[spam] Sprzedam FZS 600 Fazer '02

Data: 2010-12-22 19:48:42
Autor: marcin
[spam] Sprzedam FZS 600 Fazer '02
Witam,

Przeglądam grupę i widzę, że raz na jakiś czas można i nie bijecie, więc odważę się wrzucić ogłoszenie:

http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-fazer-stan-igla-unikat-i1376579358.html

Motocykl stan doskonały - można śmialo jechać po niego z drugiego końca Polski, nie boję się, że dostanę w ryja po oględzinach ;) Co do ceny - ja za niego też zapłaciłem więcej niż średnia z allegro, bo warto było...
Sprzedaję, bo mi się upodobania wyklarowały i chcę coś innego, ale jak nie pójdzie to płakał nie będę :)
Zdjęcia lepsze będą na dniach, coś się nie moge zabrać za odśnieżenie przed garażem...
Pozdrawiam serdecznie!
Marcin

Data: 2010-12-23 09:09:37
Autor: tomekw
Użytkownik "marcin" <marcin@niema.pl> napisał w wiadomości news:4d12480a$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A dlaczego 2002 jak to model 98-01?
Malowanie z 2001.

tomek

Data: 2010-12-23 11:20:36
Autor: marcin
Użytkownik "tomekw" <@poczta.tio.pl> napisał w wiadomości news:4d1303c0$0$2431$65785112news.neostrada.pl...
A dlaczego 2002 jak to model 98-01?
Malowanie z 2001.

Papiery i VIN mówią, ze to 2002 - zmiana modelu była jakoś w połowie roku chyba i już wtedy dostał "lisie oczy". Też miałem podobne pytania jak go kupowałem i wnikliwie to sprawdziłem - to ewidentnie 2002.
Pozdrawiam!
Marcin

[spam] Sprzedam FZS 600 Fazer '02