Sprzedam Damper FOX DHX 5.0

Data: 2011-07-22 02:02:19
Autor: jasiux
Sprzedam Damper FOX DHX 5.0
Witam!

Do sprzedania mam dziś flagowy damper fox'a - DHX 5.0 AIR rocznik 2009

Zainteresowanym, opisywać tej zabaweczki nie trzeba - pracuje
wyśmienicie, 2 komory powietrzne, regulacja dobicia, propedal... ABS,
ESP, USB... full wypas!

Damper pracował przez niecałe 2 sezony w nomadzie. Przebieg ok 2000km.

Jestem jego pierwszym właścicielem - w sumie jest jeszcze pół roku
gwarancji u dr. Chileckiego (jakby się coś działo, służę pomocą).

Stan oceniam na BDB, zarówno wygląd jak i praca.

Niedawno zostały wymienione tulejki (mogę dorzucić w zestawie).

Długość montażowa to 216mm x 2.5"

W razie pytań telefon: 660 464 166 lub gg 3862343

Więcej zdjęć: https://picasaweb.google.com/jan.sekara/FOXDHX50?authkey=Gv1sRgCJ7fqYaH-8LG3gE

http://allegro.pl/fox-dhx-5-0-2009-216-216mm-santa-cruz-krakow-i1730531473.html

Cena do negocjacji

Sprzedam Damper FOX DHX 5.0