[Spam] Sprzedam FJR1300 ABS 2008 rok

Data: 2011-10-23 10:33:11
Autor: Qlfon
[Spam] Sprzedam FJR1300 ABS 2008 rok
Marider, tylko sprzedaż czy zamiana z moją dopłątą wchodzi w grę?
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-10-23 13:32:53
Autor: marider
W dniu 2011-10-23 10:33, Qlfon pisze:
Marider, tylko sprzedaż czy zamiana z moją dopłątą wchodzi w grę?

Dzwon i sie dogaduj, moto naprawde jest zadbane.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-24 23:39:24
Autor: Tomek Wozniakowski
[Spam] Sprzedam FJR1300 ABS 2008 rok
   Czesc :)

W dniu 2011-10-23 10:33, Qlfon pisze:
Marider, tylko sprzedaż czy zamiana z moją dopłątą wchodzi w grę?

Nie, zeby FuJaRa byla zlym moto, ale to tramwaj jest :( Nie szkoda by Ci bylo STringow?

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

[Spam] Sprzedam FJR1300 ABS 2008 rok