[SPAM] Sprzedam VFR.

Data: 2012-09-25 13:44:58
Autor: Magic
[SPAM] Sprzedam VFR.
Witek.
Sytuacja mnie zmusza.
VFR 800 RC46A '99 r, cyrwona, przebieg ok. 70 tys, slip-on IXIL (+ seryjny wydech luzem), monorack z Kappą 46L, do monoracka przykręcane podpórki pod sakwy, grzane minetki.
Moto w stanie do poprawek/dłubania estetycznego. Z daleka wygląda ok, z bliska wychodzą minusy będące następstwami dzwonka 2 lata temu. Trzeba skorygować lub wymienić na nowy stelaż czachy, bo ten co jest (po prostowaniu) nie trzyma właściwej geometrii i popękała czacha, szyba i jedna boczna owiewka. W jeździe to nie przeszkadza, więc jak ktoś chce moto do jazdy a nie do chuchania to może mu przypasować. Mechanicznie bez zarzutu, ja latam bez stresu. Po dzwonku było wymienione kompletne przednie zawieszenie, tarcze hamulcowe, przy uruchomieniu po postoju olej i aku, nowa jest lampa, zegary reanimowane z wyświetlaczem w milach (bo nie sprawdziłem przed montażem a potem już nie chciało mi się rozbierać). Potrzebne plastiki pokupowałem używane na Alledrogo. Lusterka dałem nowe od wersji 00-01. Stacyjka nieoryginalna, reszta zamków tak, 2 komplety kluczyków. Oryginalny zestaw narzędzi. Opony (Pirelli Diablo Corsa) już zmęczone, zwłaszcza tylna, ale z tysiaka jeszcze zrobi. W wyniku dzwonka było trochę spawania - dolne prawe mocowanie subframe'a i mocowanie stelaża czachy. Spawaniem alu zajmowała się moja firma więc jest to zrobione dobrze (koledzy potwierdzą bo wiele rzeczy u mnie robili).
Jeśli ktoś szuka nufki sztuki nieśmiganej to nie ten adres. Ja zamierzałem tym moturem latać póki się nie rozpadnie, życie chce inaczej trochę.

Foty tu: https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/VFR?authkey=Gv1sRgCKyOhf_64vv1EQ

Cena wywoławcza 6 tysi. Dorzucam prawą owiewkę bo kupiłem dwie. Motur jest u mnie od, eee, nie pamiętam, 2005 r. ? Jakoś tak. Kupiony z przebiegiem 35 tys. Po wypadku stał ponad rok bo się nie mogłem zdecydować czy sprzedać jak jest (za mało dawali) czy jednak robić, w końcu ostatniej zimy go odbudowałem. Foty z wypadku tu: https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/VFRWypadek14042010?authkey=Gv1sRgCOzZu7PFs-yGeA

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

[SPAM] Sprzedam VFR.