[Spam] Sprzedam FZ1 Fazer.

Data: 2011-01-03 23:58:21
Autor: Koczis
[Spam] Sprzedam FZ1 Fazer.
Witam.

Gdyby Ktos chcial kupic pewny motocykl to zapraszam.
Wszystkie informacje w linku:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1397652499

Pozdrawiam
Koczis
FZ1 Fazer-sprzedam

Data: 2011-01-04 13:41:22
Autor: Acro Studio
Sprzedam FZ1 Fazer.
On 3 Sty, 23:58, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Toś się najeździł... Co teraz?

Data: 2011-01-05 20:00:21
Autor: Koczis
Sprzedam FZ1 Fazer.
Toś się najeździł... Co teraz?

Cos taniego, bo juz raczej zostana sporadyczne wyjazdy w sezonie 2011, wiec
szkoda, aby tyle "kasy" stalo w garazu, wystarczy cos do 13-14tys :) np. R1 2003.

Koczis
FZ1 Fazer --

Data: 2011-01-05 19:03:34
Autor: AlF
Sprzedam FZ1 Fazer.
On 01/05/2011 12:00 PM, Koczis wrote:
Toś się najeździł... Co teraz?

Cos taniego, bo juz raczej zostana sporadyczne wyjazdy w sezonie 2011, wiec
szkoda, aby tyle "kasy" stalo w garazu, wystarczy cos do 13-14tys :) np. R1 2003.

co to znaczy sporadyczne wyjazdy, czyzbys zdecydowal sie nie jezdzic?

Data: 2011-01-06 11:58:25
Autor: Monster
Sprzedam FZ1 Fazer.
W dniu 2011-01-06 03:03, AlF pisze:
[...]

to najczęściej oznacza potomka:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-01-06 23:02:48
Autor: Koczis
Sprzedam FZ1 Fazer.
Tomek napisal:
to najczęściej oznacza potomka:-)

No nie do konca, ale tez jest w planach na 2011 :)
Glownie to chodzi o to, ze po jesiennym wypadku na moto jakos nie mam spokoju
podczas jazdy na moto i raczej bede robil sporadyczne wypady, czyli rocznie
pewnie wszystkiego bedzie ok. 2tys km, wiec szkoda mi trzymania FZ1, bo to tylko
strata kasy, przy takich przebiegach. Dodatkowo po R1 nie moge sie przestawic do
innej pozycji na moto. Moc OK, ale choc to zabrzmi dziwnie, na R1 bylo mi
wygodniej, zarowno plecy, jak ich zakonczenie mniej mnie bolaly po 200km wypadzie.

Pozdrawiam
Koczis
FZ1

--