Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - idealny stan,Marzocchi MZ Comp używka, korba dartmoore, hamulec hayes mag

Data: 2011-06-01 14:20:13
Autor: Tomek Kaluzny
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - idealny stan,Marzocchi MZ Comp używka, korba dartmoore, hamulec hayes mag
Jak w temacie, do opchnięcia mam wymienione rzeczy, szczególnie
zwracam uwagę na ramę koshmara, która jest unikatem na skalę Polski, a
ramka jest zaje...fajna. Do tego mam amorek MZ Compa, jedna goleń
pluje smarem, ale daje radę, korba bardzo dobry stan, hamulec
wypadałoby ogarnąć, pęknięte mocowanie do kierownicy (wzmocnione
blaszką - spełnia funkcję)

Odbiór bemowo/wawa lub wystawię aukcje + wysyłka.
Kontakt: gg 4543753 / kaluzny91@Gmail.com

Data: 2011-06-02 00:49:14
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Tomek Kaluzny" <kaluzny91@gmail.com> napisał w wiadomości news:014f3fd6-1f55-472d-875b-6e5d8e051702r20g2000yqd.googlegroups.com...
Jak w temacie, do opchnięcia mam wymienione rzeczy, szczególnie
zwracam uwagę na ramę koshmara, która jest unikatem na skalę Polski, a
ramka jest zaje...fajna.
-- -- -

BUHAHAHAHHAHAHAHA! Unikalna?! ROTFL! Naprawdę litości! Są jeszcze w PL ludzie, którzy wiedzą skąd się wzięły te ramy, skąd pochodzi ich geometria i kto za tym stał ze wszystkimi tego konsekwencjami. Od MZ compa wolałbym DURO a znając historię (burzliwą) tych ram to osobiście potraktowałbym to wyłącznie jako ciekawostkę z historii polskiego nurtu DJ/Street niż coś nad co warto rozważyć jako zakup.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-01 16:09:50
Autor: Tomek Kaluzny
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - idealny stan,Marzocchi MZ Comp używka, korba dartmoore, hamulec hayes mag

BUHAHAHAHHAHAHAHA! Unikalna?! ROTFL! Naprawd lito ci! S jeszcze w PL
ludzie, kt rzy wiedz sk d si wzi y te ramy, sk d pochodzi ich geometria i
kto za tym sta ze wszystkimi tego konsekwencjami. Od MZ compa wola bym DURO
a znaj c histori (burzliw ) tych ram to osobi cie potraktowa bym to
wy cznie jako ciekawostk z historii polskiego nurtu DJ/Street ni co nad
co warto rozwa y jako zakup.

--
pozdrawiam kamilhttp://Endurorider.pl
25/05/2011 Mbike Avenger 3

Jeżeli masz na myśli ramy z Mielca "tanki", których projekty ukradli
od Koshala właśnie z koshmara to się zgodzę.
O samym koshmarze NIKT nie powie Ci złego słowa, więc nie wiem o czym
Ty w ogóle mówisz, popytaj opinie ludzi, którzy je mieli.
Skoro nie jest unikalna to pokaż mi, kto jeszcze ma na sprzedaż takową
ramę ?
Nie rozumiem zupełnie skąd ten atak na tę ramę... trollowanie ?

Data: 2011-06-02 08:47:07
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Tomek Kaluzny" <kaluzny91@gmail.com> napisał w wiadomości news:4aef120c-9694-43d9-ba7b-

[...]
===

Mam na mysli koshmary, które nie były żadnym unikatem ani rewelacją tylko zwykłą ramą robioną w Mielcu. Rzekomy projekt tej ramy to była geometria innego producenta + polskie materiały + robota w w/w mieście. Były tego ze dwie serie OIDP czyli sztuk kilkanaście, które zamawiał Marcel "żeby było taniej na firmę".

Tank, jak i każda inna rama z Mielca, którą można było kupić jako "firmowy" projekt miał przynajmniej jeden zasadzisty fuck-up, który miałem okazję wielokrotnie oglądać ponieważ mój znajomy ma/miał taką ramę.

Cała legenda koshmara to po części efekt tego, że zamawiającym te ramy był człowiek z ulicy a nie firma zatem gro ludzi patrzyło na to inaczej. Owszem ramy miały dobrą opinię ALE ILE TO BYŁO LAT TEMU!

A.D. 2011 rama na 100% będzie zajebana do samego końca a opis reszty "osprzętu" dopełnia obrazu. To, że nikt nie sprzedaje tych ram nie świadczy o ich unikalności tylko jest dowodem na bardzo małą produkcję oraz równie dobrze może być świadectwem tego, że większość z nich poległa. Mała seria nie jest równownoznaczna z terminem unikalność, który w tym przypadku przywodzi na myśl coś naprawdę wspaniałego kiedy to była _zwykła_ rama.

Mój post to nie jest żaden atak tylko głos osoby, która śledziła na bieżąco wszystko co było związane z tą ramą od chwili kiedy pojawiły się pierwsze głosy w sieci mówiące o tym, że Koshal będzie coś robić w tym kierunku.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-02 05:01:07
Autor: Tomek Kaluzny
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - idealny stan,Marzocchi MZ Comp używka, korba dartmoore, hamulec hayes mag

Mam na mysli koshmary, kt re nie by y adnym unikatem ani rewelacj tylko
zwyk ram robion w Mielcu. Rzekomy projekt tej ramy to by a geometria
innego producenta + polskie materia y + robota w w/w mie cie. By y tego ze
dwie serie OIDP czyli sztuk kilkana cie, kt re zamawia Marcel " eby by o
taniej na firm ".

Tank, jak i ka da inna rama z Mielca, kt r mo na by o kupi jako "firmowy"
projekt mia przynajmniej jeden zasadzisty fuck-up, kt ry mia em okazj
wielokrotnie ogl da poniewa m j znajomy ma/mia tak ram .

Ca a legenda koshmara to po cz ci efekt tego, e zamawiaj cym te ramy by
cz owiek z ulicy a nie firma zatem gro ludzi patrzy o na to inaczej. Owszem
ramy mia y dobr opini ALE ILE TO BY O LAT TEMU!

A.D. 2011 rama na 100% b dzie zajebana do samego ko ca a opis reszty
"osprz tu" dope nia obrazu. To, e nikt nie sprzedaje tych ram nie wiadczy
o ich unikalno ci tylko jest dowodem na bardzo ma produkcj oraz r wnie
dobrze mo e by wiadectwem tego, e wi kszo z nich poleg a. Ma a seria
nie jest r wnownoznaczna z terminem unikalno , kt ry w tym przypadku
przywodzi na my l co naprawd wspania ego kiedy to by a _zwyk a_ rama.

M j post to nie jest aden atak tylko g os osoby, kt ra ledzi a na bie co
wszystko co by o zwi zane z t ram od chwili kiedy pojawi y si pierwsze
g osy w sieci m wi ce o tym, e Koshal b dzie co robi w tym kierunku.

--
pozdrawiam kamilhttp://Endurorider.pl
25/05/2011 Mbike Avenger 3

Ramę sprzedaję, ponieważ roweru nie używam do skakania, więc wolę
kupić sobie lżejszą, kiedyś była moda u mnie w szkole "na skakanie" to
sobie taki kupiłem - ot cała tajemnica. Nie zmuszam do zakupu. Rama
nie była nigdy katowana, nie ma wgnieceń, rys, pęknięć itd.

Data: 2011-06-03 06:37:05
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Tomek Kaluzny" <kaluzny91@gmail.com> napisał w wiadomości news:03865168-5cde-48ff-bbd6-bc6b311723a4dr5g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

Zapomniałeś dododać, że jeżdzona przez dziewczynę tylko w niedzielę i na krótkich dystansach.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-03 11:11:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - [ot]
Tomek Kaluzny, Wed, 1 Jun 2011 16:09:50 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Skoro nie jest unikalna to pokaż mi, kto jeszcze ma na sprzedaż takową
ramę ?

Ale wiesz, że unikalność nie polega na mieniu na sprzedaż, tylko na samym
niemienu przez innych? --
Pozdrowienia,

Data: 2011-06-03 10:19:48
Autor: Ryszard Mikke
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - [ot]
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Tomek Kaluzny, Wed, 1 Jun 2011 16:09:50 -0700 (PDT), pl.rec.rowery: > Skoro nie jest unikalna to pokaż mi, kto jeszcze ma na sprzedaż takową
> ramę ?

Ale wiesz, że unikalność nie polega na mieniu na sprzedaż, tylko na samym
niemienu przez innych?

Au. Aua! Moje zeby!

"Maniu" i "niemaniu"!!!!

rmikke

Data: 2011-06-03 12:27:21
Autor: Tomasz Minkiewicz
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - [ot]

To można nawet bardziej zdrobnić.

„Hej! Lu! Maniusiu, tańczmy na dwa pas
Nasze tango andrusowskie,
Lu! Maniusiu, nie bądź na mnie zła,
Słuchaj, jak harmonia rzewnie gra!”

:)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-06-05 14:37:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - [ot]
Ryszard Mikke, Fri, 3 Jun 2011 10:19:48 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:

Oj tam, oj tam.

--
Pozdrowienia,

Sprzedam - Koshmar (rama z mielca) - idealny stan,Marzocchi MZ Comp używka, korba dartmoore, hamulec hayes mag