o Wieslawie? A tak w ogole, kto jest
w/g ciebie winien wszystkiemu?

No dobra, nie wiem kto jest "winien" oprócz tow. Wiesława. Może mnie
oświecisz ?

Data: 2009-12-02 23:34:16
Autor: Karol
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No dobra, nie wiem kto jest "winien" oprócz tow. Wiesława. Może mnie
oświecisz ?

po to sa grupy dyskusyjne i jeszcze wolny internet oraz mozliwosc swobodnego
dostepu do coraz bogatszych, pelniejszysz zrodel i dokumentow historycznych,
aby kazdy mogl sie oswiecac na wlasna reke, jesli tylko ma na to ochote i jako
takie mozliwosci intelektualne.

Dzisiaj rzetelna informacja, ma ogromna wartosc:)

Data: 2009-12-03 00:37:08
Autor: u2
Karol pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Zgadzam się z Tobą w pełni, Karolu. Tylko zainstaluj polskie czcionki
jak nadajesz do ziomków z OJCZYZNY :)

Data: 2009-12-02 23:46:51
Autor: Karol
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Zgadzam się z Tobą w pełni, Karolu. Tylko zainstaluj polskie czcionki
jak nadajesz do ziomków z OJCZYZNY :)

....nie musisz mnie przeciez czytac, skoro ci to przeszkadza.
Ja uzywam komputera nie w celu pisania na polskich grupach:)

Data: 2009-12-03 00:55:02
Autor: u2
Karol pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

No co Ty, przeca p.s.p. to rdzennie polska gruppa :]

Data: 2009-12-02 19:11:50
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

He, Polak się odezwał w mordę ...

Data: 2009-12-02 19:14:03
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hf6apm$r84$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przygłup się odezwał...

boukun

Data: 2009-12-02 19:16:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Przygłup się odezwał...

Z klasyka zajadę, nie oceniaj innych podług siebie, nie każdy jest tobie podobny :)

Data: 2009-12-02 21:51:42
Autor: Piotr
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Dnia Wed, 02 Dec 2009 19:11:50 +0100, Jerzy Tabortowski napisał(a):

He, Polak się odezwał w mordę ...

Nie Polak, tylko matołek, niedouczony. Ten ętelegęt jeszcze kilka lat temu,
o tym co teraz wypisuje (jako wytrawny znawca) pojęcia nie miał, nie
wiedział nawet, że Dawid to żydowskie imię... Chciał synowi dać Adolf...
Jeżeli się przyjrzysz, to wałkuńskie tezy zawierają się w kilku "myślach"
zaczerpniętych z jutuba, a osnową jest kabała. Dodatkowo dochodzi nienawiść
do wszystkiego co wymaga rozumienia (czy raczej czucia) abstrakcyjnych
pojęć. Czyli wałkun nienawidzi wszystkiego, czego nie rozumie.  Piotr

Data: 2009-12-03 20:05:41
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Człek ów jest klasycznym przykładem orwellowskiego prola.
Dorobił sobie, najpierw gębę patrioty, potem antysemity, teraz gębę oświeconego, zdejmuje krzyż ze ściany pierdząc że to żydowskie zabobony. Ten gość nie ma pojęcia o sprawach wykraczających poza szamaniem kociego żarcia u szkopa, reminiscencjami swojego "złotego" życia pod okiem olewającego wszystko majstra na zmianie w rzeźni.
W sumie nie byłoby o kim mówić, gdyby ... nie był tak irytujący.
A w zasadzie to normalne, wkurwiają mnie śmiecie na podłodze :)

Data: 2009-12-02 18:41:31
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Zachowujesz się jak prostak, chcesz uchodzić za katolika, innym Żydom na złość... i z tego tytułu opasłeś się żydowskimi innymi symbolami...

Te, dupex, mkarwan w końcu zacznie raportować twoją dupexowatą działalnoś, he he, jak Cfela, w sumie takiście sami. Choć Adonai bije cię o głowę inteligencją.
Swoją drogą ma rację i spójrz na swoją twarz zmęczonego chazara, strasznie zmęczonego.

Data: 2009-12-02 18:49:33
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hf690s$n0t$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tabortowski, gdzie mojej twarzy do twojej.
Zobacz sobie chazara http://nasza-klasa.pl/#profile/873350/gallery/album/2/7

przeokropnie zmęczonego

boukun

Data: 2009-12-02 19:05:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Tabortowski, gdzie mojej twarzy do twojej.
Zobacz sobie chazara http://nasza-klasa.pl/#profile/873350/gallery/album/2/7

przeokropnie zmęczonego

Te, a gdzie tu widzisz zmęczenie ??
Nawet dupex nie potrafisz przyzwoicie odbić piłki, jesteś szmelc dokumentny.

Data: 2009-12-02 19:09:50
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hf6ae4$r84$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I co jeszcze nie potrafię idioto? Przyszłeś tak sobie pogadać o dupie marynie? Dlaczego ukryłeś w tamim razie wszystkie swoje pozostałe zdjęcia i te z z bliska, gdzie widać nochala jak klamka u zachrystii, a tylko z daleka  się kamuflujesz?

boukun

Data: 2009-12-02 19:14:48
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Ukryłem bo antymyśliwscy cwele używali sobie na moich zdjęciach z polowań. Kiedyś ci deklu wysłałem swoje zdjęcie, jakoś wtedy nie widziałeś klamkowatego nochala. A nie potrafisz wiele poza pierdoleniem gupot i pieniactwem.

Data: 2009-12-02 19:16:47
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hf6av8$r84$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wstaw na grupę, takiś odważny, przyrównamy, tu nie ma antymyśliwsców co by na ciebie polowali......

boukun

Data: 2009-12-02 19:28:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Wstaw na grupę, takiś odważny, przyrównamy, tu nie ma antymyśliwsców co by na ciebie polowali......

Widziałeś moje zdjęcie idioto, oceniałeś, kiego jeszcze ??
Nawet nie ma nic na podorędziu, więc wypad ...

Data: 2009-12-02 19:41:44
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hf6bpi$11q$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wstaw na grupę, takiś odważny, przyrównamy, tu nie ma antymyśliwsców co by na ciebie polowali......

Widziałeś moje zdjęcie idioto, oceniałeś, kiego jeszcze ??
Nawet nie ma nic na podorędziu, więc wypad ...

Nic nie oceniałem, zmilczałem, z grzeczności, ale do chama i prostaka nie muszę więcej markować...

boukun

Data: 2009-12-02 19:50:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Sprzedam Chrystusa z krzyżem...
Nic nie oceniałem, zmilczałem, z grzeczności, ale do chama i prostaka nie muszę więcej markować...

Kłamiesz franco. I nie mów o rzeczach o których pojęcia nie masz.

Data: 2009-12-02 21:42:57
Autor: Piotr
Dnia Wed, 02 Dec 2009 19:05:41 +0100, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Tabortowski, gdzie mojej twarzy do twojej.

No, rzeczywiście, he, he... Taka morda, to rzadko spotykany delikates.
A ta elegancja i szyk... Słowem, tata Dawidolfa.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7ajww36dQUD

Data: 2009-12-03 20:31:23
Autor: matador
boukun pisze:
[...]

Tia... a pod choinką będziesz śpiewał "Moskowskije wiecziera", żarł pisanki i popijał gorzałą.
Jak co roku - i kogo to... ?

matador.

Data: 2009-12-03 20:38:48
Autor: Polok_prawdziwy
matador wrote:

boukun pisze:
[...]

Gupiś, jak śmierdzonco WALONKA KACAPSKO...!!!

"WIECIERNYJ DZWON" nucić bedzie....

Sprzedam Chrystusa z krzyżem...