[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o

Data: 2011-01-09 09:17:00
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o
Witam,

-- - Niezainteresowanych przepraszam za spam -- -

Sprzedam Opla AstrÄ™ II 1.4 16V - BEZPOĹšREDNIO
I właściciel – bezwypadkowy – salon Polska

Rok: rejestracji: 02/2004, produkcji: 2003
Przebieg  49.000km (udokumentowane)

wersja: N-JOY hatchback 5-drzwi

Kolor: czarny/metalik

Dla mniej „wtajemniczonych” wersja N-JOY to najbogatsza wersja
dystrybuowana przez Opla w Polsce.
Potem, tj. od 2004 roku w celu "dopasowania" i "uatrakcyjnienia" ceny auta
na rynek Polski i krajĂłw Europy Wsch. produkowano w Gliwicach AstrÄ™
CLASSIC II pozbawionÄ… pewnych istotnych aczkolwiek wg. GM zbÄ™dnych  elementĂłw
wyposaĹĽenia.

WyposaĹĽenie:
- klimatyzacja,
- 2 poduszki powietrzne,
- ABS,
- radio fabryczne z CD i RDS, sterowane z kierownicy,
- Immobiliser,
- centralny zamek sterowany pilotem,
- elektrycznie sterowane szyby - przĂłd,
- elektrycznie sterowane lusterka boczne z ogrzewaniem,
- regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach,
- regulacja wysokości fotela kierowcy,
- skórzana kierownica i gałka lewarka skrzyni biegów,
- składana tylna kanapa dzielona asymetrycznie z otworem na długie
przedmioty,
- światła przeciwmgielne (halogeny),
- wspomaganie kierownicy,
- chromowane elementy wnętrza.
Cena: 23.900 zł
Auto w fabrycznej konfiguracji bez jakichkolwiek przeróbek i udoskonaleń
DostÄ™pne:  Warszawa/okolice (kierunek PruszkĂłw – Grodzisk Mazowiecki.)
Kontakt: 608 401 926, amirm@neostrada.pl.

Pozdrawiam,

W załączeniu linki do kilku zdjęć:

http://img407.imageshack.us/i/front1wj.jpg/
http://img406.imageshack.us/i/back1ss.jpg/
http://img440.imageshack.us/i/stering1.jpg/
http://img534.imageshack.us/i/interior1p.jpg/

Data: 2011-01-09 09:51:11
Autor: neoniusz
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
W dniu 11-01-09 09:17, amirm pisze:
Cena: 23.900 zł

Dobry zart, malo sie udusilem ze smiechu.

Data: 2011-01-09 09:57:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:igbstt$hbd$1news.onet.pl...
W dniu 11-01-09 09:17, amirm pisze:
Cena: 23.900 zł

Dobry zart, malo sie udusilem ze smiechu.

Fakt, 8 letnie auto w stosunku do ostatniej ceny podobnego bolidu gdy jeszcze był sprzedawany miałoby stracić poniżej 40%?
Marzenie ściętej głowy.

To jest połowa obecnej ceny Astry III z podobnym wyposażeniem.
Dłuuuuugo będzie szukał chętnego na tą cenę.

Data: 2011-01-09 10:50:26
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d297894$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale są magiczne słowa:
1 właciciel, bezwypadkowy no i "bezposrednio"
To podnosi cene przynajmniej o 100%
Poza tym super silnik 1,4, radio z RDSem i wiele innych super dodatkĂłw ...

Sie tam nie znacie na autach ;-)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-10 12:05:35
Autor: elmer radi radisson
On 2011-01-09 10:50, Kuba (aka cita) wrote:

No ale są magiczne słowa:
1 właciciel, bezwypadkowy no i "bezposrednio"

... ktory zapewne niedawno skonczyl splacac za niego kredyt i sparalizowala go swiadomosc ze samochod to nie inwestycja w zloto.

To podnosi cene przynajmniej o 100%

No, cos jakby ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-01-09 10:07:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 09 Jan 2011 09:17:00 +0100, amirm napisał(a):

Auto w fabrycznej konfiguracji bez jakichkolwiek przeróbek i udoskonaleń
DostÄ™pne:  Warszawa/okolice (kierunek PruszkĂłw – Grodzisk Mazowiecki.)
Kontakt: 608 401 926, amirm@neostrada.pl.

O.. cześć. Fajnie że udało ci się w końcu załatwić ten przegląd techniczny,
długo to trwało. Ile w końcu musiałeś dać w łapę?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coĹ› ekstra. Chodzi o to ĹĽe jak my im

Data: 2011-01-09 11:09:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-09 11:07, Waldek Godel pisze:
[...]

To ten co latał po giełdzie za używanymi tarczami z kompletem, przyklejonych taśmą w odpowiednich miejscach (w sensie strony montażu), używanych klocków?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-09 15:09:20
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o
...nie wiem o czym mówisz, ale zakładam, że to z własnego doświadczenia

Dnia 09-01-2011 o 11:07:22 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

O.. cześć. Fajnie ĹĽe udaĹ‚o ci siÄ™ w koĹ„cu zaĹ‚atwić ten przeglÄ…d  techniczny,
długo to trwało. Ile w końcu musiałeś dać w łapę?

Data: 2011-01-09 14:21:37
Autor: Waldek Godel
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o
Dnia Sun, 09 Jan 2011 15:09:20 +0100, amirm napisał(a):

..nie wiem o czym mówisz, ale zakładam, że to z własnego do¶wiadczenia

No już się tak nie kryguj, i tak miałe¶ sporo szczę¶cia, że diagnosta nie
zadzwonił od razu na policję jak zobaczył te krzywo nabite numery nadwozia. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-01-09 10:57:58
Autor: to
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶rednio
begin amirm
Cena: 23.900 zł

Zaszalałeś. ;-)

Data: 2011-01-09 11:01:21
Autor: jerzu
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶rednio
On Sun, 09 Jan 2011 09:17:00 +0100, amirm <amirm@neostrada.pl> wrote:

Cena: 23.900 zł

O 10 tys. za dużo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-09 11:06:51
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-01-09 11:01, jerzu pisze:
On Sun, 09 Jan 2011 09:17:00 +0100, amirm<amirm@neostrada.pl>  wrote:

Cena: 23.900 zł

O 10 tys. za dużo.

A wg. mnie 100tys za malo ;).
I tak dobrze, ze podal jakakolwiek cene. Ja kocham ogloszenia z cyklu: "cena: do negocjacji", jakby te z podana liczba byly nienegocjowalne.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-09 12:34:43
Autor: J.F.
On Sun, 09 Jan 2011 11:06:51 +0100,  MarcinJM wrote:
I tak dobrze, ze podal jakakolwiek cene. Ja kocham ogloszenia z cyklu: "cena: do negocjacji", jakby te z podana liczba byly nienegocjowalne.

W niemczech sie zdarzaly ogloszenia z dopiskiem "cena
nienegocjowalna", czy jakis tam rownowaznik.

J.

Data: 2011-01-09 11:48:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 09 Jan 2011 12:34:43 +0100, J.F. napisał(a):

W niemczech sie zdarzaly ogloszenia z dopiskiem "cena
nienegocjowalna", czy jakis tam rownowaznik.

W Polsce dla odmiany "cena i przebieg do uzgodnienia"

Data: 2011-01-09 11:07:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
W dniu 2011-01-09 11:01, jerzu pisze:
On Sun, 09 Jan 2011 09:17:00 +0100, amirm<amirm@neostrada.pl>  wrote:

Cena: 23.900 zł

O 10 tys. za duĹĽo.

Zaraz Ci siÄ™ oberwie, ĹĽe jak to, ĹĽe taka porzÄ…dna ganc nĂłwka, ĹĽe niemieckie, ĹĽe super. A Ty wyskakujesz z jakÄ…Ĺ› dziwnÄ… cenÄ….

Data: 2011-01-09 11:14:14
Autor: jerzu
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶rednio
On Sun, 09 Jan 2011 11:07:57 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Zaraz Ci się oberwie, że jak to, że taka porz±dna ganc nówka, że niemieckie, że super. A Ty wyskakujesz z jak±¶ dziwn± cen±.

No dobra, niech stracę. Ze względu na mały przebieg (pewnie dziadek na
działkę jeĽdził tylko) 9 tys. za dużo ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-09 15:11:26
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶redn io
....zakładam, że Ty wszędzie poruszasz się autem. I tak aby wyrzucić ¶mieci  do ¶mietnika wyruszasz autem ;)

Data: 2011-01-09 12:09:19
Autor: huri_khan
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o
Dnia Sun, 09 Jan 2011 09:17:00 +0100, amirm napisał(a):

CLASSIC II pozbawion± pewnych istotnych aczkolwiek wg. GM zbędnych  elementów
wyposażenia.

Np. brak maty wygłuszaj±cej na grodzi silnika, więc jest gło¶no w ¶rodku w
porównaniu z Astrami z zachodu. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-01-09 13:09:51
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-01-09 09:17, *amirm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Dla mniej „wtajemniczonych” wersja N-JOY to najbogatsza wersja
dystrybuowana przez Opla w Polsce.

Bzdura - Elegance to była najwyższa wersja wyposażenia.

Cena: 23.900 zł

:)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-01-09 15:07:02
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o
bardzo mi przykro, ale kolega jest w bĹ‚Ä™dzie. Elegance byĹ‚a topowÄ… wersjÄ…,  ale do pewnego momentu.

"...dziĹ› czasy, sÄ… takie, ĹĽe kaĹĽdy moĹĽe wszytko powiedzieć, ale nie kaĹĽdy  ma racjÄ™"

Dnia 09-01-2011 o 13:09:51 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>  napisaĹ‚(a):

Dnia 2011-01-09 09:17, *amirm* napisaĹ‚, a mnie coĹ› podkusiĹ‚o, ĹĽeby  odpisać:

Data: 2011-01-09 15:16:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
W dniu 2011-01-09 15:07, amirm pisze:
bardzo mi przykro, ale kolega jest w błędzie. Elegance była topową
wersjÄ…, ale do pewnego momentu.

Co nie zmienia faktu, że twój egzemplarz jakiś ubogi jest. Tylko dwie poduszki, klima manualna, tylne szyby na korbę. Silnik też niezbyt szczególny. No i cena kosmiczna wręcz.

BTW. nie top-postuj.

Data: 2011-01-09 16:49:16
Autor: amirm
Dnia 09-01-2011 o 15:16:51 Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp>  napisał(a):

W dniu 2011-01-09 15:07, amirm pisze:
bardzo mi przykro, ale kolega jest w błędzie. Elegance była topow±
wersj±, ale do pewnego momentu.

Co nie zmienia faktu, że twój egzemplarz jaki¶ ubogi jest. Tylko dwie  poduszki, klima manualna, tylne szyby na korbę. Silnik też niezbyt  szczególny. No i cena kosmiczna wręcz.

BTW. nie top-postuj.

...wybacz jak się nie ma argumentów to pisze się byle co.

...a fakty s± jakie s± to była topowa wersja tego auta sprzedawana w PL.

...nie każdy musi posiadać różow± megankę z w zielone gwiazdki z "reichu",  złożon± z trzech które zaginęły w dziwnych okoliczno¶ciach.

pa. pa.

Data: 2011-01-09 18:56:17
Autor: Przembo
*amirm* w wiadomo¶ci news:op.vo1swenis9y1ferm napisał(a):
[...]

W pewnym miejscu w±tku strofowałe¶ grupowicza pracuj±cego dla Opla, który miał Opla jakiego wg. Ciebie nie było. Masz racje,
z braku argumentów piszesz byle co, dobrze że masz choć tego ¶wiadomo¶ć :-)

..a fakty s± jakie s± to była topowa wersja tego auta sprzedawana w PL.

A tak serio to czym Twoja Astra różni się od bezwypadkowej Astry z 2007r kupionej w salonie wyposażonej w klime, elektryke, poduchy, ABS, itp? Na szybko jedyne co widze to wyższ± cenę i o wiele gorszy silnik w Twojej...

..nie każdy musi posiadać różow± megankę z w zielone gwiazdki z
"reichu",   złożon± z trzech które zaginęły w dziwnych okoliczno¶ciach.

Aaa, to trzeba było tak od razu pisać, je¶li to jedyna w Polsce lub na ¶wiecie Astra składana z mniej niż 3 aut to faktycznie cena jest uzasadniona.

pa. pa.

Jakby to dotyczyło całego w±tku to zrobiłby¶ wszystkim ¶wietny prezent :-)

Pozdr

Data: 2011-01-09 15:31:52
Autor: AL
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
amirm pisze:
bardzo mi przykro, ale kolega jest w błędzie. Elegance była topową wersją, ale do pewnego momentu.

kolego, pomijajac, ze spamujesz, odpisujesz niezgodnie z netykieta odpisujac nad a nie pod odpowiedzia poprzednika

"...dziś czasy, są takie, że każdy może wszytko powiedzieć, ale nie każdy ma rację"

no uwazam, ze przesadziles troche z cena - ale auto jest tyle warte ile ktos za nie chce zaplacic, wiec probowac mozesz.

1. ja bym nigdy nie kupil auta w kolorze czarnym - zwlaszcza takiego malego jak astra

2. dodatkowo przygnebiajace czarne wnetrze - czulby sie jak w karawanie
nie weim, gdzie tam te chromy w wykonczeniu wnetrza (znaczek i obwodki zegarow sie nie licza) - przeogarniajacy czarny plastik :/

3. jesli w Oplu to bylo topowe wyposazenie w 2003/04 roku - to slabiutko: klima manualna, dwie poduszki, zero weluru tylko paskudny material na fotelach

4. silnik tylko 1.4 16v (chyba wowczas chyba najgorszy silnik w palecie Opla  - czy nie za slaby?  Pozatym Opel mial chyba 'lepsiejsze' silniki (1.4 i 1.6) oznaczone jako Twinport.

Ale powodzenia zycze i cierpliwosci

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-09 16:38:58
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶redn io
Dnia 09-01-2011 o 15:31:52 AL <adam@skads.tam> napisał(a):

amirm pisze:
bardzo mi przykro, ale kolega jest w błędzie. Elegance była topow±  wersj±, ale do pewnego momentu.

kolego, pomijajac, ze spamujesz, odpisujesz niezgodnie z netykieta  odpisujac nad a nie pod odpowiedzia poprzednika

"...dzi¶ czasy, s± takie, że każdy może wszytko powiedzieć, ale nie  każdy ma rację"

[...]

...co do pierwszego to się pozwól się ukajam - obiecuję poprawę, teraz będ±  pisał poniżej postów :)

co do pozostałych - to s± Twoje subiektywne "odczucia" - nie każdy musi  posiadać bordow± 15 letni± megankę, złożon± z 3 egzemplarzy które w  dziwnych okoliczno¶ciach zaginęły, "wyklepan±" własnoręcznie czy też przy  pomocy szwagra i te¶cia, na koniec posklejane kroplek± i wszystko za  1.502,50 zł (te 2,5 zł to za kropelkę  ;) . To jest problem tego osobnika  i basta.

....wybacz, nie mam w zwyczaju komentować, oceniać nie swoich wyborów - no  chyba, że mnie kto¶ o to POPROSI.

pa. pa. i e.o.t. jak dla mnie

Data: 2011-01-09 22:45:38
Autor: emes
[...]

ja to kolesia nie ogarniam, nie dosc ze spamuje grupe, wali w ch.a z cena starego gruchota to jeszcze pyskuje kazdemu a ironia to jakby go w dupe kopnela to by jej nie zauwazyl

Data: 2011-01-09 22:29:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 9 Jan 2011 22:45:38 +0100, emes napisał(a):

ja to kolesia nie ogarniam, nie dosc ze spamuje grupe, wali w ch.a z cena starego gruchota to jeszcze pyskuje kazdemu a ironia to jakby go w dupe kopnela to by jej nie zauwazyl

Przecież to proste, Watsonie. Jakby miał chociaż dwucyfrowe IQ to by nie
spamował. A tak i spamuje, i wniosków logicznych nie wyci±gnie.
Ot, taki plankton, walcz±cy o przewagę w inteligencji ze stułbi±. Niestety,
przegrywa.

Data: 2011-01-09 23:33:36
Autor: f
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶rednio

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:zdhvdbtz4mhw.dlglepper.institute.com...
Ot, taki plankton, walcz±cy o przewagę w inteligencji ze stułbi±. Niestety,
przegrywa.

Inteligencja ¶wini czy glowonoga?
http://kiepscy.wikia.com/wiki/IQ
http://top1-1.com/poziom-inteligencji-iq/

Data: 2011-01-09 17:56:26
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-01-09 15:07, *amirm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
bardzo mi przykro, ale kolega jest w błędzie. Elegance była topową
wersjÄ…, ale do pewnego momentu.

Czyli napisałeś bzdurę. Elegance zniknęło z rynku w 2004 roku wraz z zakończeniem produkcji Astry II z Antwerpii i Bochum i było do końca dostępne w Polsce.
Aby Twoje zdanie jakoby N-Joy był najwyższą wersją wyposażenia w Astrach II było prawdziwe to musiał byś dodać kilka warunków, a tego nie zrobiłeś.

"...dziś czasy, są takie, że każdy może wszytko powiedzieć, ale nie
kaĹĽdy ma racjÄ™"

Racja :)

Data: 2011-01-09 14:24:53
Autor: colin
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
Przebieg  49.000km (udokumentowane)
http://img440.imageshack.us/i/stering1.jpg/

Czy mi sie wydaje czy na liczniku widze 248xxx?

Data: 2011-01-09 14:28:38
Autor: neoniusz

http://img440.imageshack.us/i/zegaryl.jpg/

Data: 2011-01-09 15:04:20
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpo¶redn io
... o rany ludzie sk±d was bior±. kolego pozwól, że zacytuję klasyka:

"IdĽ Pan do lekarza. ...od oczu"

Data: 2011-01-09 20:02:33
Autor: Inead

"colin" <colin@interia.pl> wrote in message news:igccv4$103$1usenet.news.interia.pl...
Przebieg  49.000km (udokumentowane)
http://img440.imageshack.us/i/stering1.jpg/

Czy mi sie wydaje czy na liczniku widze 248xxx?

No, ja teĹĽ tak widze...

Data: 2011-01-09 20:57:20
Autor: =Marcos=
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
W załączeniu linki do kilku zdjęć:

No i jeszcze sprzed stłuczki :)
http://img146.imageshack.us/i/14037584081.jpg/

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-01-09 20:57:29
Autor: megrims
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
W dniu 2011-01-09 09:17, amirm pisze:
(ciach)
A ja mam do sprzedania dwie takie asteroidy kupione
w salonie w RP. Skończył im się leasing we wrześniu.

WyposaĹĽenie IMO takie same. Przebiegi majÄ… odpowiednio
50 i 60 kkm. To będę pewnie za nie po 40kpln wołał :D

[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredni o