Sprzedam Suzuki DR 650 rse

Data: 2009-03-26 11:50:01
Autor: mariuszkask
Sprzedam Suzuki DR 650 rse
Witam!!!! jak w temacie DR 650 z elektrycznym rozrusznikiem rok 93,
czarna, cena 6000. Kupiona na początku roku od kuzyna z niemiec
opłacona i zarejestrowana po wymianie wszystkich klocków opon i
płynów. Niestety okazała się zbyt duża jak na mój wzrost i
umiejetności. Super stan techniczny, zadbana wszystko na miejscu, nie
jak w wiekszości enduro które mają popękane plastiki i silnik do niby
lekkiego remontu. W mojej silnik chodzi jak igiełka nic nie stuka puka
czy żęzi pali na dotyk. Zakupu dokonałem od rodziny dla siebie, jednak
się przeliczyłem to motor jeszcze nie dla mnie. Możliwa zamiana na coś
do 250 pojemności, jesli ktoś byłby zainteresowany prosze o tel lub
meila. Pozdrawiam  Mariusz woj. kuj-pomorskie tel. 793 177 226

Sprzedam Suzuki DR 650 rse