Sprzedam Dual Injector do Scottoilera

Data: 2011-06-29 11:24:32
Autor: Marcin Gardeła
Sprzedam Dual Injector do Scottoilera
Yo
Zaszalałem i bez sprawdzania strzeliłem sobie Scottoilera z Dual Injectorem. Oczywiście okazało się, że nijak nie idzie tego wsadzić w VFR z jej wykręconym wahaczem bez jakichś cudacznych kombinacji a mi się kombinować po prostu nie chce.
W związku z tym mam do sprzedania dwudniowy zestaw Dual Injector, który nie był nigdy używany. Cena nowego 108 zł, powiedzmy, że oddam za 75, w tym przesyłka.
Jak znajdÄ™ czas wystawiÄ™ na Allegro.

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-06-29 12:23:19
Autor: gildor
Sprzedam Dual Injector do Scottoilera
W dniu 29.06.2011 11:24, Marcin Gardeła pisze:
który nie był nigdy używany.

hmm... podwójne przeczenie oznacza true

- gildor

Data: 2011-06-29 12:44:32
Autor: Marcin Gardeła
W dniu 2011-06-29 12:23, gildor pisze:
W dniu 29.06.2011 11:24, Marcin Gardeła pisze:
który nie był nigdy używany.
hmm... podwójne przeczenie oznacza true

tak

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-06-29 12:47:52
Autor: gildor
W dniu 29.06.2011 12:44, Marcin Gardeła pisze:
W dniu 2011-06-29 12:23, gildor pisze:
W dniu 29.06.2011 11:24, Marcin Gardeła pisze:
który nie był nigdy używany.
hmm... podwójne przeczenie oznacza true

tak

czyli używany

- gildor

Data: 2011-06-29 12:54:46
Autor: Marcin Gardeła
W dniu 2011-06-29 12:47, gildor pisze:
[...]

PrzejdĽ się sprawdzić, czy nie ma cię w drugim pokoju.

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-06-29 13:37:13
Autor: Marcin N
Sprzedam Dual Injector do Scottoilera
Użytkownik "gildor"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iueuen$clv$1@news.onet.pl...

W dniu 29.06.2011 11:24, Marcin Gardeła pisze:
który nie był nigdy używany.

hmm... podwójne przeczenie oznacza true

============

Nie w języku polskim.

Data: 2011-06-29 12:44:12
Autor: Marcin Gardeła
W dniu 2011-06-29 11:24, Marcin Gardeła pisze:
[...]
W zwiÄ…zku z tym mam do sprzedania dwudniowy zestaw Dual Injector, ktĂłry
nie był nigdy używany. Cena nowego 108 zł, powiedzmy, że oddam za 75, w
tym przesyłka.
Jak znajdÄ™ czas wystawiÄ™ na Allegro.

sprzedane

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-06-29 12:54:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sprzedam Dual Injector do Scottoilera
Marcin Gardeła napisał(a):

sprzedane

To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-29 14:57:25
Autor: kristos
Sprzedam Dual Injector do Scottoilera

> To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.

chyba: sprzedaj pasywa i kup aktywa ?

--
kristos
885 & 998

Data: 2011-06-29 19:19:14
Autor: Hinek
Sprzedam Dual Injector do Scottoilera

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał

To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.

to razem bedzie zero,  szkoda fatygi.

--
Hinek

Data: 2011-06-29 21:35:59
Autor: Marcin Gardeła
W dniu 2011-06-29 19:19, Hinek pisze:
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał
To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.
to razem bedzie zero, szkoda fatygi.

Fotygi.

--
diobeu