[allegro] Sprzedam GT5 signature Edition PL (na części)

Data: 2010-12-06 08:53:47
Autor: Katanka
[allegro] Sprzedam GT5 signature Edition PL (na części)
Licytacja od złotówki. Bez ceny minimalnej. Za ile się wylicytuje, za tyle sprzedam.

Album Foto z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-album-foto-i1355444801.html

APEX specjalny Magazyn z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-apex-specjalny-magazyn-gt-i1355445322.html

Breloczek oraz PenDrive 4GB z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-breloczek-pendrive-4gb-i1355445575.html

Portfel z logo GT z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-portfel-z-logiem-gt-i1355446500.html

Kupon konkursowy (zdrapka) na Mercedesa SLS z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-kupon-konkursowy-mercedes-sls-i1355447018.html

Model 1:43 Mercedes SLS z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-model-mercedes-sls-1-43-i1355447695.html

Gra GT5 PL + skrzynka z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gran-turismo-5-skrzynka-signature-edition-i1355448117.html

Ramki na tablice rejestracyjne z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gt5-gran-turismo-5-ramki-na-tablice-gt5-i-ps3-i1355448407.html

Zdrapka na PSN na 6 limitowanych aut Stealth z Gran Turismo 5 Signature Edition PL
http://allegro.pl/gran-turismo-5-signature-zdrapka-na-6-aut-stealth-i1355449146.html

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-12-06 12:41:14
Autor: Michał Gancarski
On Mon, 6 Dec 2010 08:53:47 +0100, Katanka wrote:

[...]

Kiepska gra, co? :-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-12-06 13:44:45
Autor: Katanka
[allegro] Sprzedam GT5 signature Edition PL (na części)
Michał Gancarski wrote:

Kiepska gra, co? :-)

Gra zajebista, ale kupiłem 2 sztuki limitek :) Jedna na handel.

Data: 2010-12-06 08:28:20
Autor: marklar
On 6 Gru, 12:44, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Micha Gancarski wrote:
> Kiepska gra, co? :-)

Gra zajebista, ale kupi em 2 sztuki limitek :) Jedna na handel.

"Stand pod kierownice" tez kupiles na handel? :)

Data: 2010-12-06 17:31:46
Autor: Katanka
Sprzedam GT5 signature Edition PL (na czesci)
Micha Gancarski wrote:
Kiepska gra, co? :-)

Gra zajebista, ale kupi em 2 sztuki limitek :) Jedna na handel.

"Stand pod kierownice" tez kupiles na handel? :)

Nie, standu mi niestety zona nie pozwala trzymac w salonie, a nie chce mi sie go ciagle taszczyc ze spizarki (ma 40kg prawie i jest wielki). Gram w GT5 na padzie obecnie. Leniwy sie stalem :)

Data: 2010-12-06 09:29:00
Autor: marklar
On 6 Gru, 16:31, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
marklar wrote:

> [...]

ciagle taszczyc ze spizarki (ma 40kg prawie i jest wielki). Gram w GT5 na padzie

sprobuj z czyms takim :)
http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?t=914885

Data: 2011-01-11 16:53:53
Autor: kamil
Micha Gancarski wrote:
[...]

Eh, dorosly facet.. Ze mama kiedys nie pozwalala rozumiem, ale gdyby mi wlasna kobieta zabronila cos trzymac we wlasnym salonie, szybko szukalaby nowego domu.

Kamil

Data: 2011-01-12 08:37:05
Autor: Michał Gancarski

Micha Gancarski wrote:
[...]

To chyba zależy od tego do kogo należy dom :)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-12 12:13:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-01-11 17:53,  *kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Jak się w końcu ożenisz to inaczej będziesz śpiewał ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-01-12 12:46:40
Autor: kamil
On 12/01/2011 11:13, Mirek Ptak wrote:
[...]

To wlasnie jeden z powodow, dla ktorych dziecko rosnie, a szopki slubnej i tak nie planujemy. Zeby nie zamienic sie w narzekajacych na zone i meza pierdolow. ;)

Kamil

[allegro] Sprzedam GT5 signature Edition PL (na części)