Sprzedam Contax G2 z obiektywami 28/35/45

Data: 2009-11-18 06:38:53
Autor: mich
Sprzedam Contax G2 z obiektywami 28/35/45
Aparat w bardzo dobrym stanie. Małe ryski na tylnej obudowie i szybce
widoczne po dokładniejszym obejrzeniu. Obiektywy w bardzo dobrym
stanie. Każdy z założonym filtrem i osłoną przeciwsłoneczną Contaxa.
Dwa oryginalne dekielki. Jedna zaślepka tylna, jeden obiektyw w body
do jednego obiektywu brak (ale nie jest w żaden sposób zniszczony).

Sprzedam z minimum dwoma obiektywami. Obiektywy wyceniam:
Planar 45mm na 400zł
Planar 35mm na 700zł
Biogon 28mm na 1100zł

Aparat do obejrzenia na miejscu w Warszawie i najchętniej sprzedałbym
go osobiście, ale jak trzeba to i wyślę. Troszkę mi zależy, żeby
pozbyć się go szybko, bo wyjeżdżam.

Uff to wszystko :)

Data: 2009-11-18 16:17:18
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "mich" <mkycia78@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ae470e5-9f78-41d7-b69e-371258d9ede6n35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Jesli body jest gratis do dwoch szkiel to ja bym kupil z 28 i 45mm.
Powaga :)

Data: 2009-11-18 07:19:00
Autor: mich
On 18 Lis, 16:17, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
Użytkownik "mich" <mkyci...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1ae470e5-9f78-41d7-b69e-371258d9ede6n35g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> pozbyć się go szybko, bo wyjeżdżam.
> Uff to wszystko :)

Jesli body jest gratis do dwoch szkiel to ja bym kupil z 28 i 45mm.

Tak gratis, ale wysyłka droga i odbór osobisty też.

Powaga...

Data: 2009-11-18 17:22:03
Autor: PeKlesyk
Sprzedam Contax G2 z obiektywami 28/35/45
Tak gratis, ale wysyłka droga i odbór osobisty też.

to taka czytelna sugestia, że nadal brakuje ceny korpusu

PMK

Data: 2009-11-18 08:31:24
Autor: mich
On 18 Lis, 17:22, "PeKlesyk" <grus...@wierzbie.pl> wrote:
> Tak gratis, ale wysyłka droga i odbór osobisty też.

to taka czytelna sugestia, że nadal brakuje ceny korpusu

PMK

Faktycznie. Korpusik 1000zł, ale samego nie sprzedam :).

Data: 2009-11-18 18:02:49
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "mich" <mkycia78@gmail.com> napisał w wiadomości news:2af040d0-967e-404e-932b-9680b06d2582v25g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

A kto by go chcial kupic! Cyfra zondzi :)

Data: 2009-11-18 09:28:04
Autor: mich
On 18 Lis, 18:02, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
Użytkownik "mich" <mkyci...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2af040d0-967e-404e-932b-9680b06d2582v25g2000yqk.googlegroups.com...

> Faktycznie. Korpusik 1000zł, ale samego nie sprzedam :).

A kto by go chcial kupic! Cyfra zondzi :)

A kto by chciał skanować! Cyfra zondzi.

Data: 2009-11-18 18:34:20
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Tu akurat nie ma zwiazku :)
Wprost przeciwnie - cyfra napedza skanowanie archiwow :)

Sprzedam Contax G2 z obiektywami 28/35/45