[spam] Sprzedam Honde MTX 125 R

Data: 2010-05-26 02:53:37
Autor: Bartosz Jarosiewicz
[spam] Sprzedam Honde MTX 125 R
Rocznik 1990, przebieg z licznika 23100km, ale po remoncie niecaly
sezon - mniej niz 1tys km.

Cena 2500zł do lekkiej rozsądnej negocjacji. do obejrzenia - Warszawa
Radość

Motocykl gotowy do jazdy, bez wkładu finansowego.
Przede wszystkim - nie jestem handlarzem. motocykl posiadam prawie 3
lata. robiłem go dla siebie.

Silnik w stanie idealnym, pali od kopa, fajnie się wkręca.  Opony
kostki i zestaw napędowy w dobrym stanie.

W zeszłym roku w kwietniu zrobiłem remont silnika: wymieniony tłok,
tulejowanie cylindra, regeneracja wału. Oczywiście łożyska i
uszczelki. Do tego wymienione uszczelniacze i olej w lagach z przodu.
Po remoncie przejechane ok 800km.

W tym roku na wiosne wymieniłem pękniętą owiewke i akumulator na nowy.

Jeździłem po szutrach i polnych drogach. Motor nie był skakany ani
jeżdżony po torze. Sprzedaje bo chce kupić motocykl na szosę.
Jest to bardzo fajne używane enduro, do jazdy!! a nie romontu. nie
odpicowałem go, nie pisze też bredni że motocyklem jakiś dziadek
jeździł do kościoła.

Mail: bjaroszz@o2.pl, tel 603 193 684, Masz pytania - pisz lub dzwon
chętnie udzielę dodatkowych informacji. Zdjęcia na maila!

[spam] Sprzedam Honde MTX 125 R