Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4

Data: 2017-04-12 19:27:03
Autor: Cavallino
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
1 właściciel, z polskiego salonu, rocznik 2013, przebieg 62 tys
Full wersja Prestige, 1.5 dCi 110 KM, napęd 4x4, bezwypadkowy, na przedłużonej gwarancji.

Szczegóły dla zainteresowanych na priv (trzeba wyciąć z adresu  BEZ-SPAMU).

Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

Data: 2017-04-12 20:36:24
Autor: adam
W dniu 2017-04-12 o 19:27, Cavallino pisze:
[...]

Długo już wystawiasz? 6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez chyba 3 miesiące. Nikt nawet nie dzwonił... Potem za Twoja namowa kupiłem KIA:)

pzdr
Adam

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-04-12 21:36:02
Autor: Cavallino
W dniu 12-04-2017 o 20:36, adam pisze:
[...]

Długo już wystawiasz?

Na gumtree jest miesiąc, na otomoto tydzień niecały.

  6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez
chyba 3 miesiące. Nikt nawet nie dzwonił... Potem za Twoja namowa
kupiłem KIA:)

Mam nadzieję że nie żałujesz.
Ja po 3,5 roku też wróciłem do tej marki.

Data: 2017-04-13 00:44:07
Autor: adam
[...]

Nie żałuję, dlatego w tym drugim poście pytałem czy kupujesz sportage.
Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta oryginalna.
pzdr
Adam

-- -

Data: 2017-04-13 17:45:35
Autor: Mateusz Bogusz
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta
oryginalna.

Ale jak sprzedajesz to się nie chwal, że tak mało wymienione ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-04-13 18:16:01
Autor: adam
W dniu 2017-04-13 o 17:45, Mateusz Bogusz pisze:
Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta
oryginalna.

Ale jak sprzedajesz to się nie chwal, że tak mało wymienione ;-)

Nie sprzedaję, ale serwis jest w ASO, gdyby było coś do wymiany to bym wymienił, po prostu trwałe auto.
pzdr
Adam

-- -

Data: 2017-04-13 18:45:51
Autor: Budzik
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Użytkownik adam adabi@poczta.onet.pl ...

[...]

Nowe auto po 140kkm to własciwie tak powinno mieć przy normalnym uzytkowaniu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2017-04-19 19:35:53
Autor: Cavallino
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Nieaktualne, chętny wpłacił zaliczkę.

Data: 2017-04-12 20:38:05
Autor: LordBluzg(R)
[...]

Każdemu kto składa taką informację o sprzedaży, życzę żeby NIGDY nie sprzedał, skoro zataja rzecz najważniejszą czyli CENĘ. Z parseka widać że sprzedawca manipuluje i chce być lepszy od nabywcy, żeby przyszły nabywca napisał, zadzwonił, poniósł koszty i zmarnował czas, żeby dowiedzieć się na końcu że się nie opłaca. To samo w stosunku do naklejek na szybie. Oddaj dealerowi, on już cenę zna :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-04-13 18:29:49
Autor: Cavallino
W dniu 13-04-2017 o 08:37, m4rkiz pisze:
On 2017-04-12 20:38, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Nie bzdurzcie - pisałem że samochód jest wystawiony na otomoto, kto chce to znajdzie.
Dusterów z Poznania jest pewnie łącznie szt 1, wersji Prestige z tego roku może ze 2 w całym kraju.

Jak jest naprawdę zainteresowany, to raz że pewnie orientuje się ile coś takiego kosztuje, dwa, że zadzwoni.
Z kolei jak komuś dwóch kliknięć nie opłaca się wykonać, to z miejsca widać jak bardzo jest zainteresowany zakupem....

Oczywiście, gdy ktoś sobie chce tylko pomarudzić, jak poprzednimi razy za które trafił do kf, to zawsze sobie powód znajdzie.

Ale żeby nie było, że cokolwiek ukrywam - to cena z początkowych 49 900 zjechała na 44 900, bo czas leci.

Data: 2017-04-13 18:54:38
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-04-13 o 18:29, Cavallino pisze:

Ale żeby nie było, że cokolwiek ukrywam - to cena z początkowych 49 900
zjechała na 44 900, bo czas leci.

Daj znać jak zejdziesz do trzydziestu kilku.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-13 19:54:28
Autor: Shrek
W dniu 13.04.2017 o 18:29, Cavallino pisze:

[...]

Ale co - sprawia ci przyjemność odpieranie telefonów od kogoś kto chce kupić za 3/4 trgo za ile chcesz sprzedać?

[...]

I nie prościej było od razu napisać i jeszcze linka do ogłoszenia podać? Mniej ludzi by ci dzwoniło bez sensu.

Shrek

Data: 2017-04-13 19:19:27
Autor: Maurycy Poszepszyński
W dniu 2017-04-12 o 20:38, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Widać, że ta fatalna historia z e30 wiele cię nauczyła. :-P
Ale rację masz.

Data: 2017-04-13 20:30:11
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-04-13 o 19:19, Maurycy Poszepszyński pisze:

Widać, że ta fatalna historia z e30 wiele cię nauczyła. :-P

Piedrolisz psie :)...wyjaśnie jednak, bo widzę zw Wałbrzyskie masz myślenie.
E30 kupiłem od sąsiada, bo była dopieszczona wizualnie i umówiłem się na 2 raty po 5tys. 2 tygodnie po zakupie, "wytknął gire" i sąsiad nie dostał następnych 5 tysi a 3. Za 2 tysie kupiłem silnik ze znacznie mniejszym przebiegiem i w lepszym stanie z osprzetem. Stary sprzedałem na części za 500zł i jeszcze osprzęt został.

Następnego roku miałem stłuczkę, gdzie ubezpieczalnia wypłaciła mi 8tys ale nie naprawiałem i sprzedałem truchło za 3tys.

Ale rację masz.
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-04-13 21:25:55
Autor: Maurycy Poszepszyński
W dniu 2017-04-13 o 20:30, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Zieeew... Nie zapominaj, że to psm i normalni użytkownicy, a nie zsyp w blokowisku i zakapturzeni słuchacze w dresach.

Data: 2017-04-13 23:01:39
Autor: LordBluzg(R)
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
"Maurycy Poszepszyński" wydumał(a) w wiadomości ID
Nie zapominaj, że to psm

psm to ma tfoja stara. To jest pms :)

i normalni użytkownicy, a nie zsyp w blokowisku i zakapturzeni słuchacze w dresach.

Noto musisz wypierdalać :]
--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-04-14 12:49:09
Autor: Maurycy Poszepszyński
W dniu 2017-04-13 o 23:01, LordBluzg(R) pisze:
"Maurycy Poszepszyński" wydumał(a) w wiadomości ID
Nie zapominaj, że to psm

psm to ma tfoja stara. To jest pms :)

Jak zwykle pan Jankowski ze Swarzędza reaguje i odpowiada w typowo chamskiej i prostackiej formie.

i normalni użytkownicy, a nie zsyp w
blokowisku i zakapturzeni słuchacze w dresach.

Noto musisz wypierdalać :]

Przeciwnie, to pan powinien się oddalić.
Do zsypu! I w podskokach!
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-04-12 20:41:04
Autor: Shrek
W dniu 12.04.2017 o 19:27, Cavallino pisze:

Szczegóły dla zainteresowanych na priv (trzeba wyciąć z adresu  BEZ-SPAMU).

Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

Jakbym chciał sprzedać i wiedział za ile chcę sprzedać, to bym to info podał... Zwłaszcza jakbym szanaował potencjalnego klienta (a tak by było, gdybym zamieszczał to na tej grupie).

Shrek

Data: 2017-04-13 08:39:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-04-12 o 20:41, Shrek pisze:
[...]

Widocznie cenę podają tylko kapelusze, a nie miszczowie szos ;)
Ciekawe ile razy bity, skoro po koniu sprzedawany.

--
Liwiusz

Data: 2017-04-13 08:00:50
Autor: Budzik
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Jak ci się to autko sprawowało?
Piszesz, ze naprawiałes zawieszenie? Co trzeba robić w zawieszeniu w nowym aucie z przebiegiem 60k?
Jakie spalanie, dynamika?
No i czemu sprzedajesz? :) --
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2017-04-14 07:10:28
Autor: Zenek Kapelinder
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Sprzedaj dealerowi. Po Twoich opowiesciach jaki to Saszka wirazka jestes nikt z grupy raczej nie kupi. Daj tutaj cene dealera. Pewno daje z 30 tysiecy i za tyle moze ktos tutaj kupi.

Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4