Sprzedam Deauville '98

Data: 2009-12-01 09:11:08
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_deauville_1998_r.html
Nie chce mi się gadać, wszystko jest na aukcji.
Jak nie sprzedam to właduję w nią jeszcze trochę, w końcu drogie mamy hobby, nie?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98 - idź fpizdu

Data: 2009-12-01 09:31:08
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sprzedam Deauville '98
Marcin Gardeła napisał(a):
http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_deauville_1998_r.html
Nie chce mi się gadać, wszystko jest na aukcji.

ej no co jest??? zakochany byles przeciez...
co teraz? Charlej?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-12-01 09:41:07
Autor: gildor
Sprzedam Deauville '98
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Marcin Gardeła napisał(a):
http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_deauville_1998_r.html
Nie chce mi się gadać, wszystko jest na aukcji.

ej no co jest??? zakochany byles przeciez...
co teraz? Charlej?

nowsza corolla

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-12-01 09:51:14
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_deauville_1998_r.html
Nie chce mi się gadać, wszystko jest na aukcji.

ej no co jest???

Chujnia.

zakochany byles przeciez...

No właśnie, miłość do modelu zostaje, z tą suką się po prostu nie mogę dogadać.

co teraz? Charlej?

Łojeju, broń Boże, NT650V 2002-4 albo NT700V. Ostatecznie XJ900S.

Data: 2009-12-01 11:03:19
Autor: Magic
Sprzedam Deauville '98
Marcin Gardeła pisze:
http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_deauville_1998_r.html

> NT650V Deauville '98 - idź fpizdu

Ładnieś ją zareklamował.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-12-01 11:25:13
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
Magic wrote:
Ładnieś ją zareklamował.

To stwierdzenie reprezentuje moje samopoczucie w tym temacie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-01 12:56:45
Autor: Eskimos
Sprzedam Deauville '98
On Tue, 1 Dec 2009 11:25:13 +0100, Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl>
wrote:

To stwierdzenie reprezentuje moje samopoczucie w tym temacie.

A co? Ciągle to samo co w maju?

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-12-01 13:07:42
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
wrote:
To stwierdzenie reprezentuje moje samopoczucie w tym temacie.
A co? Ciągle to samo co w maju?

tak

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-01 18:36:51
Autor: Cezar
Sprzedam Deauville '98

wrote:
To stwierdzenie reprezentuje moje samopoczucie w tym temacie.
A co? Ciągle to samo co w maju?

tak
Kurdę jak poczytałem co w niej wymieniłeś to ci się nie dziwię podejścia do Niej. Ja co prawda mam Trampka czyli ten sam silnik jest z  95r i 60 000 km i poza regulacjami, filtrami olejem i i wymianą tarcz sprzęgłowych nic w nim nie wymieniałem i śmigam dalej. Taki Ci się trafiło.

Cezar

Data: 2009-12-01 10:35:32
Autor: Lukasz Baranski
Sprzedam Deauville '98
[...]

W Trampku '95 jest inny silnik, chociaż bardzo podobny.
Taki sam jak w NT650V jest w Trampkach 2000-2007.

Ale do rzeczy. Marcin, zerknij jeszcze na pompę paliwa,
czy styki w niej nie są powypalane. To ta sama co w Africe = te same
problemy.
Być może jest już zjechana i nie pracuje właściwie. Za mało paliwa muł.
Moja dała o sobie znać już po 32kkm.

Pozdro,
__
Lukasz Baranski,
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2009-12-02 13:04:28
Autor: magnes
Sprzedam Deauville '98

Użytkownik "Lukasz Baranski":
Ale do rzeczy. Marcin, zerknij jeszcze na pompę paliwa,

Dokladnie o tym samym pomyslalem ;-)

--
Pozdr. magnes
nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu

Data: 2009-12-02 13:12:49
Autor: Leszek Karlik
Sprzedam Deauville '98
On Wed, 02 Dec 2009 13:04:28 +0100, magnes <magnes74@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Ale do rzeczy. Marcin, zerknij jeszcze na pompĂŞ paliwa,
Dokladnie o tym samym pomyslalem ;-)

No, w mojej NTV też pompa padała aż w końcu padła zupełnie,
teraz leży na półce i czeka aż będę miał czas zabrać
się za wymianę styków a ja jeżdżę bez, konieczność tankowania
po jakichś 200 km zamiast 300 jest nieco irytująca ale poza
tym chodzi całkiem OK

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-12-02 13:53:15
Autor: newrom
Sprzedam Deauville '98
On Wed, 02 Dec 2009 13:12:49 +0100, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl>
wrote:

teraz leży na półce i czeka aż będę miał czas zabrać
się za wymianę styków a ja jeżdżę bez, konieczność tankowania

idz do larsou i za 60-80zl kup zestaw naprawczy.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-12-02 14:45:16
Autor: Leszek Karlik
Sprzedam Deauville '98
On Wed, 02 Dec 2009 13:53:15 +0100, <newrom@spamcom.com> wrote:

[...]
teraz leży na półce i czeka aż będę miał czas zabrać
się za wymianę styków a ja jeżdżę bez, konieczność tankowania
idz do larsou i za 60-80zl kup zestaw naprawczy.

O, a mają? Jak ostatnio sprawdzałem to nie znalazłem, ale
może źle szukałem :-) Dzięki :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-12-02 07:53:55
Autor: Lukasz Baranski
Sprzedam Deauville '98
> idz do larsou i za 60-80zl kup zestaw naprawczy.

O, a mają? Jak ostatnio sprawdzałem to nie znalazłem, ale
może źle szukałem :-) Dzięki :-)

Jest tu (kod towaru: 3411000)
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQxMTAwMA==&t=zestaw naprawczy pomp

Koszt - 60 zl. Spokoj na nastepne 30kkm - bezcenny :)
Swoja droga mozna tam tez zobaczyc w jakich innych moto byly te pompy
(a byly nie tylko w Hondach), moze byc przydatne jak sie komus nagle
zacznie dusic drynda na trasie..

__
Lukasz Baranski,
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2009-12-02 13:20:16
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
magnes wrote:
Użytkownik "Lukasz Baranski":
Ale do rzeczy. Marcin, zerknij jeszcze na pompę paliwa,
Dokladnie o tym samym pomyslalem ;-)

Czy wy serio myślicie, że sprzedawałbym motor w który tyle włożyłem serca i kasy, który to model mi pasuje na całej linii, bo nie sprawdziłem takiej pierdoły jak pompa paliwa? No panowie...

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-02 13:38:45
Autor: magnes
Sprzedam Deauville '98

Użytkownik "Marcin Gardeła" napisał w wiadomości:

Czy wy serio myślicie, że sprzedawałbym motor w który tyle włożyłem serca i kasy, który to model mi pasuje na całej linii, bo nie sprawdziłem takiej pierdoły jak pompa paliwa? No panowie...

A co to ja wrozka jakas? O pompie akurat nic nie pisales ;-)

Data: 2009-12-02 17:04:41
Autor: KJ Siła Słów
Sprzedam Deauville '98
Marcin Gardeła pisze:

Czy wy serio myślicie, że sprzedawałbym motor w który tyle włożyłem serca i kasy, który to model mi pasuje na całej linii, bo nie sprawdziłem takiej pierdoły jak pompa paliwa? No panowie...

Jeśli wszystko sprawdziles i  nigdzie-nic to...
sprawdz jeszcze raz.

cieszesiezemoglempomoc.

Wiesz dlaczego tak duzo osob przychodzi tu z problemem a potem nie napisza co bylo przyczyna ?

Bo duza czesc z nich w trakcie rozwiazywania niezwykle skomplikowanego problemu technicznego (NSPT) znajduje absolutnie nieskomplikowana pierdole (ANP) ktora wczesniej przeoczyli.

KJ badacz zachowan usenetu

Data: 2009-12-02 20:49:23
Autor: newrom
Sprzedam Deauville '98
On Wed, 02 Dec 2009 17:04:41 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Wiesz dlaczego tak duzo osob przychodzi tu z problemem a potem nie napisza co bylo przyczyna ?

Bo glupio sie przyznac ze do gaznika wpadl kiep z carmena ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-12-02 20:53:21
Autor: Tytus
Sprzedam Deauville '98
Siemka
***newrom
Bo glupio sie przyznac ze do gaznika wpadl kiep z carmena ;)

Jeszcze robiom te fajki??? super, byly lepsze od Astorii i DS-ów :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-02 23:25:49
Autor: newrom
Sprzedam Deauville '98
On Wed, 2 Dec 2009 20:53:21 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka

szczaua

Jeszcze robiom te fajki??? super, byly lepsze od Astorii i DS-ów :)

Chyba nie. Tym bardziej glupio bo wyjdze ze czlowiek ma zachomikowane
fajki od 10 lat ;)

pozdr
newrom co pali juz tylko gupa.

Data: 2009-12-03 08:29:44
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
wrote:

Wiesz dlaczego tak duzo osob przychodzi tu z problemem a potem nie
napisza co bylo przyczyna ?

Bo glupio sie przyznac ze do gaznika wpadl kiep z carmena ;)

Sam jesteś Carmen. Electra.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-03 08:50:50
Autor: Glub
Sprzedam Deauville '98

wrote:

Wiesz dlaczego tak duzo osob przychodzi tu z problemem a potem nie
napisza co bylo przyczyna ?

Bo glupio sie przyznac ze do gaznika wpadl kiep z carmena ;)

Sam jesteś Carmen. Electra.

Electra Carmen Glide :D
--
Glub

Data: 2009-12-03 08:31:15
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Deauville '98
KJ Siła Słów wrote:
[...]

Obiecuję poinformować was o ANP jeśli nie sprzedam, a ANP znajdzie jakiś dociekliwy serwis, któremu się chce (DSKSC).

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-02 21:44:00
Autor: Piotr May
Sprzedam Deauville '98
Magic wrote:
Marcin Gardeła pisze:
http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_deauville_1998_r.html

 > NT650V Deauville '98 - idź fpizdu

Ładnieś ją zareklamował.

w skrócie: "Nie kupujcie jej kurwa bo to gówno !"

--
piomay
o kurwa.. PRM czytam ?

Sprzedam Deauville '98