[SPAM] Sprzedam Honda XR600R

Data: 2011-05-17 17:20:24
Autor: zefir
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
Szczauka.
Opis w aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1620338912

Sprzęt pewny, znany wśród endurowców z prm-południe (w zasadzie to jednego endurowca) i wśród kilku Krakusów :).

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-05-17 20:20:05
Autor: Roman Niewiarowski
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
W dniu 2011-05-17 17:20, zefir pisze:
Szczauka.
Opis w aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1620338912

Kisia juz wie co kupujesz ? :-D

pozdr
newrom

Data: 2011-05-17 22:15:11
Autor: zefir
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
W dniu 17.05.2011 20:20, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2011-05-17 17:20, zefir pisze:
Szczauka.
Opis w aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1620338912

Kisia juz wie co kupujesz ? :-D

Cicho gupku, nie tak głośno. Jak nakazuje święta tradycja, mam zamiar ją powiadomić już po fakcie podmianki, oczywiście bez dopłaty ta podmianka :).

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-05-17 23:25:08
Autor: J_K_K
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
Użytkownik "zefir" <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> napisał w wiadomości news:iqul0f$o0p$1news.onet.pl...
oczywiście bez dopłaty ta podmianka :).

Hłehłehłee ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-18 08:08:55
Autor: Roman Niewiarowski
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
W dniu 2011-05-17 22:15, zefir pisze:

Cicho gupku, nie tak głośno. Jak nakazuje święta tradycja, mam zamiar ją
powiadomić już po fakcie podmianki, oczywiście bez dopłaty ta podmianka :).

Widze tu zrodlo dodatkowego (nielegalnego) dochodu!
No to ile jest dla Ciebie warte spokojne zycie rodzinne, he ? ;)

pozdr
SzAntARZysta (sorry, ale tylko takie czcionki udalo mi sie wyciac z gazety)

Data: 2011-05-18 08:23:24
Autor: Carramba
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
[...]

Widac tu odwieczny problem, jak zareaguje Ona? czy bedzie awantura?
Widzialem juz z tysiac spsobow omijania tego problemu, kazdy orze jak moze.
Pozdro

Data: 2011-05-18 10:18:30
Autor: moonraker
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
W dniu 2011-05-18 08:23, Carramba pisze:
Cicho gupku, nie tak g�o�no. Jak nakazuje �wi�ta tradycja, mam zamiar j�
powiadomi� ju� po fakcie podmianki, oczywi�cie bez dop�aty ta podmianka
:).

[...]

Jak ja zmieniłem moto z Hondy na Suzuki to powiedziałem że przemalowałem na żółto i w tej wersji wytrwałem ze 3 miesiące a potem to już się wydało to awantura jak zwykle...

moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

Data: 2011-05-18 11:12:02
Autor: de Fresz
[SPAM] Sprzedam Honda XR600R
On 2011-05-17 17:20:24 +0200, zefir <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> said:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1620338912

Nigdy nie zrozumiem "kolekcjonerskiego" pułapu cen Hond XR. To musi być miłość, a ta jak wiadomo jest ślepa, bo rozumu w tym za grosz.

de Fresz

[SPAM] Sprzedam Honda XR600R