Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4

Data: 2017-04-12 20:36:24
Autor: adam
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
W dniu 2017-04-12 o 19:27, Cavallino pisze:
1 właściciel, z polskiego salonu, rocznik 2013, przebieg 62 tys
Full wersja Prestige, 1.5 dCi 110 KM, napęd 4x4, bezwypadkowy, na
przedłużonej gwarancji.

Szczegóły dla zainteresowanych na priv (trzeba wyciąć z adresu  BEZ-SPAMU).

Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

Długo już wystawiasz? 6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez chyba 3 miesiące. Nikt nawet nie dzwonił... Potem za Twoja namowa kupiłem KIA:)

pzdr
Adam

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-04-12 21:36:02
Autor: Cavallino
W dniu 12-04-2017 o 20:36, adam pisze:
[...]

Na gumtree jest miesiąc, na otomoto tydzień niecały.

  6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez
chyba 3 miesiące. Nikt nawet nie dzwonił... Potem za Twoja namowa
kupiłem KIA:)

Mam nadzieję że nie żałujesz.
Ja po 3,5 roku też wróciłem do tej marki.

Data: 2017-04-13 00:44:07
Autor: adam
[...]

Nie żałuję, dlatego w tym drugim poście pytałem czy kupujesz sportage.
Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta oryginalna.
pzdr
Adam

-- -

Data: 2017-04-13 17:45:35
Autor: Mateusz Bogusz
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta
oryginalna.

Ale jak sprzedajesz to się nie chwal, że tak mało wymienione ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-04-13 18:16:01
Autor: adam
W dniu 2017-04-13 o 17:45, Mateusz Bogusz pisze:
Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta
oryginalna.

Ale jak sprzedajesz to się nie chwal, że tak mało wymienione ;-)

Nie sprzedaję, ale serwis jest w ASO, gdyby było coś do wymiany to bym wymienił, po prostu trwałe auto.
pzdr
Adam

-- -

Data: 2017-04-13 18:45:51
Autor: Budzik
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Użytkownik adam adabi@poczta.onet.pl ...

[...]

Nowe auto po 140kkm to własciwie tak powinno mieć przy normalnym uzytkowaniu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2017-04-19 19:35:53
Autor: Cavallino
Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
Nieaktualne, chętny wpłacił zaliczkę.