[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio

Data: 2011-01-09 14:24:53
Autor: colin
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio
Przebieg  49.000km (udokumentowane)
http://img440.imageshack.us/i/stering1.jpg/

Czy mi sie wydaje czy na liczniku widze 248xxx?

Data: 2011-01-09 14:28:38
Autor: neoniusz

http://img440.imageshack.us/i/zegaryl.jpg/

Data: 2011-01-09 15:04:20
Autor: amirm
[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośredn io
... o rany ludzie skąd was biorą. kolego pozwól, że zacytuję klasyka:

"Idź Pan do lekarza. ...od oczu"

Data: 2011-01-09 20:02:33
Autor: Inead

"colin" <colin@interia.pl> wrote in message news:igccv4$103$1usenet.news.interia.pl...
Przebieg  49.000km (udokumentowane)
http://img440.imageshack.us/i/stering1.jpg/

Czy mi sie wydaje czy na liczniku widze 248xxx?

No, ja teĹź tak widze...

[SPAM] Sprzedam Opel Astra II - bezpośrednio