[SPAM] Sprzedam: Gary Fisher dla dziecka

Data: 2011-06-06 23:18:20
Autor: Tomasso
[SPAM] Sprzedam: Gary Fisher dla dziecka
Do sprzedania mam Gary'ego Fishera Tyro, w przyzwoitym stanie, na pare lat jazdy.

Maszyna nie jest zbyt wyeksploatowana - mimo wieku więcej stała, niż jeździła.
Nawet ubrudzić się dobrze nie zdążyła. Niestety nie ustrzegła się obicia lakieru
na ramie i dziury w siodle. Wszysto widać na zdjęciach.

To co w pakiecie, czyli części:
- rama stalowa Gary Fisher
- widelec sztywny Gary Fisher
- korba SR Suntour
- manetki Sram Gripshift
- przerzutki: przód Shimano Altus, tył Shimano SIS
- obręcze aluminiowe Matrix
- opony Bontager Revolt
- siodełko Gary Fisher
- sztyca siodełka aluminiowa (z mikroregulacją) - klamki i szczęki podobno Tektro - metalowe

http://img824.imageshack.us/img824/3060/snc01056.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/9794/snc01060i.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/306/snc01063.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/7445/snc01062.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/6103/snc01064.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/7597/snc01066.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/9586/snc01065.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/8702/snc01068.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/2154/snc01069.jpg http://img856.imageshack.us/img856/6726/snc01067.jpg

W zestawie lampki przednia i tylnia, dzwonek oraz licznik (jeśli uda mi się go
znaleźć).

Cena - 350 złotych (do pewnej negocjacji)

Tomasso z domu

--

[SPAM] Sprzedam: Gary Fisher dla dziecka