Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09

Data: 2012-08-06 20:30:50
Autor: James
Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09
"Punge" wrote...
Zanim napiszę kilka słów od siebie, chciałbym poinformować, że kupiłem motocykl od "Maridera" z grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

Kupiles czy ukradles? Chyba jestes poszukiwany skoro tak dokladnie zamazales tablice rejestracyjna. Nie zamnij jej dokladnie zakrywac jak jezdzisz motocyklem... nawet nie wiesz ile ludzi moze zobaczyc numery w ciagu tylko jednego dnia.

--
James

Data: 2012-08-06 20:53:03
Autor: Tmek

Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomości news:jvp2h1$rdf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proceder podobny do "dziekuje" mowionego przez ludzi wysiadajcych z windy.

Tmek

Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09