Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit

Data: 2010-11-02 22:57:31
Autor: jacekplacek
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Jak w tytule - sprzedam automat Mares Proton Ice + V32 + CWD kit. Czytałem nie dawno na tej grupie, jaki to zarabisty automat jest(a ludziska się tu znają na rzeczy, jak mało gdzie), więc jest szansa takowy nabyć. Lekka niebieska puszka doda wdzięku kazdej gębie - juz samo słowo "doda" nieźle się kojarzy prawda? Automat kupiłem jako nieświadomy nurek w 2007r we Włoszech, dołożyłem w autoryzowanym polskim serwisie CWD-kit i raz serwisowałem w SeaFish u Genka Buchczyka(2008r) Automat ma nie więcej jak setkę nurkowań, bo dość szybko przesiadłem się na Apeksa a to niebieskie cudo wylądowało w szafie. Trzeba go przeserwisować a nie mam zdrowia, pieniędzy ani choty w inwestowanie w takie cuś, więc sprzedaję. Dodatkowym atutem, jest nie uzywany wąż i port ciśnienia pośredniego, bo zaraz po kupnie założyłem pedalski 2 metrowy i nie pasował on do oryginalnego portu wg. pomysłu przodowników techniki automatowej. Cena 800zł za komplet, mój mail: jbab@tlen.pl Obie strony będą zsikane z radości - ja, że to gówno sprzedałem, nabywca, że tanio nabył taki szczyt i cudo techniki :)) Pozdrawiam. Jacek

Data: 2010-11-02 23:03:16
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Ooops, zapomniałem opisik techniczny i fotki:
http://www.divebooty.com/item/2497/mares-proton_ice_regulator.html http://tinyurl.com/266jatt
Automat nosi normalne ślady uzytkowania, lekko-punktowo wgięta siatka mesh grid`a - jak kto umie igłę nawlec, to sobie wyprostuje, jak nie powinni to darmo zrobić w ramach serwisu.

Data: 2010-11-03 07:55:50
Autor: Zakrzówek Kraken
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Cześć Jacek
Może sobie zachowaj, jak nabierzesz doświadczenia nurkowego będzie jak znalazł. :-)
MSC

Data: 2010-11-03 09:04:44
Autor: centaur000
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
A ile byś chciał za to cudo?>
Pozdrawiam Wojtek

Data: 2010-11-03 11:25:51
Autor: jacekplacek
centaur000@poczta.onet.pl napisał(a):
> A ile byś chciał za to cudo?> Pozdrawiam Wojtek

800zł

Data: 2010-11-03 11:35:17
Autor: jacekplacek
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Cześć Jacek
Może sobie zachowaj, jak nabierzesz doświadczenia nurkowego będzie jak znalazł. :-)
MSC
Dzięki za pomoc, Maćku :) Jak Maciek słusznie zauważył, jest to automat o szczególnych walorach, wyjątkowo doceniany nie tylko przez doświadczonych nurków, ale - jak widać - polecany przez jednego z najbardziej aktywnych i doświadczonych instruktorów w kraju. Myślę, że w tym świetle, będzie to znakomity wybór również dla nurka początkującego. Może jakaś szkoła/centrum nurkowe zechce go kupić. Nada się nie tylko do praktycznych szkoleń, ale również do "suchych" prezentacji.

Data: 2010-11-03 12:50:25
Autor: Zboj
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Jak zawsze dużo u Ciebie kompleksów i jedynie słuszna droga. Ponieważ po
części pijesz pośrednio do mojej opinii, to skomentuję tylko jedną kwestię.
Pływałem na pewnie przeszło 20 automatach. Używam na codzień kilku, które
się sprawdziły, bo tak się skompletowały, a nie widzę powodu do purytańskiej
i ograniczonej miłości do jednego i jedynie słusznego producenta.

Na rynku jest kilka dobrych rozwiązań. W zakresie rec - sprawdzi się ich z
powodzeniem pewnie kilkadziesiąt. A wątek, do którego referujesz, dot.
sprzętu rec. Proton spełnia wymagania takich nurkowań z dużym zapasem.

Ale do takiego wniosku można dojść, jak się pływa z różnym sprzętem i ma
otwarty umysł.  Ty jednak wyznajesz sekciarskie podejście do nurkowań. Stąd
zamiast po prostu zaoferować coś, co masz na sprzedaż - dorzucasz z pianą na
pysku wstawki kończące się stwierdzeniem, jak to teraz jesteś mądry i
doświadczony.

Ponieważ jednak zarzucasz ponownie swoim "doświadczeniem", to wyjdźmy z rec,
w którym dobrze ustawiony Proton (do własnej korekty 2 stopnia wystarczy
imbus, więc to żadna filozofia) sprawdza się świetnie (przyjmijmy to jako
mało istotny dogmat i nie dyskutujmy tak przyziemnego rec, bo by Ci to
uwłaczyło). Jako doświadczonego już nurka spytam Cię - jak głęboko
nurkowałeś z tymi swoimi apeksami, jak długo i w jakich warunkach? Oraz
analogicznie - z Protonem? Poza sekciarskim uniesieniem - możesz opisać
jakieś konkretne doświadczenia i porównania? Czysto organoleptycznie jak je
oceniasz?

By nie rozszerzać tematu na inne modele - nurkuję technicznie z Abbysami i
XTX'ami. Nie pytam więc w ciemno o automaty, których nie znam. Znam i
używam.

-- -
Zboj (Piotr Marciniak)
   zboj \at/ mnc.pl

Data: 2010-11-03 12:39:07
Autor: jacekplacek
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Za tytułowy zestaw automatu, jedyne 800 zł. Info na maila: jbab@tlen.pl
Zbójowi dziękuję za powtórzenie pozytywnej opinii o sprzedawanym przeze mnie sprzęcie. Jak wynika z kolejnej opinii, jest to znakomity wybór nie tylko dla początkującego nurka, ale sprawdza się doskonale również w nurkowaniach technicznych. Mi nie wypada pisać, jak trudne i niebezpieczne nurkowania na nim wykonałem, ale myślę, że opinia osoby tak doświadczonej, znanej i poważanej - jakim z pewnością jest nasz sektowy kolega "Zbój" - pomoże dokonać właściwego wyboru i kupienia ode mnie tego cuda. Oczywiście wymaga przeglądu i regulacji, ale jak poniżej widać, nawet dokładna(PO-serwisowa) regulacja do indywidualnych upodobań, jest banalnie prosta i wykonalna bez specjalistycznego sprzętu. Pozdrawiam. Jacek.

Data: 2010-11-03 17:51:07
Autor: Zboj
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że nie potrafisz opisać żadnego pakietu nurkowań porównawczych nawet na dwóch automatach, o których piszesz. Pośrednio - że nie znasz ich budowy, a przynajmniej budowy jednego z nich.

Co do zakupu od Ciebie - nie zaryzykowałbym nawet nówki. A tym bardziej znając sprzęt nie wiem, czy Twoje uprzedzenia wynikają z jego dewastacji, czy tylko uprzedzeń. Nie budzisz zaufania. A automat, to najważniejszy element wyposażenia pod wodą.

Nie życzę powodzenia w akwizycji.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-11-03 18:23:51
Autor: jacekplacek
[...]

A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. Gdzie ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez szacunku, Jacek.

Data: 2010-11-03 20:22:53
Autor: pawel pawel
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a): > Dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że nie potrafisz opisać > żadnego pakietu nurkowań porównawczych nawet na dwóch automatach, o których > piszesz. Pośrednio - że nie znasz ich budowy, a przynajmniej budowy jednego > z nich.
> A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. Gdzie ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez szacunku, Jacek.

No i zrobiło się miło...........

Data: 2010-11-03 20:42:27
Autor: jacekplacek
pawel pawel <papcio56@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
 > ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją > czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie > wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek.

A jak się miało zrobić, skoro jakiś lokalny, wsiowy filozof wpierdziela mi się w market ze swoimi zboczonymi pseudo teoriami? Jak gdzie, kiedy z kim, na jakich automatach i po co nurkuję, gówno wnosi w treść ogłoszenia i jest komuś potrzebne co najwyżej do jego sektowej masturbacji. A już pytanie "dlaczego sprzedaję", jest tak infantylne jak cała ta nieszczęsna zakompleksiona postać. Ale jak już musi być powód, to czy fakt, że wqrwia mnie jego pedaslki, durny, niedorobiony niebieski kolor jest wystarczającym powodem? Na głupie pytanie taka sama odpowiedź.

Data: 2010-11-05 16:58:21
Autor: Zboj
[...]

Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz?
A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku, w którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz udając kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Mimo wszystko żal mi Ciebie.

Data: 2010-11-05 19:50:16
Autor: jacekplacek
> [...]

udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.
...powiedziało gówno, czepiając się buta.

Data: 2010-11-05 21:46:05
Autor: Zboj
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Na żywo też jesteś taki gadatliwy mendo?

Data: 2010-11-06 12:00:17
Autor: jacekplacek
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):
Na żywo też jesteś taki gadatliwy mendo?
Z takimi pajacami jak ty? Żeby się pajacowatością zarazić? Niestety, tu, jak wpierniczasz się w mój market, ze swoja tępą chłopską filozofią nie umiałem się powstrzymać. Chwaliłeś tępaku ten automat - chwaliłeś. Powołałem się na twoja ksywkę, głupku? Nie powołałem. Filozofuj se z pszemolem, ode mnie spierdalaj, bo co byś nie napisał, mam cię za tępego chłopskiego filozofa, bez krzty pojęcia o czym gada. Idź, chłopie i kombinuj, jak tu nie mieć barotraumy na wydechu, czy z rękawicami do suchacza - na każdą tępotę znajdą się i słuchacze i klaskacze.

Data: 2010-11-06 16:22:23
Autor: Zboj
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Powtórzę cierpliwie, pewnie nie zrozumiesz, ale może Ci zaszkodzi próba pojęcia prostego pytania:

Na żywo też jesteś taki gadatliwy? Czy tylko zza monitora plujesz, bo na żywo odwagi nie staje gnojku?

Data: 2010-11-06 20:50:55
Autor: jacekiala
[...]

Gnojków, to sobie w rodzinie szukaj, pajacu. I mogę ci to w twarz powtórzyć. Przyczepiło się gówno do buta i strzepnąć się nie da...

Data: 2010-11-08 06:56:54
Autor: Zboj
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Masz jednak drewniany orzeszku problem z kojarzeniem przyczynowo skutkowym. Ale przy istocie drewnianej we łbie to nie dziwi. Kto najgłośniej krzyczy "łapać złodzieja"? Pojechałeś pośrednio po mnie i moim totemie, jak to ładnie wskazał 666, ale drzesz mordę w niebogłosy, bo but, do którego przywarłeś wulgarnie rzucając (cytat) "gównem", Cię nadepnął. Pisałem - trzeba było grzecznie wpisać "Market", powiesić swoje ogłoszonko bez odniesień i nie byłoby sprawy. A tak piszczysz kastracie cienkim altem.

Data: 2010-11-07 17:45:59
Autor: 666
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
"Podłoże tych walk nigdy nie będzie dobrze znane przyszłym historykom - chodzi nie o terytoria, urazy osobiste czy kopalnie złota, lecz o totem i wyryty na nim napis.
(...)
Każde plemię chciało udowodnić, że prymat należy się ich totemowi, ponieważ
jest on absolutnie najlepszy."

Data: 2010-11-03 22:33:19
Autor: 666
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Jak na używkę chcesz drogo.
Proton Ice to oczko niżej niż Proton Ice Extreme.
I zdaje się nie oferujesz oktopusa w komplecie.
Tu sprzęt (lepszy komplet) przechodzony:
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290487784299
Tu sprzęt nowy (lepszy zestaw):
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310258487635

-- -- -

Data: 2010-11-03 21:43:52
Autor: jacekplacek
 666 <666@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

No cóż... Nie każdy jest mistrzem kupowania używek, szczególnie na aukcjach zakończonych. Nie myślałeś o pracy zarobkowej, jako doradca biznesowy? W strefie zakończonych aukcji, sprzedanych akcji i dobitych interesów jest wyraźna luka. Znakomite miejsce dla tak inteligentnej osoby.

Data: 2010-11-03 22:18:24
Autor: Tomek Sienicki
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Wszystko co wyżej.

Jackuplacku Twój powrót do aktywnego uczestnictwa  w forach nurkowych jest wg mnie niezbyt udany..., i właściwie na tym chciałem zakończyć swój krótki przekaz, ponieważ lubię ważyć słowa. Jednak dodam: stary, całkowicie  Ci się w dyni pojebało...

tomek Sienicki --

Data: 2010-11-03 22:41:27
Autor: jacekplacek
Tomek Sienicki <t-sienicki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

 Nie ma żadnego "powrotu", więc to nie mnie się pojebało. Że mam za idiotów, ludzi wcinajacych się w cudze ogłoszenia, to moja sprawa i cicha opinia, ale jak wcinają się w moje, to raczę ich delikatnie instruować, że mają sobie gdzie indziej spierd... Myślę, że prócz paru pojebów, czytają to też normalni ludzie.

Data: 2010-11-05 21:01:36
Autor: DŻejKej
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Nie ma żadnego "powrotu", więc to nie mnie się pojebało. Że mam za idiotów,

ze zdjenc widać że ma dużo wiencej niż 100 nurkowań i jest po przejściach

jk

Data: 2010-11-08 08:55:09
Autor: 666
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Carbon by tego nie zniósł, full metal jacket rulez.

-- -- -

Data: 2010-11-03 23:08:28
Autor: 666
Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
Aukcja zakończona pokazuje rzeczywistą cenę transakcyjną.
Aukcja niezakończona pokazuje cenę z przypadku, np. 0,05 EUR lub 550 EUR.
Porządny serwis aukcyjny gwarantuje możliwość zwrotu towaru używanego, jeśli nie będzie odpowiadał opisowi, i zwrotu pieniędzy.
Co Ty gwarantujesz?

-- -- -

Data: 2010-11-03 22:23:56
Autor: jacekplacek
 666 <666@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Pizze, wczasy na Bahamach, dwie dziwki na weekend i korkowiec na odpuście.

Data: 2010-11-08 16:42:18
Autor: jacekplacek
[...]
ciach
Sprzedane. Kolegom dziękuję za aktywny udział w dyskusji a Zbójowi szczególnie, jednocześnie gratulując totemowej przynależności - takiego towarzystwa jak na tym forum, ze świecą szukać...

--

Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit